Przetargi.pl
Wymiana kostki brukowej wraz z utwardzeniem terenu i odwodnieniem w obrębie obiektu Ochotniczej Straży Pożarnej i sali wiejskiej w miejscowości Bukówiec Górny

GMINA WŁOSZAKOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 64-140 Włoszakowice, ul. Karola Kurpińskiego 29
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WŁOSZAKOWICE
    ul. Karola Kurpińskiego 29
    64-140 Włoszakowice, woj. wielkopolskie
    REGON: 411050698
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana kostki brukowej wraz z utwardzeniem terenu i odwodnieniem w obrębie obiektu Ochotniczej Straży Pożarnej i sali wiejskiej w miejscowości Bukówiec Górny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana kostki brukowej wraz z utwardzeniem terenu i odwodnieniem w obrębie obiektu Ochotniczej Straży Pożarnej i sali wiejskiej w miejscowości Bukówiec Górny.W skład przedmiotowego zadania wchodzą następujące prace:1) Roboty przygotowawcze w zakresie rozbiórek istniejących nawierzchni zestawione w następujących załącznikach:Załącznik nr 1 – Rozbiórki kostka brukowa sala wiejskaZałącznik nr 2 – Rozbiórki kostka brukowa OSPZałącznik nr 3 – Rozbiórki nawierzchnia betonowa OSPZałącznik nr 4 – Rozbiórki płyty JUMBO OSP2) Roboty brukarskie:a) wykonanie podbudowy dla podjazdów i chodników zgodnie z załącznikiem nr 5 i 6.b) wkładanie kostki brukowej zgodnie z załącznikiem nr 6.3) Odprowadzanie wody opadowej z rynien:a) wykonanie drenażu z rury w oplocie z geowłókniną/kokos DN 80 mm:-10 mb na każdą z rynien- zagłębienie 1 m poniżej poziomu terenu- ilość odejść – 4 szt.4) Przebudowa schodów wejściowych do sali wiejskiej z kostki brukowej (wejścia boczne) w ilości – 3 kpl.5) Wymiana płytek na schodach wejściowych do klubu dziura (położenie płytka gres).6) Montaż oświetlenia budynku:a) oświetlenie mural – 2 szt.b) oświetlenie budynku OSP i sali wiejskiej od strony ulicy Powstańców Wlkp. – 4 szt.7) Przełożenie istniejącego chodnika znajdującego się po drugiej stronie ulicy Powstańców Wlkp. usytuowanego przy istniejącym parkingu 100 m2 (wykorzystanie istniejącej kostki brukowej z rozbiórki terenu wokół sali wiejskiej i budynku OSP).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).2. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilkuz następujących form:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku BS Włoszakowice nr: 39 8661 0009 2001 0000 1209 0006z dopiskiem: Wadium –postępowanie przetargowe nr ZP.271.4.2023.Wydanie polecenia przelewu nie jest jednoznaczne z wniesieniem, dokonaniem zapłaty określonej kwoty wadium. O uznaniuprzez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środkówna wskazany wyżej rachunek Zamawiającego.4. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyćwraz z ofertą.5. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna tj. w formie gwarancji lub poręczeniu, Wykonawcaprzekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej podpisany przez osobę lub osobyuprawnione ze strony gwaranta/poręczyciela przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformyna stronie internetowej prowadzonego postępowania, o której mowa w rozdziale I SWZ. Z treści gwarancji winno wynikaćbezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłatyZamawiającemu pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych -art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.Pozostałe zapisy dotyczące wadium zawiera Rozdział IX - Wymagania dotyczące wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na wymianie kostki brukowej wraz z utwardzeniem terenu i odwodnieniem o całkowitej wartości zadania nie mniejszej niż 170 000,00 PLN brutto.Zamawiający zastrzega, iż przez jedno zamówienie rozumie jedną wykonaną robotę budowlaną w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.Zamawiający wymaga, aby warunek był spełniony wspólnie przez Wykonawców składających ofertę w postępowaniu (nie musi spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną).2) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, tj.:- jedną osobą posiadającą uprawienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021r. poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im inne ważne uprawienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów do kierowania robotami budowalnymi w specjalności drogowej.Uprawnienia powinny być wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (j.t. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach