Związek Międzygminny "EKO-PRZYSZŁOŚĆ" ogłasza przetarg
- Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Arciszewskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 684 521 211 , fax. 684 521 212
- Data zamieszczenia: 2020-03-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny "EKO-PRZYSZŁOŚĆ"
ul. Arciszewskiego 10
67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
tel. 684 521 211, fax. 684 521 212
REGON: 81054381000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.eko-przyszlosc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: związek międzygminny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku biurowym przy ul. Arciszewskiego 10 w Nowej Soli. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana drewnianej stolarki okiennej, drzwi zewnętrznych w elewacji tylnej oraz wykonanie prac uzupełniających związanych z wymianą stolarki w budynku biurowym przy ul. Arciszewskiego 10 w Nowej Soli. Budynek jest obiektem rezydencjonalnym, wybudowany w końcu XIX stulecia. Budynek wpisany do rejestru zabytków województwa lubuskiego. Zakres robót obejmuje roboty rozbiórkowe i demontażowe, wymianę 65 szt. drewnianej stolarki okiennej na nowe okna drewniane o łącznej powierzchni ca. 73 m2, wymianę drewnianych parapetów wewnętrznych oraz wstawienie brakujących o łącznej długości ca. 59 mb, wymianę drzwi zewnętrznych w elewacji tylnej na drzwi drewniane, renowację drewnianych drzwi wejściowych wraz z przyległymi oknami, uzupełnienie tynków wewnętrznych przy oknach i drzwiach zewnętrznych, obróbkę otworów okiennych i drzwiowych od zewnątrz związaną z wymiana drewnianej stolarki okiennej i wymiana drzwi zewnętrznych w elewacji tylnej, malowanie ścian i sufitów pomieszczeń, w których zostanie wymieniona stolarka o powierzchni ca. 1708 m2, wykonanie opierzenia parapetów zewnętrznych i gzymsów zewnętrznych z blachy tytanowo-cynkowej o łącznej powierzchni ca. 16 m2, zamontowanie EKO-PIKÓW. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5000 złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenia (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2) Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229,1089 i 1132) z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu z wyjątkiem przypadku, gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wypełnione i podpisane oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawia dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych; Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana istniejących drzwi na ognioochronne EI 30 na klatce schodowej w budynku przy ul. Złotego Smoka 6 w Gorzowie Wielkopolskim
Dodano: 2020-02-24 - Wykonanie wymiany zewnętrznej stolarki w budynku niskim Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego przy ul. Kazimierza Wielkiego 65 w Gorzowie Wielkopolskim.
Dodano: 2019-09-20 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku biurowym przy ul. Arciszewskiego 10 w Nowej Soli.
Dodano: 2019-05-30 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w gminnych lokalach oraz wymiana drzwi do lokali wraz z robotami towarzyszącymi w zasobach administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wielkopolskim w rejonie ADM nr 5
Dodano: 2019-05-24 - Wymiana stolarki drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi w zasobach administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wielkopolskim w rejonie ADM nr 1
Dodano: 2019-05-16 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w gminnych lokalach mieszkalnych w zasobach administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wielkopolskim w rejonie ADM nr 2
Dodano: 2019-04-08 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w gminnych lokalach mieszkalnych oraz wymiana drzwi do lokali mieszkalnych, użytkowych oraz wewnątrzlokalowych wraz z robotami towarzyszącymi w zasobach administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp., w rejonie ADM nr 3
Dodano: 2019-02-20 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na drewnianą w gminnych lokalach mieszkalnych w zasobach administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wielkopolskim w rejonie ADM nr 1
Dodano: 2019-02-20 - Dokończenie remontu pomieszczeń I piętra budynek nr 40 /k.5802 m. Wędrzyn
Dodano: 2019-01-14 - Remont budynku nr 33/k.2817 m. Wędrzyn
Dodano: 0000-00-00