Przetargi.pl
Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych gminnych

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-369 Wrocław, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 63A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3282021, 3282013 , fax. 0-71 3282027
  • Data zamieszczenia: 2010-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    ul. Marii Curie-Skłodowskiej 63A 63A
    50-369 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3282021, 3282013, fax. 0-71 3282027
    REGON: 02061050400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia: roboty budowlane. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych gminnych. 2.Zakres robót obejmuje: demontaż skrzydeł drzwiowych, demontaż ościeżnic drzwiowych, uzupełnienie powstałych ubytków w ścianach, dostarczenie gotowej stolarki, osadzenie stolarki w przygotowanych otworach z uszczelnieniem i ewentualnym obiciem listwami, dopasowanie i wyregulowanie, ewentualną naprawę powstałych ubytków i uszkodzeń (otynkowania i malowania), wywiezienie na wysypisko i utylizacja pozostałości po rozbiórkach. 3.Kod CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 45.42.10.00-4. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Zamówienie podzielone jest na 3 następujące zadania: Zadanie nr 1: obejmujące wymianę 11 sztuk drzwi wejściowych w lokalach mieszkalnych gminnych Zadanie nr 2: obejmujące wymianę 10 sztuk drzwi wejściowych oraz 3 sztuk drzwi wewnętrznych w lokalach mieszkalnych gminnych Zadanie nr 3: obejmujące wymianę 10 sztuk drzwi wejściowych oraz 2 sztuk drzwi wewnętrznych w lokalach mieszkalnych gminnych 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5.Szczegółowy zakres zamówienia określają: projekt umowy (załącznik nr 3 do SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz przedmiary robót na wymianę stolarki drzwiowej (załącznik nr 5 do SIWZ). 6.Wykaz adresowy lokali mieszkalnych, w których nastąpi wymiana stolarki drzwiowej stanowi załącznik 2 do SIWZ. 7.Termin wykonania zamówienia: 35 dni od dnia podpisania umowy. 8.Roboty będą wykonywane na terenie czynnym. Należy przestrzegać porządku na klatce schodowej i w obrębie budynku w trakcie prowadzonych robót oraz zasad porządku domowego. 9.Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 z późn. zm.). 10.Zamawiający nie przewiduje udzielenia w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 11.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 12.Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu kopię dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia o wartości minimum 50.000 zł. W przypadku gdy okres ubezpieczenia, na który zawarta jest umowa ubezpieczenia upływa w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, Wykonawca w terminie 7 dni od zawarcia polisy lub zapłaty raty zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przedłużenie ochrony ubezpieczenia, na co najmniej takich samych warunkach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach