Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ogłasza przetarg
- Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Dębinki 7
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 3491248 , fax. 58 3492074, 3461178
- Data zamieszczenia: 2014-03-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
ul. Dębinki 7 7
80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 3491248, fax. 58 3492074, 3461178
REGON: 00028864000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana dźwigu osobowego wraz z modernizacją szybu windowego w budynku nr 3 UCK - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymian dźwigu osobowego wraz z modernizacją szybu windowego w budynku nr 3 UCK. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: - demontaż i utylizacja istniejącego dźwigu osobowego, szpitalnego, - wykonanie i zatwierdzenie przez UDT w Gdańsku dokumentacji technicznej oraz instrukcji obsługi w języku polskim, - dostawa i montaż napędu i wyposażenia maszynowni, - dostawa i montaż wyposażenia szybu, - dostawa i montaż kabiny i wyposażenie kabiny, - dostawa i montaż drzwi przystankowych, - dostawa i montaż kaset wezwań na przystankach, - wykonanie instalacji sterowniczej (przygotowanej do pracy dźwigów w grupie) wraz z niezbędnymi systemami i aparatami, - wykonanie oświetlenia szybu, - wykonanie tablicy zasilającej dźwig wraz z zabezpieczeniem przeciążeniowym dźwigu i obwodu oświetlenia szybu. - wykonanie kontroli dostępu kompatybilnym z systemem Command wraz z wizualizacją. - podłączenie układu sterowania windy i klap p.poż do systemu SAP. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości 2 400,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A. o/Gdańsk nr: 94 10901098 0000000009016749. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 6. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 7 i 8. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 10. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uck.gda.pl/zamowienia.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONT DWÓCH DŹWIGÓW OSOBOWYCH Z ZASTOSOWANIEM TECHNOLOGII ZDALNEGO STEROWANIA PRZEZ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE W SKRZYDŁACH A i D BUDYNKU WYDZIAŁU NAUK SPOŁECZNYCH UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO ZLOKALIZOWANYM W GDAŃSKU PRZY UL. JANA BAŻYŃSKIEGO 4 WRAZ Z SERWISEM, PRZEGLĄDAMI I KONSERWACJĄ W OKRESIE GWARANCJI
Dodano: 2016-07-27 - Budowa zewnętrznej windy osobowej do budynku RDLP w Gdańsku, przy ul. Rogaczewskiego 9/19, wraz z dostawą i montażem urządzeń windy.
Dodano: 2016-04-14 - Dobudowa windy zewnętrznej w budynku Ośrodka Zdrowia w Baninie ul. Lotnicza 31
Dodano: 2016-03-09 - DOKOŃCZENIE MONTAŻU URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH Z UZYSKANIEM DOPUSZCZENIA DO EKSPLATACJI PRZEZ UDT, WRAZ Z SERWISEM, PRZEGLĄDAMI ORAZ KONSERWACJĄ INSTALACJI I URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH W OKRESIE GWARANCJI, KTÓRYCH SERWISOWANIE I KONSERWACJA SĄ WYMAGANE PRZEPISAMI I ZALECENIAMI PRODUCENTA W CELU UTRZYMANIA CIĄGŁEJ SPRAWNOŚCI I ZACHOWANIA WARUNKÓW GWARANCYJNYCH.
Dodano: 2014-11-20 - Dobudowa zewnętrznej windy dla osób niepełnosprawnych o udźwigu 630 kg (8 osób) do budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Słupsku przy ul. Kościuszki 3
Dodano: 2014-11-14 - Dobudowa zewnętrznej windy dla osób niepełnosprawnych o udźwigu 630 kg (8 osób) do budynku oraz przystosowanie łazienki dla osób niepełnosprawnych w Środowiskowym Domu Samopomocy w Słupsku przy ul. Kościuszki 3
Dodano: 2014-10-16 - DOKOŃCZENIE MONTAŻU URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH Z UZYSKANIEM DOPUSZCZENIA DO EKSPLATACJI PRZEZ UDT, WRAZ Z SERWISEM, PRZEGLĄDAMI ORAZ KONSERWACJĄ INSTALACJI I URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH W OKRESIE GWARANCJI, KTÓRYCH SERWISOWANIE I KONSERWACJA SĄ WYMAGANE PRZEPISAMI I ZALECENIAMI PRODUCENTA W CELU UTRZYMANIA CIĄGŁEJ SPRAWNOŚCI I ZACHOWANIA WARUNKÓW GWARANCYJNYCH ZADANIA PN.: BUDOWA BUDYNKU DYDAKTYCZNEGO I ADMINISTRACYJNEGO UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO WGDAŃSKU W PODZIALE NA ZADANIA ....
Dodano: 2014-10-09 - Dostosowanie głównego wejścia do budynku dla ruchu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich budynku Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim zlokalizowanego przy ul. Kościuszki 30
Dodano: 2014-09-15 - Wykonanie roboty budowlanej polegającej na dostawie i montażu dźwigu osobowego dostosowanego do użytkowania przez osoby niepełnosprawne na wózkach inwalidzkich w budynku przy ul. Młyńskiej 11 w Sopocie wybudowanym na potrzeby Sopockiego Inkubatora Przedsiębiorczości Społecznej
Dodano: 2014-08-06 - DOKOŃCZENIE MONTAŻU URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH Z UZYSKANIEM DOPUSZCZENIA DO EKSPLATACJI PRZEZ UDT, WRAZ Z SERWISEM, PRZEGLĄDAMI ORAZ KONSERWACJĄ INSTALACJI I URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH W OKRESIE GWARANCJI, KTÓRYCH SERWISOWANIE I KONSERWACJA SĄ WYMAGANE PRZEPISAMI I ZALECENIAMI PRODUCENTA W CELU UTRZYMANIA CIĄGŁEJ SPRAWNOŚCI I ZACHOWANIA WARUNKÓW GWARANCYJNYCH ZADANIA PN.: BUDOWA BUDYNKU DYDAKTYCZNEGO I ADMINISTRACYJNEGO UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO WGDAŃSKU W PODZIALE NA ZADANIA ...
Dodano: 2014-07-25