Przetargi.pl
Wymiana instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Szkoły Podstawowej nr 32 przy ul. Lewartowskiego 2, w Warszawie – III etap (znak sprawy ZP-39/17)

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 00691 Warszawa, ul. Nowogrodzka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 93 93 , fax. 22 443 94 85
  • Data zamieszczenia: 2017-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
    ul. Nowogrodzka 43
    00691 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 93 93, fax. 22 443 94 85
    REGON: 1525966300108
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Szkoły Podstawowej nr 32 przy ul. Lewartowskiego 2, w Warszawie – III etap (znak sprawy ZP-39/17)
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Szkoły Podstawowej nr 32 przy ul. Lewartowskiego 2 w Warszawie - III etap, zgodnie z: 1. Dokumentacją projektową zawierającą: 1) Projekt budowlano-wykonawczy wymiany instalacji elektrycznych i teletechnicznych III etap (aktualizacja) w budynku Szkoły Podstawowej nr 32 przy ul. Lewartowskiego 2 w Warszawie, wykonany dnia 22 marca 2017r. przez JJJ. PROJEKT HEJDUK JACEK, Warszawa, ul. Krzyżówki 36A/33. Autorem opracowania jest inż. Jacek Hejduk. 2. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót elektrycznych i teletechnicznych ST-1 dla projektu wykonawczego wymiany instalacji elektrycznych i teletechnicznych III etap w budynku Szkoły Podstawowej nr 32 przy ul. Lewartowskiego 2 w Warszawie, wykonaną 22 marca 2017 r. przez JJJ. PROJEKT HEJDUK JACEK, Warszawa, ul. Krzyżówki 36A/33. Autorem opracowania jest inż. Jacek Hejduk. Zamawiający załącza do SIWZ przedmiar robót, który jest jedynie elementem pomocniczym i nie stanowi podstawy do wyceny oferty. - Przedmiar robót dla wymiany instalacji elektrycznych i teletechnicznych III etap w budynku Szkoły Podstawowej nr 32 przy ul. Lewartowskiego 2 w Warszawie, wykonany dnia 22 marca 2017r. przez JJJ. PROJEKT HEJDUK JACEK, Warszawa, ul. Krzyżówki 36A/33. Autorem opracowania jest inż. Jacek Hejduk. Wyżej wymienione opracowania stanowią załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dane ogólne budynku: Budynek Szkoły Podstawowej Nr 32 jest budynkiem 4 - kondygnacyjnym (piwnica, parter, 2 piętra) z salą gimnastyczną. W piwnicy znajdują się pomieszczenia techniczne i magazynowe m.in. dla kuchni, węzeł cieplny oraz szatnie dla uczniów. Na parterze znajdują się pomieszczenia biurowe, sekretariat, gabinety dyrekcji oraz stołówka i kuchnia z zapleczem. W budynku są dwie klatki schodowe. Wymiana instalacji w założeniu jest etapowana i do takiego sposobu realizacji została dostosowana sporządzona dokumentacja projektowa. W roku bieżącym będzie realizowany III ETAP zadania obejmujący głównie: rozdzielnice na parterze, wymianę instalacji elektrycznych i teletechnicznych na parterze wraz z modernizacją rozdzielnicy głównej, roboty uzupełniające na drugim piętrze wraz z czytelnią. W zakres zamówienia wchodzi m.in.: 1. Instalacje elektryczne: demontaż starych i montaż nowych instalacji na parterze i w pomieszczeniu czytelni na drugim piętrze. 2. Demontaż starych i montaż nowych opraw oświetleniowych – oświetlenie zasadnicze oraz ewakuacyjne na parterze. 3. Demontaż starego i montaż nowego osprzętu elektrycznego na parterze i na drugim piętrze w pomieszczeniu czytelni. 4. Montaż nowej rozdzielnicy głównej ze sprawdzeniem obwodów odbiorów, montaż rozdzielnicy podziałowej i licznikowej z przebudową układu pomiarowego (współpraca z INNOGY, rozplombowanie oraz zaplombowanie pomiaru) i powykonawczym jej opisaniu. 5. Wymiana rozdzielnic elektrycznych na parterze wraz z podłączeniem nowych instalacji. 6. Instalacje teletechniczne: demontaż starych i montaż nowych instalacji wraz z montażem nowego osprzętu i urządzeń na parterze oraz w czytelni na drugim piętrze, montaż szafy USP w serwerowni na pierwszym piętrze. 7. Demontaż starej i montaż nowej wraz z urządzeniami instalacji monitoringu wewnętrznego na parterze oraz zewnętrznego na elewacji budynku i wysokim słupie oświetleniowym boiska. 8. Montaż nowej wraz z urządzeniami instalacji monitoringu zewnętrznego na istniejących 4m słupach oświetlenia terenu szkoły „Park Muranów” – przewody do słupów są doprowadzone. Roboty te muszą być ujęte w początkowym czasookresie objętym harmonogramem. 9. Modernizacja stanowiska portiera. 10. Wykonanie podwieszonego sufitu modułowego w korytarzach i sanitariatach parteru. 11. Tynkowanie 12. Roboty malarskie. 13. Wykonanie robót tymczasowych: przygotowanie i zabezpieczenie pomieszczeń do wykonania robót m. in. wyniesienie mebli. Szczególną uwagę należy zwrócić na dokładne zabezpieczenie podłóg przed rysowaniem i innymi możliwymi uszkodzeniami w celu uniknięcia niepotrzebnych kosztów wszelkich napraw i cyklinowania. UWAGA: 1. Oprawy świetlówkowe oświetlenia zasadniczego w salach dydaktycznych i pokojach biurowych, średniej klasy muszą posiadać zapłon elektroniczny EVG, obudowę metalową fazowaną, malowaną proszkowo na kolor biały. W salach komputerowych i lekcyjnych - raster aluminiowy wysoko polerowany pełna parabola. Użyte świetlówki mają być barwy - światło dzienne ciepłe. Wszystkie oprawy muszą być skompensowane - cos fi min. 93. Oprawy ewakuacyjne muszą spełniać wymagania aktualnych przepisów m.in. - autotest. 2. Na korytarzach i w pomieszczeniach przeznaczonych na czasowy pobyt ludzi przewidziano oprawy z ledowymi źródłami światła. 3. Należy montować wyposażenie rozdzielnic i osprzęt elektryczny średniej klasy, rozdzielnice wnękowe o obudowach wykonanych z tworzywa odpornego na uderzenia - min. IK-08 drzwi pełne. W przypadku niemożności dobrania rozdzielnic o mniejszej ilości miejsc w rzędzie należy przyjąć rozdzielnice większe o 24 miejscach. 4. Wszystkie urządzenia instalacji niskich prądów mają być średniej klasy i zgodne z projektem - przed zakupem uzgodnić z Użytkownikiem oraz Zamawiającym. 5. Oprawy oświetleniowe, osprzęt i urządzenia przed zakupem uzgodnić z Użytkownikiem oraz Zamawiającym. 6. Należy dostarczyć Zamawiającemu protokoły: badań instalacji elektrycznej i teletechnicznej, pomiarów natężenia oświetlenia ewakuacyjnego oraz zasadniczego, pomiaru ciągłości instalacji wyrównawczej oraz oplombowania układu pomiarowego. 7. Wykonać rysunki i opis dokumentujące ewentualne zmiany w stosunku do dokumentacji pierwotnej. 8. Wykonać inwentaryzację powykonawczą robót. 9. Wszelkie uzgodnienia dotyczące rozplombowania i zaplombowania elementów rozdzielnicy głównej leżą po stronie Wykonawcy. 10. Przed złożeniem oferty zaleca się aby potencjalny Wykonawca dokonał wizji lokalnej w obiekcie (w terminie uzgodnionym z Dyrekcją szkoły) celem zapoznania się z robotami wykonanymi w pierwszym i drugim etapie, aby ujęte przy wycenie oferty aparaty, oprawy oświetleniowe oraz osprzęt elektryczny nie różniły się znacząco od zamontowanego. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (klauzula społeczna - art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.). 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez co najmniej 3 osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już 3 osób w charakterze pracowników ogólnobudowlanych. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia rozpoczęcia wykonania przedmiotu umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu poświadczonych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopi zanonimizowanych umów o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 2. i 3. wraz z oświadczeniem wykonawcy, ze osoby te są zatrudnione na umowę o pracę przez niego lub jego podwykonawców. Kopie umów powinny być zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu, przedmiot umowy powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5. W przypadku wątpliwości, czy osoby realizujące zamówienie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Zamawiający powiadomi właściwy inspektorat pracy, celem przeprowadzenia czynności kontrolnych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do składania faktur VAT wraz z pisemnym oświadczeniem o wykonaniu obowiązku określonego w ust. 2 i 3. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób, o których mowa w ust. 2 i 3 przy realizacji przedmiotu umowy w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na warunkach określonych w ust. 2 i 3 posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania robót budowlanych. Zmiany te nie stanowią zmiany umowy. 8. Za opóźnienie w przedłożeniu kopii zanonimizowanych umów o pracę w terminach określonych w ust. 5 w trakcie realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,005% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 umowy. Kara będzie naliczana za każdy rozpoczęty dzień, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach