Miasto Gorlice ogłasza przetarg
- Adres: 38-300 Gorlice, ul. Rynek 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 3551252 , fax. 18 3551212
- Data zamieszczenia: 2011-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorlice
ul. Rynek 2 2
38-300 Gorlice, woj. małopolskie
tel. 18 3551252, fax. 18 3551212
REGON: 00052281400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gorlice.pl/miasto
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYMIANA PARKIETU W HALI SPORTOWEJ OSIR W GORLICACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie parkietu w hali sportowej OSiR w Gorlicach w ilości 1256,64 m2, których zakres obejmuje między innymi: a) rozebranie istniejącej nawierzchni, b) roboty przygotowawcze, c) układanie parkietu, d) malowanie parkietu, e) malowanie pól do gier zespołowych (piłka siatkowa, koszykówka, piłka ręczna, badminton) - wymiary poszczególnych boisk, grubość linii, kolorystyka powinny być zgodne z przepisami dla poszczególnych dyscyplin (przepisy gry w piłkę siatkową, wydane przez PZPS, rok 2009-2012; oficjalne przepisy gry w koszykówkę, obowiązujące od 01.10.2010 r.; przepisy gry w piłkę ręczną Polskiego Związku Piłki Ręcznej, obowiązujące od 1.07.2010 r.; przepisy gry w badmintona, Polskiego Związku Badmintona). 1.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawiają: a) Przedmiar robót - zał. nr 1 do SIWZ, b) Szczegółowa specyfikacja techniczna - zał. nr 2 do SIWZ, c) Wzór umowy - zał. nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321146
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie zł: cztery tysiące 00/100). Wadium musi obejmować okres związania ofertą to jest 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Zamawiający poza formami wnoszenia wadium ww. nie dopuszcza innych form jego wnoszenia. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 59 2030 0045 1110 0000 0160 8370 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Uznanie rachunku Zamawiającego musi nastąpić najpóźniej w terminie składnia ofert tj. do dnia 24.11.2011 r. do godz. 13:00 Wadium w formie innej niż pieniądz należy wnieść najpóźniej w terminie składnia ofert tj. do dnia 24.11.2011 r. do godz. 13:00 Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach data wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji obejmować musi co najmniej 30 dniowy termin związania ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorlice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont wybranych pomieszczeń w budynku Collegium Godlewskiego Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zlokalizowanym przy al. Mickiewicza 21 w Krakowie. Nr zamówienia: DZP-291-2141/2016
Dodano: 2016-06-02 - Remont pomieszczeń 104, 105 i 116 w budynku Collegium Godlewskiego Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr zamówienia: DZP-291-2949/2015-II
Dodano: 2015-10-07 - Remont pomieszczeń 104, 105 i 116 w budynku Collegium Godlewskiego Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr zamówienia: DZP-291-2949/2015
Dodano: 2015-09-16 - Wymiana posadzki sali gimnastycznej NOWEJ w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Integracyjnym Nr1 w Olkuszu przy ul. Kochanowskiego 2
Dodano: 2015-07-28 - Remont korytarza I-go piętra na odcinku korytarz Rektoratu - Hol Główny- KC-zp.272-369/15
Dodano: 2015-07-10 - Remont pomieszczeń Dziekanatu WR-E, Działu Zamówień Publicznych oraz dwóch sanitariatów na drugim piętrze w budynku Collegium Godlewskiego Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Dodano: 2015-05-15 - Modernizacja sali głównej budynku remizy OSP w Rudniku w ramach konkursu Małopolskie Remizy 2012
Dodano: 2012-08-21 - Modernizacja sali głównej budynku remizy OSP w Rudniku w ramach konkursu Małopolskie Remizy 2012
Dodano: 2012-08-03 - Modernizacja sali głównej budynku remizy OSP w Rudniku w ramach konkursu Małopolskie Remizy 2012
Dodano: 2012-07-20 - Bieżące roboty remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne w budynku Szkoły Podstawowej w Zabierzowie.
Dodano: 2012-02-17