Przetargi.pl
Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie miasta Choroszcz na efektywne energetycznie

GMINA CHOROSZCZ ogłasza przetarg

  • Adres: 16-070 Choroszcz, ul. Dominikańska 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CHOROSZCZ
    ul. Dominikańska 2
    16-070 Choroszcz, woj. podlaskie
    REGON: 050659020
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://choroszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie miasta Choroszcz na efektywne energetycznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie miasta Choroszcz na efektywne energetycznie” polegającego na dostawie opraw wraz z osprzętem, materiałami instalacyjnymi oraz zainstalowaniu dostarczonych opraw oświetlenia ulicznego ze źródłem LED na wskazanym obszarze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4, 9, 10 ,11, 12 do SWZ. 2. Zamówienie obejmuje: Demontaż istniejących opraw: 629 szt. Demontaż wysięgników z lampami 10 szt. Zakup i montaż nowych wysięgników wraz z osprzętem 33 szt. Zakup i montaż 652 szt. opraw LED Osiągnięcie zaoszczędzenia energii elektrycznej w ilości minimum 147 [MWh/rok] (roczne zużycie energii elektrycznej przed modernizacją 234 MWh/rok) przez okres 12 miesięcy dla działania oświetlenia średnio 4150 h z uwzględnieniem ściemniania wg programu wskazanego w Projekcie wykonawczym. Sumaryczna moc opraw bez ściemniania nie może przekroczyć 27 021 W. Przeprowadzenie audytu badającego osiągnięcie zakładanego rezultatu o którym mowa w pkt. 5, 12 miesięcy po zakończeniu inwestycji. Przeprowadzenie wymaganych prób i badań:a. Wykonanie skuteczności ochrony przeciwporażeniowejb. Wykonanie pomiarów luminancji oświetlenia dla wskazanych przez Zamawiającego trzech odcinków modernizowanego oświetlenia zgodnie z normą PN-EN 13201:2016, matrycowym miernikiem luminancji dla 3 odcinków wyznaczonych przez Zamawiającego. W przypadku gdy badania wykażą odstępstwa od wymogów klasy oświetlenia określonej dla danej lokalizacji, Wykonawca dokona na własny koszt stosownej naprawy, natomiast Zamawiający ma prawo zażądać od Wykonawcy następnych badań i pomiarów fotometrycznych dla kolejnych 3 lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego. Transport wskazanych materiałów z demontażu dla Gminy Choroszcz lub ich utylizacja. Uzyskanie odbiorów robót w PGE Dystrybucja S.A. jeśli są wymagane i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania wybudowanych obiektów Zamawiającemu.3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w:a) Projekcie wykonawczym (stanowiącym Załącznik Nr 9 do SWZ)b) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (stanowiącym Załącznik Nr 10 do SWZ)c) Przedmiarze robót (stanowiącym Załącznik Nr 11 do SWZ)d) Audycie efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego na terenie miasta Choroszcz (stanowiącym Załącznik Nr 12 do SWZ)e) Wymagania szczegółowe realizacji zadania (stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ)f) Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15 000 zł.2. Wadium może być wniesione w następujących formach:a. pieniądzu wpłaconym na rachunek bankowy zamawiającego Nr 57 1020 1332 0000 1502 0946 0595Uwaga: na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium – postępowanie na Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie miasta Choroszcz na efektywne energetycznieb. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c. gwarancjach bankowych,d. gwarancjach ubezpieczeniowych,e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Wadium w takiej sytuacji powinno być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, opatrzony podpisem elektronicznym osób uprawnionych do jego wystawienia tj. wystawcę dokumentu.Dokument ten nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony a jego oferta odrzucona.6. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.10. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje tego warunku2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje tego warunku3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał roboty budowlane w zakresie dostawy i montażu punktów świetlnych oświetlenia ulicznego o łącznej wartości co najmniej 200 000 zł brutto;Wykonawcy w zakresie zamówienia mogą wykazać się doświadczeniem także wówczas, jeżeli realizowali wymagane zamówienie w formule dostaw z montażem.3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach