Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w lokalach stanowiących własność gminy

Gmina Drawsko Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-500 Drawsko Pomorskie, ul. Gen. W. Sikorskiego 41
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 36334-85 do 7 , fax. 094 363-31-13
  • Data zamieszczenia: 2012-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drawsko Pomorskie
    ul. Gen. W. Sikorskiego 41 41
    78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 36334-85 do 7, fax. 094 363-31-13
    REGON: 00052384400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w lokalach stanowiących własność gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej drewnianej na PCV w lokalach mieszkalnych stanowiących własność gminy na terenie miasta i gminy Drawsko Pomorskie . Zakres rzeczowy : 1.1 Wymiana okien drewnianych na PCV szt. 136 szt. o łącznej powierzchni 249,17 m2 oraz parapetów wewnętrznych. Stolarka musi odtwarzać istniejące podziały. 1.2. Zakres robót do wykonania: 1) Wykonanie pomiarów stolarki okiennej 2) Dostawa stolarki okiennej z nawiewnikami ręcznie sterowanymi 3) Demontaż istniejącej stolarki okiennej 4) Montaż nowych okien PCV wraz z ich regulacją i uszczelnieniem (na zasadach określonych w specyfikacji technicznej), 5) Dostawa i montaż parapetów wewnętrznych , 6) Kompletną naprawę i uzupełnienie tynków wykutych podczas prac związanych z wymianą stolarki okiennej i malowanie ościeży wewnętrznych i zewnętrznych, 7) Uszczelnienie obróbek blacharskich (parapet zewnętrzny) 8) Wykonanie podstawowych robót porządkowych w obrębie prowadzonych prac 9) Wywóz zdemontowanej stolarki, gruzu i pozostałości po wykonanych pracach wraz z utylizacją 2. Założenia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robot budowlanych zgodnie z opisem zamówienia , Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarem robót. Wymieniona dokumentacja jest załącznikiem do SIWZ: a) Załącznik nr 3 do SIWZ - zestawienie stolarki do wymiany. b) Załącznik nr 4 do SIWZ - STWiORB 2) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. Koszt dokonania wizji lokalnej należy wliczyć w cenę oferty. 3) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 4) Materiały pochodzące z rozbiórki nie nadające się do ponownego wbudowania Wykonawca wywiezie na wysypisko i zutylizuje na własny koszt. 5) Wykonawca zapewni we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci gruz i inne) 6) Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 7) Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. 8) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie wykonywanych robót. 9) Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. 10) Prace będą prowadzone w lokalach zamieszkałych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych). 2.Wadium należy wnieść w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 ustawy, 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: BS O/Drawsko Pom. nr 20 8577 1015 2607 4740 3000 0010 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu winno ono wpłynąć na rachunek Zamawiającego w dniu składania ofert do godziny 9:00 Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty na rachunku Zamawiającego BS O/Drawsko Pom. nr 20 8577 1015 2607 4740 3000 0010) załączona do oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 7. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 8 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Rozdziale IV pkt 11 niniejszej siwz, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. Zamawiający zwróci wadium jeśli wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8 ppkt 2). 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę. 14. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drawsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach