Przetargi.pl
wyłonienie wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlano-montażowych wraz z dostawą i montażem niezbędnych urządzeń oraz mebli laboratoryjnych i biurowych, dotyczących adaptacji pomieszczeń dla potrzeb laboratorium JCET w Krakowie, w ramach projektu współfinansowanego przez UE EFRR POIG. Nr sprawy: CRZP/UJ/486/2010

Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4324450 , fax. 012 4324451
  • Data zamieszczenia: 2010-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
    ul. Gołębia 24 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4324450, fax. 012 4324451
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlano-montażowych wraz z dostawą i montażem niezbędnych urządzeń oraz mebli laboratoryjnych i biurowych, dotyczących adaptacji pomieszczeń dla potrzeb laboratorium JCET w Krakowie, w ramach projektu współfinansowanego przez UE EFRR POIG. Nr sprawy: CRZP/UJ/486/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlano-montażowych wraz z dostawą i montażem niezbędnych urządzeń oraz mebli laboratoryjnych i biurowych, dotyczących adaptacji pomieszczeń dla potrzeb laboratorium Jagiellońskiego Centrum Rozwoju Leków (JCET), planowanych do realizacji w budynku Parku Technologicznego Life Science w Krakowie przy ul.Bobrzyńskiego 14. Zamówienie dotyczy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Jagiellońskie Centrum Rozwoju Leków (Jagiellonian Centre for Experimental Therapeutics - JCET), współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka. Prace muszą być zrealizowane zgodnie z projektem wykonawczym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, listą dostaw Wykonawcy, specyfikacją techniczną mebli laboratoryjnych, regulaminem obiektu, wytycznymi dla zaplecza budowy oraz rysunkiem zamiennym instalacji kanalizacji sanitarnej, stanowiącymi załącznik A do SIWZ, jak i załącznikiem B do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar, lista dostaw Wykonawcy, specyfikacja techniczna mebli laboratoryjnych, regulamin obiektu oraz rysunek zamienny instalacji kanalizacji sanitarnej (załącznik A do SIWZ - 1 plik w formacie PDF zawierający 1083 strony). Ponadto zamawiający zaznacza, iż instalacja kanalizacji sanitarnej realizowana jest w ograniczonym zakresie zgodnie z rysunkiem zamiennym zawartym w załączniku A do SIWZ, a Wykonawca ma zrealizować kanalizację według rysunku zamiennego od poziomu stropu nad I piętrem. W treści SIWZ przedstawiono również dodatkowe wyjaśnienia Zamawiającego do przedmiotu zamówienia stanowiące załącznik B do SIWZ. 3. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar ma wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest projekt wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, lista dostaw Wykonawcy, specyfikacja techniczna mebli laboratoryjnych, regulamin obiektu, wytyczne dla zaplecza budowy oraz rysunek zamienny instalacji kanalizacji sanitarnej, jak i załącznik B do SIWZ. 4. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji na całość zamówienia, przy czym na meble co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji, liczone od daty odbioru całości zamówienia, oraz zobowiązać się do naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym, w tym również serwisowania i dokonywania przeglądów okresowych zamontowanych urządzeń i elementów wyposażenia zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów, na koszt własny. 5. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 6 miesięcy, liczonych od udzielenia zamówienia. 6. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy wyliczoną w oparciu o kosztorysy, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz jej załączników, w szczególności projektów, STWiOR oraz doświadczenia zawodowego. 7. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorysy uproszczone plus zestawienie materiałów, urządzeń i katalogi producentów w przypadku mebli laboratoryjnych i biurowych z zaznaczeniem oferowanych produktów, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych robót, urządzeń oraz mebli laboratoryjnych i biurowych z wymaganiami SIWZ i jej załączników odpowiednio dla wykazu wynikającego z załącznika nr 7 do SIWZ. 8. W przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 9. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 10. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej kwotę 100 000,00 zł. PLN (słownie: sto tysięcy złotych PLN). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 87 1240 4722 1111 0000 4854 4672, SWIFT: PKO PP LPW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl http://przetargi.adm.uj.edu.pl/oglosz.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach