Przetargi.pl
Wymiana oraz rozbudowa systemów kontroli dostępu wraz z implementacją systemów rejestracji czasu pracy w budynkach Sądów: Rejonowego w Białymstoku, Rejonowego w Sokółce, Okręgowego w Białymstoku

Sąd Okręgowy w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. M. Skłodowskiej-Curie 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Białymstoku
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    REGON: 000321276
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.so.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana oraz rozbudowa systemów kontroli dostępu wraz z implementacją systemów rejestracji czasu pracy w budynkach Sądów: Rejonowego w Białymstoku, Rejonowego w Sokółce, Okręgowego w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: Wymiana oraz rozbudowa systemu kontroli dostępu wraz z implementacją systemu rejestracji czasu pracy w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku (jedna lokalizacja):a) ul. A. Mickiewicza 103, 15-950 Białystok, budynek biurowy o powierzchni użytkowej około 17 800 m21. Przedmiotem zamówienia jest demontaż istniejących systemów kontroli dostępu (KD), wykonanie nowych systemów KD i rejestracji czasu pracy (RCP) wraz z zaimplementowaniem i uruchomieniem interfejsu wymiany danych do systemu rachunkowo-kadrowego (ZSRK) w budynkach wskazanych w pkt VI.1 swz zgodnie z załączoną do swz dokumentacją. 2. W ramach zadania wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:1) Demontażu istniejących elementów systemów oraz przekazania zdemontowanych elementów Użytkownikom (odpowiednio: Sądowi Rejonowemu w Białymstoku, Sądowi Rejonowemu w Sokółce, Sądowi Okręgowemu w Białymstoku),2) montażu elementów wejściowych (czytników) i wykonawczych w ilościach i miejscach wskazanych w dokumentacji,3) montaż odpowiedniego okablowania logicznego i zasilającego,4) zainstalowania, konfiguracji i uruchomienia systemu oraz jego integrację z systemem alarmu pożarowego,5) wykonania robót odtworzeniowych i wykończeniowych związanych z realizacją zadania (w szczególności prowadzeniem instalacji i montażu urządzeń) - wg wymagań Użytkowników i Zamawiającego,6) konfiguracji systemu rejestracji czasu pracy oraz przeprowadzenia testu komunikacji i działania interfejsu end-to-end,7) udzielenia zamawiającemu pięcioletniej gwarancji jakości na wykonane roboty oraz użyte materiały,8) przeprowadzania przeglądów, konserwacji lub serwisowania tych elementów robót wykonanych w ramach umowy (w szczególności urządzenia, instalacje, systemy), co do których producent/dostawca wymaga wykonywania tych czynności celem zachowania uprawnień z udzielonej gwarancji. Wykonawca ponosi koszt tych czynności w okresie gwarancji, a także koszt wymiany materiałów eksploatacyjnych, w tym m.in.: akumulatorów, żarówek, uszczelek, filtrów etc, oraz dokonywania zalecanych przez producenta aktualizacji oprogramowania.2) Część 2: Wymiana oraz rozbudowa systemu kontroli dostępu wraz z implementacją systemu rejestracji czasu pracy w budynku Sądu Rejonowego w Sokółce (jedna lokalizacja):a) ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7, 16-100 Sokółka, budynek o powierzchni użytkowej około 2300 m2, 1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż istniejących systemów kontroli dostępu (KD), wykonanie nowych systemów KD i rejestracji czasu pracy (RCP) wraz z zaimplementowaniem i uruchomieniem interfejsu wymiany danych do systemu rachunkowo-kadrowego (ZSRK) w budynkach wskazanych w pkt VI.1 swz zgodnie z załączoną do swz dokumentacją. 2. W ramach zadania wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:1) Demontażu istniejących elementów systemów oraz przekazania zdemontowanych elementów Użytkownikowi (Sądowi Rejonowemu w Sokółce),2) montażu elementów wejściowych (czytników) i wykonawczych w ilościach i miejscach wskazanych w dokumentacji,3) montaż odpowiedniego okablowania logicznego i zasilającego,4) zainstalowania, konfiguracji i uruchomienia systemu oraz jego integrację z systemem alarmu pożarowego,5) wykonania robót odtworzeniowych i wykończeniowych związanych z realizacją zadania (w szczególności prowadzeniem instalacji i montażu urządzeń) - wg wymagań Użytkownika i Zamawiającego,6) konfiguracji systemu rejestracji czasu pracy oraz przeprowadzenia testu komunikacji i działania interfejsu end-to-end,7) udzielenia zamawiającemu pięcioletniej gwarancji jakości na wykonane roboty oraz użyte materiały,8) przeprowadzania przeglądów, konserwacji lub serwisowania tych elementów robót wykonanych w ramach umowy (w szczególności urządzenia, instalacje, systemy), co do których producent/dostawca wymaga wykonywania tych czynności celem zachowania uprawnień z udzielonej gwarancji. Wykonawca ponosi koszt tych czynności w okresie gwarancji, a także koszt wymiany materiałów eksploatacyjnych, w tym m.in.: akumulatorów, żarówek, uszczelek, filtrów etc, oraz dokonywania zalecanych przez producenta aktualizacji oprogramowania.Część 3: Wymiana oraz rozbudowa systemu kontroli dostępu wraz z implementacją systemu rejestracji czasu pracy w budynkach Sądu Okręgowego w Białymstoku (dwie lokalizacje):a) ul. M. Skłodowskiej Curie 1 w Białymstoku (około 10 200 m2),b) ul. Gen. J. Bema 11 w Białymstoku (OZSS) (około 230 m2)1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż istniejących systemów kontroli dostępu (KD), wykonanie nowych systemów KD i rejestracji czasu pracy (RCP) wraz z zaimplementowaniem i uruchomieniem interfejsu wymiany danych do systemu rachunkowo-kadrowego (ZSRK) w budynkach wskazanych w pkt VI.1 swz zgodnie z załączoną do swz dokumentacją. 2. W ramach zadania wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:1) Demontażu istniejących elementów systemów oraz przekazania zdemontowanych elementów Użytkownikowi - Sądowi Okręgowemu w Białymstoku),2) montażu elementów wejściowych (czytników) i wykonawczych w ilościach i miejscach wskazanych w dokumentacji,3) montaż odpowiedniego okablowania logicznego i zasilającego,4) zainstalowania, konfiguracji i uruchomienia systemu oraz jego integrację z systemem alarmu pożarowego,5) wykonania robót odtworzeniowych i wykończeniowych związanych z realizacją zadania (w szczególności prowadzeniem instalacji i montażu urządzeń) - wg wymagań Użytkownika i Zamawiającego,6) konfiguracji systemu rejestracji czasu pracy oraz przeprowadzenia testu komunikacji i działania interfejsu end-to-end,7) udzielenia zamawiającemu pięcioletniej gwarancji jakości na wykonane roboty oraz użyte materiały,8) przeprowadzania przeglądów, konserwacji lub serwisowania tych elementów robót wykonanych w ramach umowy (w szczególności urządzenia, instalacje, systemy), co do których producent/dostawca wymaga wykonywania tych czynności celem zachowania uprawnień z udzielonej gwarancji. Wykonawca ponosi koszt tych czynności w okresie gwarancji, a także koszt wymiany materiałów eksploatacyjnych, w tym m.in.: akumulatorów, żarówek, uszczelek, filtrów etc, oraz dokonywania zalecanych przez producenta aktualizacji oprogramowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45317000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:3) 20 500,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy pięćset 00/100 złotych) – za 3 część zamówienia (Sąd Okręgowy w Białymstoku),2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie (formach) dopuszczonych w ustawie Pzp (art. 97).3. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż w pieniądzu, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia.4. Dokument wadialny musi zawierać informację, że stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Sądu Okręgowego w Białymstoku, w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym nr ZP.361.2.2023 pn. „Wymiana oraz rozbudowa systemów kontroli dostępu wraz z implementacją systemów rejestracji czasu pracy w budynkach Sądów: Rejonowego w Białymstoku, Rejonowego w Sokółce oraz Okręgowego w Białymstoku” z oznaczeniem części zamówienia, której dotyczy.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z dokumentu wadium musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wraz z oznaczeniem tych Wykonawców.6. Dokument wadialny musi zawierać w swej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie Zamawiającego.7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 43 1130 1017 0021 1001 6990 0004 (Bank Gospodarstwa Krajowego) tytułem: „Wadium w procedurze Nr ZP.361.2.2023, część:………” (wpisać cyfrą oznaczenie części).8. Zamawiający sugeruje, aby w przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia wadia wnoszone w pieniądzu były wpłacane - jeśli to możliwe – odrębnie do każdej część zamówienia.9. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania rozliczeń międzybankowych, Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- brak wymagań w tym zakresie,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:a) (dla wszystkich części zamówienia):- Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję, wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług technicznej ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, polegającej na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, zgodnie z ustawą z dn. 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2021 r., poz. 1995, z późn. zm.).- Wykonawca musi posiadać świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego pierwszego stopnia do ochrony informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne”,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - warunek ten zostanie spełniony gdy Wykonawca wykaże, że posiada środki obrotowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż:a) 4 800 000,00 (słownie: cztery miliony osiemset tysięcy złotych) – dotyczy 1 części zamówienia (Sąd Rejonowy w Białymstoku)b) 900 000,00 (słownie: dziewięćset tysięcy zł) – dotyczy 2 części zamówienia (Sąd Rejonowy w Sokółce)c) 2 500 000,00 (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy zł) – dotyczy 3 części zamówienia (Sąd Okręgowy w Białymstoku).UWAGA: w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia wymagana jest posiadanie środków lub zdolności kredytowych w wysokości równej sumie wymaganych środków w poszczególnych częściach, na które wykonawca składa ofertę.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) w zakresie posiadania doświadczenia:- warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał minimum jedno zamówienie polegające na montażu i uruchomieniu instalacji zabezpieczenia elektronicznego budynku o wartości minimum 1 000 000 zł brutto (dla 1 części zamówienia – Sąd Rejonowy w Białymstoku), 200 000 zł brutto (dla 2 części zamówienia – Sąd Rejonowy w Sokółce) oraz 500 000 zł brutto (dla 3 części zamówienia - Sąd Okręgowy w Białymstoku).UWAGA: w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia wymagane jest posiadanie doświadczenia o największej wartości spośród wymaganych.b) w odniesieniu do dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował:- minimum dwoma osobami (na każdą część zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę), wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego oraz posiadającymi świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania systemów alarmowych,- minimum jedną osobą posiadającą prawo do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie, tj. uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,- minimum jedną osobą posiadającą prawo do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie, tj. uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej.(dopuszczalne jest łączne posiadanie wyżej wymienionych uprawnień budowlanych przez jedną osobę)c) w odniesieniu do spełniania wymagań odpowiednich norm zarządzania jakością: warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że posiada certyfikat potwierdzający wdrożenie i stosowanie systemu zarządzania jakością ISO 9001 – 2015-10 (lub równoważny) w zakresie instalowania systemów teletechnicznych i instalacji elektrycznych. Certyfikat musi być wydany przez krajową jednostkę akredytującą (w Polsce – Polskie Centrum Akredytacji) lub podmiot upoważniony przez krajową jednostkę akredytującą (posiadający aktywną akredytację krajowej jednostki akredytującej) w zakresie certyfikacji systemu zarządzania jakością. Do podmiotów Unii Europejskiej postanowienia powyższe stosuje się odpowiednio.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach