Przetargi.pl
Wykonywanie usługi kompleksowego utrzymania czystości i porządku w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Puszczykowie w roku 2013

Szkoła Podstawowa Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 62-040 Puszczykowo, ul. Wysoka 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-61 8133-461 , fax. 0-61 8133-461
  • Data zamieszczenia: 2012-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 1
    ul. Wysoka 1 1
    62-040 Puszczykowo, woj. wielkopolskie
    tel. 0-61 8133-461, fax. 0-61 8133-461
    REGON: 00071694500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1puszczykowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usługi kompleksowego utrzymania czystości i porządku w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Puszczykowie w roku 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie czystości i porządku w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Puszczykowie. Przedmiot zamówienia obejmuje codzienne sprzątanie (od poniedziałku do piątku) po zajęciach lekcyjnych pomieszczeń szkolnych o łącznej powierzchni 3.970 m? oraz pełnienie dyżuru podczas zajęć lekcyjnych w godzinach od 9.00 do 14.00, a także sprzątanie w dodatkowe dni związane z organizacją roku szkolnego ustalone przez dyrektora szkoły ( ok. 3 dni w roku ). Zamawiający zakłada, że usługa sprzątania świadczona będzie 22 dni w miesiącu przez 11 miesięcy. Wynagrodzenie wyliczone będzie na podstawie cen jednostkowych wnikających z oferty Wykonawcy za faktyczne wykonanie poszczególnych usług wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia oraz ilości dni w których usługa była świadczona. Zakres codziennego sprzątania obejmuje w szczególności: 1) zamiatanie i mycie podłóg i posadzek, oraz usuwanie zanieczyszczeń stałych ( np.: guma do żucia itp. ); 2) zamiatanie, mycie nawierzchni parkietowej w sali gimnastycznej wraz ze sprzątaniem przyległych do sali gimnastycznej szatni, pomieszczeń socjalnych oraz sanitariatów; 3) czyszczenie odkurzaczem wszystkich powierzchni pokrytych wykładziną dywanową oraz dywanów, 4) usuwanie kredy z korytek przy tablicach oraz z listew przypodłogowych przy tablicach; 5) mycie stołów i krzeseł, systematyczne usuwanie ze spodnich części stołów i krzeseł gum do żucia lub tym podobnych zanieczyszczeń. 6) porządkowanie i dezynfekcja sanitariatów (umywalki, muszle klozetowe, pisuary, czyszczenie glazury łazienkowej, armatury, luster wiszących); 7) mycie, czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni biurek, szaf, szafek i innego sprzętu biurowego i komputerowego, a także: parapetów, pulpitów, listew ściennych, półek, drzwi, tablic, itp., konserwacja sprzętu komputerowego środkami antystatycznymi; 8) opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci oraz wyposażenie ich we worki foliowe na śmieci, wymiana worków; 9) bieżące uzupełnianie pojemników w papier toaletowy, ręczniki papierowe oraz mydło w płynie. Ilość pojemników będących na wyposażaniu szkoły: - na papier toaletowy ? 27 cm - 12 szt. - na papier toaletowy ? 12 cm - 3 szt. - ręczniki papierowe składane - 24 szt. - mydło w płynie - 28 szt. (zakup papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz mydła znajduje się w gestii Wykonawcy. Szkoła liczy 485 uczniów oraz zatrudnia 57 pracowników w różnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych i wakacji letnich); 10) dwukrotne w trakcie popołudniowej zmiany zmywanie na mokro powierzchni parkietu sali gimnastycznej ( pierwszy raz o 17.00 drugi o 22.00 ); 11) systematyczne informowanie woźnych o stwierdzonych uszkodzeniach i usterkach w obrębie sprzątanych odcinków. Ponadto zakres sprzątania obejmuje: 1) cotygodniowe pastowanie podłóg w salach lekcyjnych i gabinetach, usuwanie pajęczyn; 2) cotygodniowe pranie ręczników ( stosownie do kolorów) i ich wymiana na czyste (zakup proszku znajduje się w gestii Wykonawcy); 3) raz w miesiącu dezynfekowanie stacjonarnych aparatów telefonicznych odpowiednim do tego celu preparatem; 4) raz w miesiącu mycie ścian (lamperia), mycie grzejników i osłon grzejnikowych, lamp oświetleniowych. Zamawiający wymaga aby podczas sprzątania sal lekcyjnych i gabinetów pomieszczenia były dokładnie wietrzone. Zakres codziennego pełnienia dyżuru w godz. od 9.00 do 14.00 obejmuje w szczególności: 1) utrzymanie w czystości, korytarzy i klatek schodowych w budynku szkoły, opróżnianie koszy znajdujących się na korytarzach szkolnych; 2) dbanie o czystość w toaletach - sprzątanie i wietrzenie po każdej przerwie w toaletach budynku głównego szkoły oraz dwa razy dziennie w toaletach budynku starej szkoły; 3) zmywanie z podłóg plam np. po rozlanych płynach oraz innych nieczystości; 4) raz dziennie czyszczenie szyb w drzwiach wejściowych; 5) zamiecenie i umycie na mokro podczas dużej przerwy międzylekcyjnej (20 minut) powierzchni parkietu w sali gimnastycznej. Oprócz bieżącego, codziennego sprzątania do zadań Wykonawcy należy również: 1) dwa razy w roku mycie okien o łącznej powierzchni 1.130 m2. Mycie otworów okiennych (szyb i ram okiennych od wewnątrz i z zewnątrz) wraz z parapetami, polegające na tym, iż technika mycia powinna być dostosowana do rodzaju okien - okna wykonane z PCV. Mycie szyb zabezpieczonych folią antywłamaniową przy użyciu delikatnych środków myjących; 2) dwa razy w roku pranie firanek, zasłon, a także zawieszanie firanek we wszystkich pomieszczeniach; 3) dwa razy w roku czyszczenie żaluzji poziomych (55 m? ), rolet ( 179 m? ); 4) w dniach wywiadówek, spotkań, dyskotek, itp. sprzątanie pomieszczeń przed rozpoczęciem i zakończeniem spotkań; 5) dwa razy w roku, (w miesiącach: styczeń/luty oraz lipiec/sierpień) mechaniczne polerowanie korytarzy wraz z nałożeniem warstwy preparatu ochronnego zabezpieczającego lśniący wygląd nawierzchni; 6) dwa razy w roku mechaniczne czyszczenie posadzki w holu na parterze. Wszystkie wymienione wyżej prace wykonane zostaną przy użyciu własnych środków czystości oraz narzędzi i sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest również do wyposażenia swoich pracowników w odpowiednią odzież i obuwie ochronne. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchnie poziome i pionowe z uwzględnieniem, iż w pokojach biurowych występują wykładziny PCV, dywanowe, na korytarzach oraz holach i klatkach schodowych występują wykładziny, płytki ceramiczne, lenteks, lastrico. W toaletach występuje terakota lub lastriko. Zamawiający wymaga, aby raz w tygodniu podłogi w klasach były pokryte emulsją wysokopołyskową (ekologiczną). Ustala się systematyczne uzupełnianie środków higienicznych w pomieszczeniach sanitarnych: mydła, papieru toaletowego, odświeżaczy, papierowych ręczników, worków na śmieci, których zakup leży w gestii Wykonawcy. Zamawiający wymaga - w celu uniknięcia nieprzyjemnego zapachu aby końcówki mopa po każdym dniu pracy były dokładnie płukane i suszone oraz wymieniane raz w miesiącu na nowe. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi środkami czystości posiadającymi atesty oraz świadectwa dopuszczające ich stosowanie. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia odpowiednią ilość pracowników zapewniającą należyte wykonanie zamówienia ( jedna osoba pełniąca dyżur od 9.00 do 14.00, trzy osoby od godz. 14.00 - 20.00, jedna osoba do sali gimnastycznej od godz. 17.00 - 23.00 ). Razem 5 osób lub więcej, jeżeli wynika to ze standardów przyjętych przez Wykonawcę do wykonywania tego typu usług. W przypadku kontroli Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej, w wyniku, której stwierdzone zostaną uchybienia w zakresie czystości i porządku w pomieszczeniach szkoły, wszelką odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia szkód wynikających z działań lub zaniechań związanych z realizacją niniejszego zamówienia. Przed rozpoczęciem współpracy Zamawiający przeprowadzi szczegółową konsultację z Wykonawcą. Sprzątanie budynków odbywać się będzie w każdy dzień tygodnia (od poniedziałku do piątku) wyłączając święta państwowe i kościelne, oraz okres wakacji. Sprzątanie powinno odbywać się na zasadzie podziału powierzchni objętych sprzątaniem na rejony i za każdy rejon odpowiadają osoby wyznaczone do jego sprzątania. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osoby nadzorującej jakość i czas świadczonych usług. Zamawiający wymaga aby osoba nadzorująca była w stałym kontakcie z osobami nadzorującymi wykonywanie usługi ze strony Zamawiającego oraz aby osoba nadzorująca stawiała się na każde żądanie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od chwili jej telefonicznego powiadomienia. np.: w celu wspólnej kontroli jakości świadczonych usług lub uczestnictwa w kontrolach SANEPID-u. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania Zamawiającemu miesięcznych harmonogramów (list) pracy osób sprzątających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909193005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp1puszczykowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach