Przetargi.pl
Wymiana skorodowanych układów zimnej wody, cieplnych i kondensatu w korytarzach piwnic budynków nr 3,4,5,6,9 i 10 Pomorskiego Centrum Traumatologii im. M. Kopernika w Gdańsku.

Pomorskie Centrum Traumatologii im. M. Kopernika w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 1-6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 7640219 , fax. 58 7640219
  • Data zamieszczenia: 2011-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pomorskie Centrum Traumatologii im. M. Kopernika w Gdańsku
    ul. Nowe Ogrody 1-6 1-6
    80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 7640219, fax. 58 7640219
    REGON: 00284389500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pct.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana skorodowanych układów zimnej wody, cieplnych i kondensatu w korytarzach piwnic budynków nr 3,4,5,6,9 i 10 Pomorskiego Centrum Traumatologii im. M. Kopernika w Gdańsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie skorodowanych układów zimnej wody, cieplnych, parowych i kondensatu w korytarzach piwnic budynków nr 3,4,5,6,9, bunkra, tunelu łączącego budynek nr 9 i nr 3 oraz budynku nr 10 (Administracji) znajdujących się na terenie PCT. Roboty obejmują demontaż, zakup, dostarczenie i montaż instalacji, oznakowanie, wykonanie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr A do SIWZ wraz z dołączoną posiadaną dokumentacją tj; przedmiarami , inwentaryzacjami oraz STWiOR. 1.Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1.1. wykonania robót wchodzących w zakres Przedmiotu Zamówienia zgodnie z dokumentacją, z zastosowaniem norm i standardów jakościowych odnoszących się do tego typu robót, w sposób zgodny z przepisami prawa, a w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym przepisami BhiP i p.poż i zgodnie z ustaleniami zawartymi w niniejszej SIWZ; 1.2. odpowiedzialności za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz dobór właściwych metod organizacyjno-technicznych stosowanych na budowie, oraz za ewentualne szkody, które mogły powstać podczas prowadzenia robót; 1.3. przekazanie Zamawiającemu pełnej Dokumentacji Powykonawczej; 1.4. uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmi; 1.5. Wykonawca w złożonej ofercie przedstawi wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym wstępny harmonogram w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca będzie zobowiązany do uaktualniania szczegółowego harmonogramu w przypadku zmian w realizacji. 2. Na etapie składania ofert udostępniona Wykonawcom dokumentacja, służy jedynie jako materiał pomocniczy do obliczenia ryczałtowej ceny ofertowej. (Opis przygotowania oferty). 3. W celu potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego zalecane jest dokonanie wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania. 4. Zamawiający wymaga udzielenia 48 miesięcznej gwarancji jakości za wady na wykonanie przedmiotu zamówienia. 5. W przypadku określenia w SWIZ przez Zamawiającego materiałów, osprzętu, urządzeń itp., niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, przy pomocy nazw handlowych, patentów, znaków towarowych czy innych danych wskazujących na określonego producenta, zamawiający dopuszcza materiały, osprzęt, urządzenia itp. równoważne. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zakres realizacji został przedstawiony w niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości. Kwota wadium wynosi 5 000,00 zł, (słownie: pięć tysięcy zł). 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z póź. zm.). 3. Wadium musi być udzielane do końca terminu związania ofertą. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego : NORDEA BANK POLSKA S.A. : 18 1440 1101 0000 0000 1114 3938 6. Kopię potwierdzenia wniesienia wadium należy dołączyć do oferty jako załącznik - w przypadku wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych, gwarancji spółdzielczej - kasy oszczędnościowo kredytowej, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z póź. zm.) należy dołączyć do oferty oryginały w/w dokumentów. 7. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje art. 46 PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pct.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach