Przetargi.pl
Wymiana elementów oświetlenia drogowego znajdujących się na stanie majątkowym Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu uszkodzonych w wyniku działania osób trzecich oraz zdarzeń komunikacyjnych i innych zdarzeń wskazanych przez Zamawiającego

Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-623 Poznań, ul. Wilczak 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6477200 , fax. 061 8201709
  • Data zamieszczenia: 2015-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
    ul. Wilczak 16 16
    61-623 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6477200, fax. 061 8201709
    REGON: 00016252400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana elementów oświetlenia drogowego znajdujących się na stanie majątkowym Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu uszkodzonych w wyniku działania osób trzecich oraz zdarzeń komunikacyjnych i innych zdarzeń wskazanych przez Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana elementów oświetlenia drogowego znajdujących się na stanie majątkowym Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu, uszkodzonych w wyniku działania osób trzecich oraz zdarzeń komunikacyjnych i innych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt 3 SIWZ DZ. UI.341.56.2015. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w okresie 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy. Przedmiot zamówienia opisany wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 71314000 - 2 - Usługi energetyczne i podobne CPV 71314100 - 3 - Usługi elektryczne. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość zamówienia została ustalona na kwotę 550.125,00 zł co stanowi równowartość 130.210,00 euro. Wskazana wartość zamówienia uwzględnia wartość zamówień uzupełniających w kwocie 183.375,00 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 10.000,00 złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas wymiany elementów oświetlenia drogowego znajdujących się w dyspozycji Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach