Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej na stolarkę PCV w lokalach mieszkalnych i na klatkach schodowych w budynkach mieszkalnych

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Dobrzecka 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 598 55 00 , fax. 62 598 55 01
  • Data zamieszczenia: 2015-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Dobrzecka 18 18
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 598 55 00, fax. 62 598 55 01
    REGON: 25052391600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzbm.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej na stolarkę PCV w lokalach mieszkalnych i na klatkach schodowych w budynkach mieszkalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej stolarki okiennej na stolarkę z PCV w lokalach mieszkalnych administrowanych przez MZBM w Kaliszu i na klatkach schodowych w budynkach mieszkalnych będących w jego zarządzie. Przedmiot zamówienia obejmuje : wymianę istniejącej stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV z montażem, wymianą parapetów zewnętrznych i wewnętrznych oraz z robotami towarzyszącymi, w części wymienianych okien (tj. w pomieszczeniach kuchni i łazienek) przewidziano montaż nawiewników. Przewidywana ilość stolarki do wymiany : ok. 597 m2. Wymagania dotyczące stolarki : 1) profile minimum 5-komorowe w ramie i skrzydle, grubość profilu min. 70 mm, ramy i skrzydła w kolorze białym, 2) uszczelki EPDM, 3) okucia obwiedniowe, 4) okna rozwieralne i rozwieralno-uchylne, przynajmniej 1 skrzydło w oknie winno być rozwieralno-uchylne z funkcją mikrowentylacji uruchamianej za pomocą klamki (w oknach dwurzędowych oknem rozwierlano-uchylnym musi być jedno z dolnych skrzydeł), 5) szyby zespolone podwójnie oszklone o współczynniku przenikania ciepła nie większym niż U=1,0W/(m2xK), 6) nawiewniki sterowane ręcznie o maksymalnym przepływie nie mniejszym niż 25 m3/h, kolor biały, 7) wszystkie materiały użyte do produkcji stolarki muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne, 8) parapety wewnętrzne komorowe z tworzywa sztucznego w kolorze białym, wyposażone w dwie nakładki na końcach, 9) parapety zewnętrzne z blachy stalowej ocynkowanej lakierowanej proszkowo, wyposażone w dwie nakładki na końcach, Zakres szczegółowy obejmuje : - demontaż starej stolarki oraz parapetów (wewnętrznych i zewnętrznych), - dostawę i montaż nowej stolarki, parapetów (wewnętrznych i zewnętrznych) oraz nawiewników w oknach wskazanych przez Zamawiającego, - naprawę uszkodzonych ościeży - wewnętrznych i zewnętrznych, - wywóz zdemontowanej stolarki, parapetów oraz ewentualnego gruzu powstałego przy wymianie, wraz z utylizacją, - doprowadzenie miejsca wykonania robót do stanu porządkowego przed ich rozpoczęciem - niezwłocznie po ich zakończeniu (tj. wykonanie niezbędnych robót porządkowych w lokalu, budynku i na terenie przyległym). Szczegółowy zakres prac oraz sposób wykonania określają załączniki do SIWZ : a) wykaz stolarki przewidzianej do wymiany - zał. nr 7, b) przedmiar robót - zał. nr 8, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 9, d) wzór umowy - zał. nr 6. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot zamówienia gwarancji jakości oraz rozszerzonej rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 3 lata, licząc od daty podpisania (bez uwag) końcowego protokołu odbioru robót. 2.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 150.000 PLN. Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu w terminie 7 dni, uwierzytelnioną kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000 zł (słownie : sześć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mzbm.kalisz.pl/index.php?id=114
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach