Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy sprzętu, urządzeń, elementów i akcesoriów oraz wyposażenia laboratoryjnego, w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia, dotycząca projektu MCB, współfinansowanego przez UE w ramach EFRR POIG, dla MCB UJ przy ul. Gronostajowej 7A w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/173/2015

Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4324450 , fax. 012 4324451
  • Data zamieszczenia: 2015-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
    ul. Gołębia 24 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4324450, fax. 012 4324451
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy sprzętu, urządzeń, elementów i akcesoriów oraz wyposażenia laboratoryjnego, w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia, dotycząca projektu MCB, współfinansowanego przez UE w ramach EFRR POIG, dla MCB UJ przy ul. Gronostajowej 7A w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/173/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy sprzętu, urządzeń, elementów i akcesoriów oraz wyposażenia laboratoryjnego przeznaczonego do Pracowni Inżynierii Komórkowej i Tkankowej, w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia, w ramach projektu pn.: Małopolskie Centrum Biotechnologii, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, dla Małopolskiego Centrum Biotechnologii Uniwersytetu Jagiellońskiego, zlokalizowanego przy ul. Gronostajowej 7A w Krakowie. 1.1 Niniejsze zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, w ramach projektu nr POIG.02.01.00-12-167/08 pn. Małopolskie Centrum Biotechnologii, Priorytet 2. Infrastruktura sfery B+R. Działanie 2.1. Rozwój ośrodków o wysokim potencjale badawczym. Szczegółowe informacje na temat zasad funkcjonowania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, przyznawania środków finansowych i ich wydatkowania oraz zasad promocji znajdują się na stronach: http://www.poig.gov.pl/ . 1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.2.1 Część 1 - Sprzęt laboratoryjny, tj.: 1.2.1.1 Cieplarka laboratoryjna z chłodzeniem (1 szt.) 1.2.2 Część 2 - Sprzęt laboratoryjny, tj.: 1.2.2.1 Wózek do worków foliowych (1 szt.) 1.2.3 Część 3 - Wyposażenie laboratorium, tj.: 1.2.3.1 Regał na 4 kołach (1 sztuka); 1.2.3.2 Listwy z jednostronnymi haczykami (2 sztuki); 1.2.3.3 Kosze sterylizacyjne do instalacji na listwach (2 sztuki); 1.2.3.4 Kosz sterylizacyjny (1 sztuka); 1.2.3.5 Półka nad blatowa ( 1sztuka); 1.2.3.6 Wieszaki na 3 pary obuwia każdy ( 2 sztuki) 1.2.3.7 Wieszaki ścienne 8 haczykowe (2 sztuki) 1.2.4 Część 4 - Aparatura kontrolna i badawcza, tj.: 1.2.4.1 Waga analityczna (1sztuka); 1.2.5 Część 5 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych, tj.: 1.2.5.1 Szafka anestezjologiczna - asystor (2 sztuki); 1.2.6 Cześć 6 - Aparatura kontrolna i badawcza; 1.2.6.1 Rejestrator temperatury z powiadamianiem przez SMS (2 zestawy). 1.2.7 Cześć 7 - Urządzenie do drukowania etykiet wraz z oprogramowaniem tj. 1.2.7.1 Drukarka techniczna o technologii druku: termotransferowym lub termicznym wraz z oprogramowaniem. 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający elementy składowe i ilości wraz ze wskazaniem minimalnych lub maksymalnych parametrów, zakresów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych, itp., w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia, zawiera załącznika A do SIWZ. 1.4 Wymogi Zamawiającego i dodatkowe informacje, odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia: 1.4.1 Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment dla danej części przedmiotu zamówienia. 1.4.2 Wykonawca jest zobowiązany do dostawy i wyładunku, ewentualnego montażu i uruchomienia oferowanego sprzętu oraz przeszkolenia personelu w zależności od danej części przedmiotu zamówienia o ile dotyczy, w i do siedziby jednostki Zamawiającego, tj. MCB UJ zlokalizowanego w Krakowie, przy ul. Gronostajowej 7A, 1.4.3 Wykonawca musi najpóźniej wraz z dostawą przedmiotu zamówienia dostarczyć certyfikaty, atesty, świadectwa, deklaracje itp. oraz instrukcje obsługi lub użytkowania w języku polskim - kopie odpowiednich dokumentów wydanych dla oferowanego przedmiotu zamówienia można dołączyć do oferty, 1.4.4 Zamawiający wymaga, aby cały sprzęt był fabrycznie nowy. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie, do 3 miesięcy, liczonych od udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis/y techniczny/e i/lub funkcjonalny/e, lub wydruk/i ze stron internetowych, bądź katalog/i producenta/ów (wskazujące w szczególności oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu i inne istotne), pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ (dopuszcza się dołączenie opisów w języku angielskim), odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia. 4. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji i rękojmi dla całości oferowanego zamówienia, jak i jego poszczególnych elementów, odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia, liczony od dnia następnego po dniu odbioru całości zamówienia, wraz z nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty) bieżącą konserwacją wynikającą z warunków gwarancji i naprawą w okresie gwarancyjnym realizowaną przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta. Szczegółowe informacje o wymaganiach gwarancyjnych Zamawiającego zawarte są również w opisie przedmiotu zamówienia i we wzorze umowy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia. 5. Wykonawca powinien przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy w formie indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ oraz odpowiednio do wzoru tabelarycznego przedstawionego w załączniku nr 3 do formularza oferty, odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach