Przetargi.pl
Wymiana ogrodzenia zewnętrznego przy Gimnazjum Samorządowym nr 3

Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Rynek 41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6456400 , fax. 075 6456402
  • Data zamieszczenia: 2015-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
    ul. Rynek 41 41
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6456400, fax. 075 6456402
    REGON: 23082140500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana ogrodzenia zewnętrznego przy Gimnazjum Samorządowym nr 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: 1.1 Roboty budowlane polegające na przebudowie fragmentu ogrodzenia terenu przy Gimnazjum Samorządowym Nr 3 w Bolesławcu przy ul. Słowackiego 2 dz. nr 425.1, 425.2, Obr. 0009 Bolesławiec. 1.2 Podstawowe parametry techniczne: Istniejące ogrodzenie od strony ul. Polnej o długości 109,50 mb, 1 brama dwuskrzydłowa. Istniejące ogrodzenie od strony ul. Słowackiego o długości 134,00 mb, 1 brama dwuskrzydłowa, 1 furtka. 1.3 Zakres prac, w szczególności dotyczy: 1.3.1 Demontaż stalowych przęseł ogrodzeniowych - 237,82 m2. 1.3.2 Demontaż bram i furtek - 11,56 m2. 1.3.3 Wywóz i utylizacja stalowych konstrukcji ogrodzenia. 1.3.4 Odkopanie cokołu ogrodzenia wraz z demontażem części chodnika z kostki betonowej. 1.3.5 Rozbiórka części cokołu ogrodzenia z piaskowca do oczyszczenia i ponownego wbudowania - 23,36 m3. 1.3.6 Ręczna rozbiórka słupów ogrodzenia z granitu na zaprawie cementowej do oczyszczenia i ponownego wbudowania - 16,00 m3. 1.3.7 Wywóz i utylizacja odpadów z konstrukcji cokołu i słupów ogrodzenia oraz wywóz urobku ziemnego. 1.3.8 Ułożenie betonu B10 jako podłoża przed odbudowaniem cokołem z kamienia - 3,65 m3. 1.3.9 Usunięcie korzeni z podmurówki oraz przemurowanie uszkodzonych fragmentów cokołu. 1.3.10 Czyszczenie cokołu kamiennego na mokro - 377,28 m2. 1.3.11 Impregnacja hydrofobowa cokołu kamiennego - 188,64 m2. 1.3.12 Wykonanie zabezpieczenia powierzchniowego cokołu kamiennego powłoką mineralną - 188,64 m2. 1.3.13 Murowanie cokołu z piaskowca - materiał z odzysku - 23,36 m3. 1.3.14 Przemurowanie słupów ogrodzenia z granitu - materiał z odzysku - 60 szt. 1.3.15 Spoinowanie murów z kamienia łamanego z wykuciem spoin - powierzchnia cokołu oraz słupów kamiennych - 552,64 m2. 1.3.16 Obsypka wykopów pospółką wraz z humusowaniem, sianiem trawników a także odtworzenie chodnika z kostki betonowej - obszar przy podmurówce i cokole ogrodzenia. 1.3.17 Dostawa i montaż stalowych ocynkowanych i lakierowanych proszkowo przęseł ogrodzenia zgodnie z projektem - 106,00 szt. 1.3.18 Dostawa i montaż bram stalowych dwuskrzydłowych (system jak ogrodzenie) - 2 szt. 1.3.19 Dostawa i montaż furtek stalowych (j. w.) - 1 szt. 1.3.20 Wykonawca jest zobowiązany do organizacji i zabezpieczenia budowy w taki sposób, aby zapewnić ciągły dostęp (dojście i dojazd) do budynku oraz obiektu sportowego (Orlik) zlokalizowanych na terenie posesji MZS nr 3 oraz do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. 1.3.21 Wykonawca zobowiązany jest również do uzyskania zgody na zajęcie pasa drogowego (chodnik) celem budowy ogrodzenia oraz dokonania opłaty za zajęcie pasa drogowego oraz wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu (o ile będzie wymagana) i doprowadzenie terenu pasa drogowego do stanu poprzedniego (odtworzenie chodnika). 1.3.22 Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych zapór i znaków, dla których jest to nieodzowne ze względu bezpieczeństwa. Koszt zabezpieczenia terenu budowy jest włączony w cenę umowy i nie podlega odrębnej zapłacie. 1.3.23 Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie, w związku z czym terminy prowadzenia robót Wykonawca będzie zobowiązany konsultować z zarządcą obiektu. 1.3.24 Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach. 1.3.25 Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egzemplarzach. 2. Szczegółowy zakres prac/przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia, zawierającej: - dokumentacja projektowa (opis techniczny, rysunki 3 szt.), - STWiOR, - przedmiar robót 1 egz, 2.1 Dokumentacja służąca do opisu przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do specyfikacji (SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał od wykonawcy wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania robót budowlanych (dni)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=92232
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach