Przetargi.pl
Wymiana nawierzchni boiska do piłki nożnej i modernizacja murku oporowego na terenie Szkoły Podstawowej nr 9 w Kaliszu

Miasto Kalisz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Główny Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 48 627 654 300
  • Data zamieszczenia: 2017-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kalisz
    Główny Rynek 20
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 48 627 654 300
    REGON: 250855877
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kalisz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana nawierzchni boiska do piłki nożnej i modernizacja murku oporowego na terenie Szkoły Podstawowej nr 9 w Kaliszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z wymianą nawierzchni boiska do piłki nożnej oraz modernizacja murku oporowego na terenie Szkoły Podstawowej nr 9 w Kaliszu, na podstawie dokumentów określonych w pkt. 4.5. SIWZ. 2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje m.in.: 1) wyrównanie istniejącej podbudowy z zachowaniem istniejącego spadku w stronę muru oporowego tak, aby możliwy był z niego spływ wody deszczowej w kierunku odwodnienia liniowego z dwóch stron boiska, ułożenie maty prefabrykowanej PE lub e-layer, wymianę nawierzchni istniejącego boiska zlokalizowanego na północny-wschód od budynku szkoły podstawowej (na planie zagospodarowania terenu oznaczonego jako numer 4) na nawierzchnię z trawy sztucznej, wypełnienie trawy piaskiem oraz granulatem EPDM w kolorze zielonym, dostawę i montaż stałych bramek do piłki ręcznej/nożnej o wymiarach 3x2 m; Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem stanowi tylko część przedsięwzięcia i należy wykonać go zgodnie z powyższym opisem, na podstawie pkt. 2.10. – 2.12. projektu budowlano – wykonawczego budowy boiska wielofunkcyjnego wraz z robotami towarzyszącymi oraz rysunkami: Z-01 – Plan zagospodarowania terenu, A-08 – Boisko istniejące wymiana nawierzchni – trawa sztuczna: linie boiska, A-09 – Przekrój C-C przez nowa nawierzchnię boiska istniejącego-trawa sztuczna. 2) wykonanie odwodnienia boiska (od strony muru oporowego oraz od strony ul. Żwirki i Wigury – zgodnie z załącznikiem określającym zakres objęty przedmiotowym postępowaniem) przy zastosowaniu systemu liniowego z polimerbetonu o profilu „V” lub „U”, szerokości w świetle – 10,0 cm, klasą obciążenia D400 oraz wykonanie odcinków kanalizacji deszczowej Ø160 zlokalizowanej w pobliżu boiska na odcinku od studni D1 do D3); Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem stanowi tylko część przedsięwzięcia i należy wykonać go z powyższym opisem, na podstawie projektu budowlano-wykonawczego odwodnienia dla nowej nawierzchni boiska sportowego do gry w piłkę nożną i ręczną. 3) modernizację muru oporowego oraz schodów terenowych; 4) wykonanie chodników z kostki brukowej grubości 8 cm, w kolorze szarym; 5) wykonanie ogrodzenia oraz piłkochwytów; 6) dosianie trawy. 3. Szczegółowy zakres prac i sposób ich realizacji określony został w załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45236119-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 9.000,00 PLN przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje (dowody) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. B) w sytuacji gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie (w oryginale) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dokumentu (np. zobowiązania podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca), który określa w szczególności: − zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; − sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; − zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, a w szczególności czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. C) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, ewentualnie umowy o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza); D) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). E) Wraz z ofertą Wykonawca obowiązany jest złożyć uzupełniony druk pn. dokument pn. „Zestawienie parametrów oferowanej nawierzchni oraz maty absorbującej uderzenia” stanowiący załącznik do SIWZ, który opisuje parametry oferowanej nawierzchni oraz maty absorbującej uderzenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach