Przetargi.pl
Wymiana klimatyzatorów multisplit w budynku administracyjnym KWP we Wrocławiu, przy ul. Podwale 31-33 wraz z uruchomieniem i serwisowaniem urządzeń w okresie gwarancji

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2015-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana klimatyzatorów multisplit w budynku administracyjnym KWP we Wrocławiu, przy ul. Podwale 31-33 wraz z uruchomieniem i serwisowaniem urządzeń w okresie gwarancji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana klimatyzatorów multisplit w budynku administracyjnym KWP we Wrocławiu, przy ul. Podwale 31-33 wraz z uruchomieniem i serwisowaniem urządzeń w okresie gwarancji. A. Zakres robót w zakresie instalacji klimatyzacji obejmuje m.in.: 1. dobór, dostawę i montaż klimatyzatorów ściennych (jednostka zewnętrzna 2 szt. + jednostka wewnętrzna 6 szt.) dla potrzeb sześciu pomieszczeń Laboratorium Kryminalistycznego, 2. wykonanie instalacji zasilania elektrycznego w celu zapewnienia wymaganej mocy elektrycznej zgodnie z wymaganiami producenta klimatyzatorów z istniejącej rozdzielni elektrycznej, (kabel zasilający z zabezpieczeniami), 3. wykonanie kompletnej instalacji technologicznej, montaż, napełnienie czynnikiem chłodniczym R410A, uruchomienie (założono odległość pomiędzy jednostkami zewnętrznymi a wewnętrznymi około 20m długości rurociągu dla każdego urządzenia); 4. przebicie otworów do rur z czynnikiem chłodniczym, kabli i przewodów skroplin na zewnątrz; 5. wykonanie niezbędnych bruzd; 6. ułożenie, zamocowanie przewodów wszystkich niezbędnych instalacji, w tym wykonanie: połączeń rurociągów instalacji chłodniczej z rur miedzianych, instalacyjnych przeznaczonych do instalacji chłodniczych na lut twardy, elektrycznych oraz instalacji skroplin wraz z pompką skroplin (w przypadku konieczności montażu); 7. odprowadzenie skroplin w miarę możliwości grawitacyjnie, należy jednak przewidzieć konieczność montażu pompki skroplin; 8. montaż siatki metalowej dociskającej instalacje w bruździe, 9. nałożenie tynku wielowarstwowo, 10. szpachlowanie, zatarcie i szlifowanie tynku do stanu odzwierciedlającego fakturę istniejącego tynku i elewacji, 11. malowanie farbą w kolorze dobranym do koloru ścian i elewacji, 12. przeprowadzenie prób szczelności i badań instalacji, 13. uruchomienie klimatyzatorów multisplit ze ściennymi jednostkami wewnętrznymi oraz agregatami skraplającymi na ścianie budynku (w miejscu istniejących) sprawdzenie efektywności działania - badanie wydajności, pomiar temperatury, hałasu, 14. wykonanie izolacji zimnochronnych na rurach, 15. należy zapewnić właściwe rozmieszczenie urządzenia klimatyzacyjnego umożliwiające dostęp do jednostki wewnętrznej i zewnętrznej konserwatorów i serwisantów (odpowiednie odległości między urządzeniami oraz przegrodami budowlanymi, 16. należy zabezpieczyć urządzenia elektryczne poprzez uziemienie/zerowanie. Po wykonaniu prac należy wykonać i przedłożyć protokół z badań instalacji elektrycznych wykonanych w obrębie pomieszczeń, 17. wykonanie wszystkich prac montażowych, prób, regulacji i uruchomienie instalacji zgodnie z wytycznymi podanymi w dokumentacji techniczno - ruchowej oraz w instrukcjach obsługi urządzeń klimatyzacyjnych, 18. wykonanie instalacji klimatyzacji zgodnie z Wymaganiami Technicznymi COBRTI INSTAL Zeszyt 5 Warunki Techniczne Wykonania i Odbioru Instalacji Wentylacyjnych, 19. dostarczenie wymaganych, aktualnych atestów i certyfikatów wszystkich zastosowanych materiałów i urządzeń, 20. serwisowanie klimatyzatorów multisplit (bezpłatne) w okresie gwarancji zgodnie z warunkami przedstawionymi poniżej, 21. demontaż i utylizacja uszkodzonych klimatyzatorów multisplit (2 jednostki zewnętrzne + 6 jednostek wewnętrznych) zainstalowanych w pomieszczeniach o nr 58, 60, 63, 64, 65, 66. Parametry pomieszczeń Typ pomieszczenia Powierzchnia Kubatura Powierzchnia okien - m2 m3 m2 Pomieszczenie 58 20,00 50,00 2,36m2 Pomieszczenie 60 10,40 26,00 2,36m2 Pomieszczenie 63 10,40 26,00 2,36m2 Pomieszczenie 64 13,26 77,75 2,36m2 Pomieszczenie 65 14,80 37,00 2,36m2 Pomieszczenie 66 14,80 37,00 2,36m2 Lokalizacja pomieszczeń - piętro I, sąsiadują z pomieszczeniami nieklimatyzowanymi, wszystkie okna - ekspozycja południowa. W pomieszczeniach przebywają stale ludzie. Wymagane parametry jednostki zewnętrznej przy pracy wszystkich jednostek jednocześnie: - wydajność nominalna nie mniejsza niż 6,8kW - Klasa energetyczna A++ w trybie chłodzenia - Klasa energetyczna A+ w trybie grzania - kompaktowe wymiary - zakres pracy jednostki dla chłodzenia -10oC - +43oC - inwerter Wymagane parametry jednostki wewnętrznej: - wydajność chłodnicza 3,5 kW - zaawansowana filtracja powietrza (pomieszczenie o podwyższonej czystości powietrza), - standardowo wyposażona w jonizator powietrza, - klasa energetyczna min. A+ - sterowanie sterownikiem ściennym przewodowym lub bezprzewodowym, - niski poziom hałasu B. Gwarancja obejmuje w szczególności: - wady materiałowe i konstrukcyjne, a także nie spełnianie deklarowanych przez producenta parametrów lub funkcji użytkowych; - naprawę wykrytych uszkodzeń komponentów urządzeń, w tym wymianę uszkodzonych podzespołów na nowe; - usuwanie wykrytych usterek i błędów funkcjonalnych w działaniu urządzeń . 1. Zgłoszenie awarii oraz usługa serwisowa świadczona będzie w języku polskim. 2. Serwis będzie świadczony w miejscu instalacji urządzeń. 3. Wykonawca zagwarantuje czas reakcji serwisu na zgłoszoną usterkę od momentu przyjęcia zlecenia do momentu przyjazdu na miejsce gdzie wystąpiła usterka - 48 godzin. 4. Wykonawca zagwarantuje usunięcie wszelkich wskazanych i stwierdzonych usterek w ciągu 96 godzin. 5. Zgłoszenia uszkodzeń, usterek i błędów dokonywane będą przez uprawnione osoby Zamawiającego w formie pisemnej (fax) lub telefoniczne do zespołu serwisowego Wykonawcy. 6. Trzykrotne uszkodzenie tego samego egzemplarza urządzenia stanowiącego element instalacji klimatyzacji w okresie gwarancyjnym, obliguje Wykonawcę do wymiany urządzenia na nowe w ciągu 14 dni od chwili ostatniego zgłoszenia. Okres gwarancji urządzenia rozpocznie się z chwilą dostarczenia go przez Wykonawcę. 7. Okres udzielonej gwarancji ulega przedłużeniu o czas pozostawania klimatyzatora w naprawie. 8. Stosowanie praw wynikających z udzielonej gwarancji nie wyłącza stosowania uprawnień Zamawiającego wynikających z rękojmi za wady. 9. Wykonawca w trakcie obowiązywania okresu gwarancji, przeprowadzi na własny koszt: przeglądy techniczne, konserwację wraz z niezbędną wymianą elementów ulegających zużyciu w trakcie eksploatacji takich jak: filtry powietrza i inne, które będą wykonywane w terminach i z częstotliwością określoną w karcie gwarancyjnej oraz zgodnie z warunkami gwarancji producenta. 10. Każdy przegląd zostanie zakończony sporządzeniem raportu opisującego w szczególności: zakres przeprowadzonych czynności oraz dokonaniem wpisu w karcie gwarancyjnej urządzenia. Wykonawca będzie zobowiązany ponadto do przeszkolenia użytkowników pomieszczeń z zakresu obsługi zainstalowanych urządzeń klimatyzacyjnych. 2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą programu przedmiaru robót, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. Zamawiający przewiduje zorganizowanie zebrań informacyjnych wykonawców. Zebrania odbędą się w dniach 21-22.10.2015 r. Zgodnie z art. 38 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający zamieści na własnej stronie internetowej informację z odbytych zebrań zawierającą zgłoszone na zebraniach pytania o wyjaśnienie treści SIWZ oraz odpowiedzi na nie bez wskazania źródła zapytania. Informację doręczy również niezwłocznie wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia. W celu zgłoszenia chęci udziału w zebraniach proszę o kontakt telefoniczny z przedstawicielami Wydziału Inwestycji i Remontów, tel. 71 3404518, 3403478, 3402339.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zasady wnoszenia wadium: Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek zamawiającego w banku: NBP oddział okręgowy Wrocław, numer konta: 34 1010 1674 0000 9713 9120 1000 z adnotacją: Wadium - Wymiana klimatyzatorów multisplit w budynku administracyjnym KWP we Wrocławiu - numer sprawy 219-020-124/2015/ML. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami). W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu zamawiający uznaje za prawidłowy termin jego wniesienia datę wpływu na konto zamawiającego. Wadium wniesione w postaci innej niż pieniądz winno zawierać klauzulę iż jest nieodwołalne, bezwarunkowe i będzie wypłacone na każde żądanie zamawiającego, gdy zaistnieje przesłanka z art. 46 ust. 5 oraz ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokument wniesienia wadium w pieniądzu należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie zamawiającego (kontakt tel.: 71 3403800), a ponadto potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopię dokumentu należy dołączyć do oferty. 2. Wysokość wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 792,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach