Polska Organizacja Turystyczna ogłasza przetarg
- Adres: 00-613 Warszawa, ul. Tytusa Chałubińskiego 8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 5367070, 5367011 , fax. 022 5367004
- Data zamieszczenia: 2013-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polska Organizacja Turystyczna
ul. Tytusa Chałubińskiego 8 8
00-613 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 0-22 5367070, 5367011, fax. 022 5367004
REGON: 01621377500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pot.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usługi zlecenia jako konsultant Contact Center - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zlecenia jako Konsultant Contact Center, w okresie od zawarcia umowy do 31 grudnia 2014 roku. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Promujmy Polskę Razem finansowanego z programu operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, w osi priorytetowej numer 6 Polska gospodarka na rynku międzynarodowym, w działaniu 6.3 Promocja turystycznych walorów Polski, w ramach podprojektu Wdrożenie systemu wielokanałowego systemu obsługi komunikacji z turystą Contact Center jest elementem programu działań mających na celu wykorzystanie nowoczesnych narzędzi do ułatwienia turyście dostępu do informacji turystycznej oraz ze środków statutowych. Wynagrodzenie (wraz z pochodnymi) brutto obejmuje wszelkie koszty zlecenia. Zamawiający będzie rozliczał zlecenie w stosunku miesięcznym. Zamawiający planuje przeznaczyć na wynagrodzenie miesięczne jednej osoby kwotę 4.500,00 PLN brutto (tj. obejmującą wszystkie składniki, w tym koszty umowy po stronie zleceniodawcy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795120006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymaganee
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pot.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa infolinii dla potencjalnych użytkowników Portalu IWK, w tym Rejestru Usług Rozwojowych (RUR)
Dodano: 2016-03-01 - Wykonywanie usługi zlecenia jako Konsultant Polskiego Systemu Informacji Turystycznej
Dodano: 2015-12-07 - Wykonywanie usługi zlecenia jako konsultant Polskiego Systemu Informacji Turystycznej
Dodano: 2014-10-29 - Rozbudowa posiadanej przez Bank platformy VoIP poprzez dostawę i wdrożenie systemu informatycznego do zarządzania i obsługi ruchu telefonicznego w Contact Center Banku Gospodarstwa Krajowego (Systemu CC). Sygn. BZP/92/DI/2013
Dodano: 2014-09-17 - Wykonywanie usługi zlecenia jako konsultant Contact Center. Nr 53/12
Dodano: 2012-09-21 - Wykonywanie usługi zlecenia jako konsultant Contact Center. Nr 50/12
Dodano: 2012-09-07 - Wykonywanie usługi zlecenia jako konsultant Contact Center, 37/12
Dodano: 2012-06-22 - Wykonywanie usługi zlecenia jako konsultant Contact Center, 32/12
Dodano: 2012-06-06