Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy urządzeń systemu telewizji dozorowej CCTV dla Wydziału Chemii UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/165/2016

Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4324450 , fax. 012 4324451
  • Data zamieszczenia: 2016-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
    ul. Gołębia 24 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4324450, fax. 012 4324451
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy urządzeń systemu telewizji dozorowej CCTV dla Wydziału Chemii UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/165/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy urządzeń systemu telewizji dozorowej CCTV, dla nowego budynku Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego, zlokalizowanego przy ul. Gronostajowej 2 w Krakowie. 1.1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem i wniesieniem urządzeń systemu telewizji dozorowej CCTV, zwanych dalej urządzeniami, oraz świadczenie usług gwarancyjnych. Wykonawca winien także dostarczyć wszystkie niezbędne elementy do montażu dostarczonych urządzeń. 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.2.1 Kamera wewnętrzna kopułkowa - 49 szt. 1.2.2 Kamera zewnętrzna kompaktowa- 14 szt. 1.2.3 Obiektyw dedykowany do kamery zewnętrznej kompaktowej - 14 szt. 1.2.4 Obudowa zewnętrzna z daszkiem i grzałką dedykowana do kamery zewnętrznej kompaktowej - 14 szt. 1.2.5 Wspornik ścienny do obudowy zewnętrznej - 14 szt. 1.2.6 Kamera szybkoobrotowa - 4 szt. 1.2.7 Kamera szybkoobrotowa - 4 szt. 1.2.8 Uchwyt do kamery szybkoobrotowej - 4 szt. 1.2.9 Uchwyt do kamery szybkoobrotowej - 4 szt. 1.2.10 Rejestrator 16 kanałowy - 1 szt. 1.2.11 Dysk twardy do rejestratora - 1 szt. 1.2.12 Monitor 42 - 2 szt. 1.2.13 Uchwyt do monitora 42 - 2 szt. 1.2.14 Klawiatura do obsługi kamer i rejestratora - 1 szt. 1.2.15 Szafa RACK wisząca dzielona 18U - 3 szt. 1.2.16 Rozdzielacz sygnału HDMI- 1 szt. 1.2.17 Kabel HDMI 10m - 2 szt. 1.2.18 Zasilacz POE - 14 szt. 1.3 Zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia w całości był fabrycznie nowy, a urządzenia nie mogą być wyprodukowane przed 2015 rokiem. 1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, jak i inne istotne dla wykonania zamówienia informacje, zawarte są w dokumencie stanowiącym Załącznik A do SIWZ (1 plik formacie PDF liczący 6 stron) i będącym jej integralną częścią. 1.5 Oferowany przedmiot zamówienia musi być przystosowany do bezpośredniego montażu w obiekcie. Jeżeli dostarczony przedmiot zamówienia będzie wymagał przeróbek w jakimkolwiek zakresie w obiekcie lub oferowanym przez Wykonawcę przedmiocie zamówienia, Wykonawca musi zapewnić wykonanie tych przeróbek, uzgodnić ich wykonanie z Zamawiającym, oraz przejąć gwarancję na wykonany zakres czynności i dostaw zgodnie z wymaganiami Zamawiającego lub posiadanymi przez niego gwarancjami. 1.6 Zamawiający informuje ponadto, iż: 1.6.1 Najpóźniej przed zawarciem umowy Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty określone zapisami umowy i SIWZ (certyfikaty, atesty, świadectwa, karty wyrobu itp.), które są wymagane i wydawane dla dostarczanego przedmiotu zamówienia, chyba, iż dokumenty te nie są standardowo dostępne, a w takim przypadku ich dostarczenie winno nastąpić nie później niż wraz z dostawą określonego elementu. 1.6.2 Wykonawca, pod nadzorem swojego przedstawiciela, swoim personelem, sprzętem i staraniem dokona transportu i rozładunku urządzeń do właściwych, magazynowych pomieszczeń obiektu wskazanych przez Zamawiającego. 1.7 Wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić w trakcie odbioru wykaz dostaw w formie wypełnionej tabeli, osobno dla każdego elementu wskazanego w Załączniku A do SIWZ, według wzoru stanowiącego Załącznik B do SIWZ, tj. Tabela OT (1 plik w formacie Excel zawierający jeden arkusz), oraz dostarczać to w formacie PDF oraz aktywnego dokumentu z wypełnieniem poszczególnych kolumn odpowiednio do dostarczanego asortymentu zamówienia. 1.8 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne, funkcjonalne i inne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane urządzenia muszą posiadać co najmniej te same cechy i parametry techniczne, funkcjonalne i inne na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy - PZP zobowiązany jest wykazać równoważność. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne lub funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego sprzętu oraz opisu jego właściwości technicznych i/lub funkcjonalnych (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.). 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 90 dni, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy. 3. Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ceny ryczałtowej oferty wyliczonej w oparciu o indywidualną kalkulację, z podaniem cen jednostkowych określonych elementów, niezbędnych dla realizacji zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ, odpowiednio do wzoru tabelarycznego stanowiącego Załącznik nr 3 do wzoru formularza oferty. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny lub funkcjonalny, katalog lub karty katalogowe producenta/ów potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów, (wskazujące w szczególności na przykład oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu i inne istotne), pozwalające na identyfikację i ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ, odpowiednio do wzoru tabelarycznego stanowiącego Załącznik nr 3 do wzoru formularza oferty. 5. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi dla całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja i rękojmia obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), naprawę oraz ewentualną konserwację i przeglądy wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym i rękojmi realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351253002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2014 poz. 1804 z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach