Przetargi.pl
Wykonywanie usługi kompleksowego utrzymania czystości w siedzibie Zachodniopomorskiego OW NFZ w Szczecinie oraz w pomieszczeniach najmowanych w budynku przy ul. Harcerzy 3 w Szczecinie

Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 71-470 Szczecin, Arkońska 45
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
    Arkońska 45
    71-470 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 8512886821
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usługi kompleksowego utrzymania czystości w siedzibie Zachodniopomorskiego OW NFZ w Szczecinie oraz w pomieszczeniach najmowanych w budynku przy ul. Harcerzy 3 w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi: Kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibie Zachodniopomorskiego OW NFZ oraz w pomieszczeniach najmowanych w budynku przy ul. Harcerzy 3 w Szczecinie.2. Wspólny Słownik Zamówień: 90919000-2, 77310000-6.3. Miejsce realizacji usługi: siedziba Zamawiającego oraz pomieszczenia najmowane w budynku przy ul. Harcerzy 3 w Szczecinie (obie lokalizacje położone są w niedalekiej odległości - ok. 170 metrów).4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań i sposób realizacji zamówienia Zamawiającego określają:1) opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SWZ), 2) projektowane postanowienia umowy (zał. nr 2 do SWZ).5. Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej obiektów, w których wykonywana będzie usługa sprzątania. Dokonanie wizji jest możliwe od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 14:00, za uprzednim zgłoszeniem mejlowym na adres: zamowienia@nfz-szczecin.pl6. W oparciu o art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, sposób weryfikacji tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w zał. nr 1 i 2 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie (2) usługi sprzątania pomieszczeń biurowych o powierzchni użytkowej minimum 2500 m2 każda, o wartości przekraczającej 250 000,00 zł brutto każda. Każda z wykazanych usług musi mieć miejsce w jednym obiekcie i musi trwać co najmniej 12 miesięcy. Do pomieszczeń biurowych nie zostaną zaliczone między innymi: obiekty szpitalne, medyczne, hale produkcyjne, hale sportowe. Każda usługa winna być wykonana w ramach odrębnej umowy. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenia zamówienia, warunek musi spełniać co najmniej jeden (1) podmiot.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach