Przetargi.pl
Wymiana taboru MZK w Krotoszynie na autobusy niskoemisyjne, budowa ciągów pieszo-rowerowych oraz inne inwestycje w obszarze transportu miejskiego. Zadanie nr 7 wniosku o dofinansowanie projektu: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż drogi powiatowej 5158P od ul. Mahle w Krotoszynie do m. Kobierno na długości 1599 mb.

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 63700 Krotoszyn, ul. Transportowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 226 531 , fax. 627 226 531
  • Data zamieszczenia: 2017-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Transportowa 1
    63700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 627 226 531, fax. 627 226 531
    REGON: 25086482400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana taboru MZK w Krotoszynie na autobusy niskoemisyjne, budowa ciągów pieszo-rowerowych oraz inne inwestycje w obszarze transportu miejskiego. Zadanie nr 7 wniosku o dofinansowanie projektu: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż drogi powiatowej 5158P od ul. Mahle w Krotoszynie do m. Kobierno na długości 1599 mb.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż drogi powiatowej 5158P od ul. Mahle w Krotoszynie do m. Kobierno na długości 1599 mb. Przedmiar robót przewiduje do wykonania następujące roboty : - zdjęcie humusu oraz uzupełnienie gruntu kat. II - wykonanie obramowana ścieżki : krawężnikiem 100x30x15 cm posadowionym na ławie bet. z oporem od strony jezdni oraz obrzeżem betonowym 30x8 cm posadowionym na ławie bet. z oporem od strony rowu. - przestrzeń pomiędzy krawędzią jezdni,a krawężnikiem należy wypełnić betonem - wykonanie przedłużenia przepustu drogowego o l = 3,0mb w km 1+342 - wykonanie nowej nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego z mieszanki mineralno-asfaltowej beton asfaltowy o gr. 4 cm oraz w-wa wyrównawcza gr. 3 cm z betonu asfaltowego wraz z konstrukcją podbudowy gr. 15 cm z kamienia łamanego i w-wie osączającej gr. 10 cm z piasku - wykonanie nowej nawierzchni wjazdów do lasu i posesji z kostki betonowej gr. 8 cm wraz z konstrukcją podbudowy gr. 20 cm z kamienia łamanego w oporniku betonowym 100x25x12 cm na szerokości przejazdu od strony posesji. - odcinki kanalizacji deszczowej - przykanaliki o średnicy ø200 mm wraz z układem studni wpustowych krawężnikowo-jezdnych z odprowadzeniem wód do rowu - istniejący przepust w km 1+342 należy przedłużyć o l = 3,0 mb rurą żelbetową wzmocnioną o średnicy 150 cm. Należy również wykonać ściankę czołową. - wymiana istniejących odc kanalizacyjnych pod zjazdami w osi rowu,na odcinki kanalizacyjne o l = 12 mb i średnicy rury ø 500 mb - odmulenie rowu z nadaniem skarp oraz uzupełnienie pasów zielonych humusem z obsianiem Spadek poprzeczny chodnika - 2 % w stronę jezdni. Projektowany chodnik rozpoczyna się na wysokości skrzyżowania z istniejąca drogą gminną , a kończy się za posesją nr 76. Realizacja obustronnego chodnika o szerokości po 1,50m na wymienionym odcinku drogi powiatowej ma na celu podniesienie parametrów technicznych chodnika oraz przeniesienie ruchu pieszego z jezdni w bezpieczne miejsce. Przedmiar robót przewiduje do wykonania następujące roboty: - rozebranie istniejących z elementów betonowych oraz wjazdów do posesji wraz odwiezieniem gruzu - wykonanie nowej nawierzchni chodnika z kostki betonowej brukowej o gr. 8 cm w obrzeżu betonowym 30x8 cm - wykonanie nowej nawierzchni wjazdów do posesji z kostki betonowej gr. 8 cm wraz z konstrukcją podbudowy w oporniku betonowym 100x25x12 cm na szerokości przejazdu od strony posesji. Wjazdy umocnić na szer. projektowanego chodnika. W km 0+291 projektuje się prawostronną zatokę autobusową wraz z odwodnieniem - uzupełnienie pasa zieleni szer. ca 125 cm Spadek poprzeczny chodnika - 2 % w stronę jezdni. Należy ułożyć pas szer. 20cm z kostki kolorowej– czerwonej przy krawężniku. Nawierzchnia ciągu pieszo-jezdnego - konstrukcja nawierzchni: - nawierzchnia bitumiczna: - w-wa ścieralna gr 4 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11W - w-wiążąca gr 3 cm z z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16W - podbudowa gr. 15 cm z kamienia łamanego stabilizowanego mechanicznie. - w-wa odsączająca gr. 10 cm z piasku . Ciąg pieszo-rowerowy należy obramować od strony rowu obrzeżem betonowym drogowym 30x8 posadowionym na ławie betonowej 10x10 z oporem 20x5 z betonu klasy B-15, a od strony jezdni krawężnikiem ulicznym 100x30x15 cm. W km 1+209 do 1+267 należy zastosować obustronne obrzeże betonowe 30x8 posadowione na podsypce cementowo-piaskowej . Krawężnik należy posadowić na ławie betonowej 15x10 cm z oporem 15x25 cm z betonu B-15 oraz podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm.W miejscach przejść dla pieszych należy nawierzchnię ciągu obniżyć do 2 ÷ 3 cm powyżej powierzchni krawędzi jezdni. Chodnik Nawierzchnia: - z kostki betonowej gr.8 cm na warstwie podsypki cementowo-piaskowej gr. 5 cm - w-wa podbudowy gr. 15 cm z kamienia łamanego oraz w-wie odsączającej gr. 10 cm z piasku . Chodnik należy obramować jednostronnie obrzeżem betonowym 30x8 cm posadowionym na podsypce cementowo- piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową . W miejscach przejść dla pieszych należy nawierzchnie chodnika obniżyć do 2 ÷ 3 cm Wjazdy do lasu i posesji Ścieżka – Wjazdy do lasu i posesji o szer. 4,0 - 6,0 m należy wykonać z kostki betonowej koloru szarego gr.8cm bezfazowej, posadowionej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm i na podbudowie gr.20 cm z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie oraz w-wie podsypki piaskowej gr. 10 cm. Wjazdy od strony posesji i drogi należy obramować opornikiem ulicznym betonowym 25 x 12 cm posadowionym na podsypce cementowo – piaskowej gr. 5 cm. Nawierzchnia wjazdu powinna być obniżona do ca 5 cm powyżej krawędzi powierzchni jezdni. Chodnik – Wjazdy do posesji o szer. 5,0 m należy wykonać z kostki betonowej koloru czerwonego gr. 8 cm posadowionej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm i na podbudowie gr.15 cm z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie oraz w-wie podsypki piaskowej gr. 10 cm. Wjazdy od strony posesji i drogi należy obramować opornikiem ulicznym betonowym 25 x 12 cm posadowionym na podsypce cementowo–piaskowej gr. 5cm. Nawierzchnia wjazdu powinna być obniżona do ca 5cm powyżej krawędzi powierzchni jezdni. Zatoka autobusowa W km 0+291- strona prawa - zatoka autobusowa o skosie wjazdowym l=12 mb, skosie wyjazdowym l=9 m oraz peron o długości l=20 mb Konstrukcja nawierzchni zatoki autobusowej : - kostka betonowa gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o gr. w-wy 5 cm - podbudowa gr.30 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - w-wa mrozoochronna gr.15 cm z gruntu stabilizowanego cementem w betoniarce o Rm = 5 MPa. Odwodnienie Ścieżka – Pas drogi jest odwadniany obustronnymi rowami. Rów prawostronny przyległy do ścieżki pieszo-rowerowej należy oczyścić i uformować skarpy. W km1+342 zlokalizowany jest przepust drogowy ceglany sklepiony o szer. 1,50m i długości 9,0 mb. Przepust należy przedłużyć rurami ø 150 cm żelbetowymi, wzmocnionymi oraz wykonać ściankę czołową z fundamentem z betonu B-30. Natomiast w km 2+140 znajduje się przepust rurowy o średnicy 80 cm i długości 11,20 z obustronnymi ściankami czołowymi –betonowymi. W/w przepusty należy wyposażyć w bariery ochronne stalowe jednostronne SP –06 od strony rowu z elementami odblaskowymi U1c oraz zastosowanie ukośnych zakończeń. Wymiana istniejących odc. rurociągów pod zjazdami na odcinki rurociągu 500 mm w osi rowu drogi - strona prawa - w km 1+702, w km 2+124, w km 2+322 oraz w km. 2+374 wraz z przeprowadzeniem wód opadowych z przyległego rowu. Wszystkie wyloty rurociągów ø 500 mm i przykanalików ø 200mm do rowu projektuje się umocnić kamieniem polnym ułożonym na w-wie betonu B-15. W/w przepusty ø 500 mm wykona Inwestor we własnym zakresie. Studnię kontrolną ø 100 cm projektuje się wykonać z kręgów żelbetowych, natomiast część dolną połączeniową - dennicę i osadnik prefabrykowany lub wykonaną jako monolityczny z betonu B-15 . Studnię należy usytuować na płycie fundamentowej gr. 20 cm z betonu B-15 . Studnie kontrolne zakończyć zwężką żelbetową 100x60 cm oraz włazem żeliwnym. Studnie wpustowe należy wykonać z kręgów betonowych ø 500mm, posadawiając na płycie fundamentowej gr. 15 cm z betonu B-15 Należy zastosować wpusty uliczne żeliwne, krawężnikowo-jezdniowe z uchylną kratą i klapą na zawiasach . Oczyszczenie istniejących rowów przydrożnych oraz humusowanie pasów zieleni z obsianiem trawą. Chodnik – W pasie drogi powiatowej znajdują się obustronne rowy drogowe oraz kolektor kanalizacji deszczowej ø 400 m pod skrzyżowaniem z drogą gminną. Projektuje się uzupełnienie odwodnienia jezdni o wykonanie wpustów ulicznych wraz z przykanalikami z odprowadzeniem do rowów. Przykanaliki wykonać z rur PVC ø200 x 5,9 mm o stabilności min. 8 kPa. Studnie wpustowe należy wykonać z kręgów betonowych o średnicy 50 cm oraz osadnika żelbetowego prefabrykowanego posadowionego na fundamencie w postaci płyty betonowej gr. 15 cm z betonu B-15. Zastosować żeliwną kratę typu ciężkiego ułożoną na żelbetowym pierścieniu wzmacniającym i płycie żelbetowej,tak aby odciążyć studnię od obciążeń ruchem samochodowym. Pod zatoką autobusową należy wykonać w osi rowu ,odcinek kolektora ø 400 mm. Przepust drogowy w km 0+157 do 0+164 zostanie przebudowany wgł. odrębnej dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach