Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachowego budynku Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim

Gmina Janowiec Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 88-430 Janowiec Wielkopolski, ul. Gnieźnieńska 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3023034 , fax. 052 3023020
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janowiec Wielkopolski
    ul. Gnieźnieńska 3 3
    88-430 Janowiec Wielkopolski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3023034, fax. 052 3023020
    REGON: 00052751700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janowiec.wlkp.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachowego budynku Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany pokrycia dachowego budynku Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim. Realizacja zamówienia polega na wykonaniu w szczególności poniższego zakresu rzeczowego: 1) rozbiórka pokrycia z dachówki karpiówki i ułożenie dachówki karpiówki - pow. 566,40 m2 ; 2) przełożenie gąsiorów ceramicznych - 72,30 m; 3) Demontaż istniejących łat i ułożenie nowych łat i kontrłat po ułożeniu folii paroprzepuszczalnej - pow. 566,40 m2; 4) rozebranie rynien, rur spustowych; 5) montaż rynien z blachy miedzianej - dł. 14,4 m; 6) montaż rynien ( dł. 85,0 m) i rur spustowych ( dł. 50,6 m ) z blachy tytanowo-cynkowej; 7) demontaż obróbek blacharskich i montaż obróbek z blachy cynkowo-tytanowej - pow. 111,7 m2 ; 8) rozebranie i wymurowanie kominów wolnostojących - 3,24 m2 ; 9) montaż okien połaciowych - 3 szt. i wyłazów dachowych - 2 szt. ; 10) wymiana parapetów zewnętrznych wykonanych z blachy cynkowo-tytanowej- 24,4 m2 ; Szczegółowy zakres robót i technologia wykonania robót określone są w projekcie budowlanym pn. Wymiana pokrycia dachowego budynku Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - które stanowią załącznik do specyfikacji oraz są dostępne na stronie internetowej zamawiającego jako załączniki do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy pzp, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp. 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, potwierdzone wykonaniem w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, tj. przed terminem zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu, co najmniej 3 robót budowlanych w zakresie wykonania pokrycia dachowego z dachówki o pow. co najmniej 400,0 m2. każda ( należy przyjąć że jedna robota budowlana - to robota wykonana w ramach jednego kontraktu ). 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - wskazany kierownik budowy posiada doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata na stanowisku kierownika budowy legitymujący się - uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm. ), - aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa . 4. Wykonawca winien udzielić gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego; 5. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia według formularza nr 2 i 2A oraz dokumentów określonych w rozdziale 6 specyfikacji. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca do oferty sporządzonej według formularza nr 1 zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie według formularza nr 2 i 2A o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz poniższe dokumenty: 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza do reprezentowania wykonawcy - o ile ofertę składa pełnomocnik. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - zamawiający żąda od wykonawcy przedłożenia; 3.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.3. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zamawiający żąda od wykonawcy przedłożenia: 4.1. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu; a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - według formularza nr 3 oraz załączeniem dokumentów ( np. referencje, protokoł odbioru końcowego robót) potwierdzających, że roboty budowlane przedstawione w wykazie zostały wykonane należycie. 4.2. wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - według formularza nr 4 z przedłożeniem dla kierownika robót budowlanych: - uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej - aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 4.3. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie według formularza nr 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 5. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonania, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605) z uwzględnieniem zmian wprowadzonych rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 188, poz. 1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janowiec.wlkp.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach