Przetargi.pl
WYMIANA MATERIAŁU FILTRACYJNEGO W KWATERZE NR 1 NA TERENIE ZAKŁADU PRZETWARZANIA I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Akademicka 22
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2012-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy
    ul. Akademicka 22 22
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mpgkim.lomza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA MATERIAŁU FILTRACYJNEGO W KWATERZE NR 1 NA TERENIE ZAKŁADU PRZETWARZANIA I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany materiału filtracyjnego w kwaterze składowania odpadów komunalnych nr 1 (o poj. 3 500 m3) na terenie Zakładu Przetwarzania i Unieszkodliwiania Odpadów w m. Czartoria, gm. Miastkowo. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawierają przedmiary robót, dokumentacja projektowa i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz elementy, które podane są do uwzględnienia przy obliczaniu ceny oferty w pkt. 12 SIWZ. Wymagania związane z realizacją zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów określonych w dokumentacji technicznej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów o nie gorszych parametrach od zaprojektowanych i jakości potwierdzonej certyfikatem. Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowanie wyrobu lub materiałów danego producenta lecz wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy - parametry techniczne w czasie wbudowania i eksploatacji nie gorsze od podanych w projekcie. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego - jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty). 2. Kruszywo powinno spełniać wymagania określone w Załączniku nr 9 do SIWZ. 3. Przed złożeniem oferty wskazana jest wizja lokalna w terenie. 4. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Powyższą informację należało będzie wpisać w formularzu oferty oraz dołączyć informację określającą zakres rzeczowy i finansowy tych części zamówienia. 5. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a) zapewnienie niezbędnej obsługi geodezyjnej, b) zapewnienie inwentaryzacji robót (sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej-powykonawczej), c) sporządzenie projektu organizacji zabezpieczenia placu budowy oraz planu BIOZ d) zabezpieczenie terenu budowy oraz prowadzonych robót z zachowaniem najwyższej staranności, wymogów określonych w przepisach prawa budowlanego, przepisach bhp i zgodnie z zatwierdzonym organizacji i zabezpieczenia placu budowy, zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu, planem BIOZ, e) prowadzenie dziennika budowy, f) zabezpieczenie istniejących nawierzchni, dróg, dojść przed uszkodzeniami, g) urządzenie, utrzymanie i likwidacja placu budowy oraz zorganizowanie i utrzymanie zaplecza placu budowy i późniejsza jego likwidacja, h) użycie materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie, niezbędne atesty techniczne lub aprobaty świadczące o ich jakości zgodnie z wymogami projektu i Zamawiającego, dopuszczone do stosowania wg wymogów obowiązującego prawa, i) wykonywanie robót w należytym porządku, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i w stanie zgodnym z przepisami bhp i p.poż., z uwzględnieniem zaleceń udzielanych przez Zamawiającego, j) natychmiastowe zabezpieczenie ewentualnych awarii oraz usunięcie ewentualnych wad i usterek, k) uczestnictwo w naradach koordynacyjnych, czynnościach odbioru komisjach przeglądów gwarancyjnych i innych, l) wykonanie prób, badań, pomiarów, prowadzenie bieżących pomiarów i badań jakości wykonywanych robót i użytych materiałów oraz badań stopnia zagęszczenia gruntu w celu udokumentowania spełnienia przez nie wymagań określonych w dokumentacji projektowej i Polskich Normach - wszystkie badania i pomiary niezbędne do dokonania odbioru robót. W przypadku wątpliwości, Zamawiający zleci wykonanie badań kontrolnych niezależnemu laboratorium w celu stwierdzenia ich jakości zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi normami. W przypadków negatywnych wyników badań i pomiarów, Wykonawca zostanie obciążany kosztami badań oraz wykona wskazane prace w sposób zgodny z dokumentacją projektową i obowiązującymi normami. m) pozostałe czynności towarzyszące niewymienione w SIWZ, przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz SSTWiOR, a niezbędne do zakończenia, uruchomienia i przekazana do eksploatacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia gwarancji i rękojmi na okres min. 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452221103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 6 500,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do dnia 21.12.2012., godz. 09.00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mpgkim.lomza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach