Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu zintegrowanego systemu urządzeń multimedialnych, w budynku UJ przy ul. Gronostajowej 5 w Krakowie, dotyczące projektu POIŚ 13.01.00-00-062/08 /Rozbudowa i modernizacja infrastruktury dydaktycznej na kierunkach przyrodniczych i ścisłych UJ/, współfinansowanego przez UE w ramach EFRR. Nr sprawy: CRZP/UJ/50/2015

Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4324450 , fax. 012 4324451
  • Data zamieszczenia: 2015-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
    ul. Gołębia 24 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4324450, fax. 012 4324451
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu zintegrowanego systemu urządzeń multimedialnych, w budynku UJ przy ul. Gronostajowej 5 w Krakowie, dotyczące projektu POIŚ 13.01.00-00-062/08 /Rozbudowa i modernizacja infrastruktury dydaktycznej na kierunkach przyrodniczych i ścisłych UJ/, współfinansowanego przez UE w ramach EFRR. Nr sprawy: CRZP/UJ/50/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu zintegrowanego systemu urządzeń multimedialnych, w budynku Centrum Edukacji Przyrodniczej Uniwersytetu Jagiellońskiego, zlokalizowanym przy ul. Gronostajowej 5 w Krakowie, dotyczące projektu POIŚ 13.01.00-00-062/08 /Rozbudowa i modernizacja infrastruktury dydaktycznej na kierunkach przyrodniczych i ścisłych UJ/, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko. 1.1. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013; Projektu nr POIS.13.01.00-00-062/08 pn. /Rozbudowa i modernizacja infrastruktury dydaktycznej na kierunkach przyrodniczych i ścisłych UJ/, w ramach działania 13.1 priorytetu XIII Infrastruktura szkolnictwa wyższego, umowa o dofinansowanie nr UDA-POIS.13.01-062/08-00. Szczegółowe informacje na temat zasad funkcjonowania Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, przyznawania środków finansowych i ich wydatkowania oraz zasad promocji znajdują się na stronach: www.funduszeeuropejskie.gov.pl oraz www.mir.gov.pl. 1.2. Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę, wyładunek, montaż, instalację, konfigurację, uruchomienie i usługi gwarancyjne, oraz przeglądy i usuwanie wad oraz naprawę zainstalowanych urządzeń i systemów w okresie gwarancji. 1.3. Przedmiot zamówienia zawiera między innymi: 1.3.1 Monitor 65 cali niedotykowy z komputerem (1 szt.) (poz. 1 Projektu) 1.3.2 Kiosk multimedialny typu KMM (obudowa, komputer, monitor) ze słuchawkami (3 szt.) (poz. 2 Projektu) 1.3.3 Kiosk multimedialny typu KMD (obudowa, komputer, monitor) ze słuchawkami (8 szt.) (poz. 3 Projektu) 1.3.4 Wideoprojektor z komputerem i głośnikiem kierunkowym (2 szt.) (poz. 4 Projektu) 1.3.5 Szafa RACK (1 szt.) (poz. 5 Projektu) 1.3.6 Komputer serwerowy (1 szt.) (poz. 6 Projektu) 1.3.7 Switch zarządzalny (1 szt.) (poz. 7 Projektu) 1.3.8 Gniazdo logiczne (1 komplet) (poz. 8 Projektu) 1.3.9 Przewód UTP/FTP kat.6 (1 komplet) (poz. 9 Projektu) 1.3.10 System zarządzania treścią z licencją na 15 urządzeń i serwer (poz. 10 Projektu) 1.3.11 Okablowania, montaż urządzeń, uruchomienie stanowisk 1.3.12 Zamówienie nie obejmuje dostarczenia zawartości merytorycznej do systemu w postaci tekstu, grafiki, video, dźwięku oraz wykupienia praw autorskich do tych utworów. 1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, ilości, rysunki techniczne instalacji i pomieszczeń (część dokumentacji projektowej), jak i inne istotne dla wykonania zamówienia informacje, zawiera Załącznik A do SIWZ będący jej integralną częścią, tj. 1 plik w formacie PDF zawierający 18 stron. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do dnia 29 maja 2015r., liczonym od daty udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy. 3. Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ceny ryczałtowej oferty wyliczonej w oparciu o indywidualną kalkulację z podaniem cen jednostkowych określonych urządzeń i/lub elementów, niezbędnych dla realizacji zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz doświadczenia zawodowego Wykonawcy. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny i/lub funkcjonalny, katalog lub karty katalogowe producenta/ów potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów, (wskazujące w szczególności oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu i inne istotne), pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ (dopuszcza się angielskojęzyczną wersję niniejszych dokumentów). 5. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji i rękojmi dla całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru przedmiotu zamówienia. Gwarancja i rękojmia obejmuje między innymi nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty) naprawę oraz ewentualną konserwację wynikającą z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym i rękojmi realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323212001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 7 000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2014 poz. 1804 z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach