Przetargi.pl
Wymiana rur próżniowych w kolektorach solarnych po gradobiciu w budynku Gminnego Zespołu Szkół w Ozimku

Gminny Zespół Szkół w Ozimku ogłasza przetarg

  • Adres: 46-040 Ozimek, ul. Korczaka 12
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4654-375 , fax. 77 4654-375
  • Data zamieszczenia: 2012-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Szkół w Ozimku
    ul. Korczaka 12 12
    46-040 Ozimek, woj. opolskie
    tel. 77 4654-375, fax. 77 4654-375
    REGON: 16014821800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzs.ozimek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana rur próżniowych w kolektorach solarnych po gradobiciu w budynku Gminnego Zespołu Szkół w Ozimku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy remont (uszkodzonych w wyniku gradobicia) 18szt. rurowych kolektorów próżniowych Vitosol 200-T usytuowanych na dachu budynku Gminnego Zespołu Szkół w Ozimku przy ul. Korczaka 12. W każdym z kolektorów umieszczono 20 rur próżniowych. Remont polegał będzie na wymianie w zależności od potrzeb pojedynczych rur próżniowych lub całych zestawów kolektorów w taki sposób, aby zapewnić optymalną i bezawaryjną pracę układu solarnego. 2.Szczegółowy wykaz prac: Lokalizacja nieszczelności instalacji solarnej, Demontaż pojedynczych rur solarnych lub całych zestawów kolektorów, Dostawa i montaż pojedynczych rur solarnych lub całych zestawów kolektorów, Dostawa i montaż materiałów dodatkowych np. uszczelki, pierścienie zaciskowe itp, Płukanie instalacji glikolowej płynem zapobiegającym wytrącanie osadu, Dostawa glikolu i napełnienie instalacji, Próba szczelności instalacji solarnej, Uruchomienie instalacji solarnej, Utylizacja materiałów z demontażu. 3.Wykonawca zapewni Zamawiającemu 3 letni okres gwarancji w szczególności: na układ od naczynia wzbiorczego solarnego Reflex S o poj. 500l poprzez kolektory, aż do wymiennika płytowego woda/woda + glikol - wraz z wymiennikiem. 4.Wykonawca zapewni Zamawiającemu bezpłatny serwis gwarancyjny na układ objęty gwarancja j.w. 5.Zaleca się, aby wykonawca dokonał na swój koszt wizji lokalnej, zapoznał się z terenem inwestycji oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 6.Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone w/w dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiajacego, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 7.Z uwagi na specyfikę zamówienia Zamawiający wskazuje znak towarowy uszkodzonych kolektorów próżniowych jednak do wszystkich znaków towarowych użytych w SIWZ dopisuje wyrazy: lub równoważny. 8.Dokumentacja powykonawcza remontowanej instalacji solarnej do wglądu u Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093311009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł(słownie: pięć tysięcy złotych). 2.Forma wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Miejsce, sposób i termin wniesienia wadium: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BANK SPÓŁDZIELCZY LEŚNICA ODDZIAŁ OZIMEK Nr rachunku 31 8907 1050 2004 3000 7474 0004- na przelewie należy umieścić informację: Wadium - solary 2) wadium w pozostałych akceptowanych formach należy składać w oryginale w osobnej kopercie razem z ofertą; 3) do oferty należy dołączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem wnoszonego wadium. 4) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał wadium przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Wniesienie wadium po upływie terminu składania ofert skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2. 5) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzs.ozimek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach