Przetargi.pl
Wykonywanie usług medycznych

ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Wysocka 1B
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 62 7217533
  • Data zamieszczenia: 2024-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
    ul. Wysocka 1B
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. +48 62 7217533
    REGON: 00001775600553
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:" 2.1.4.1. „Część 1” zamówienia - Usługi medyczne na rzecz pracowników zamawiającego, wykonywane w placówce medycznej, zlokalizowanej na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego, dalej „Część 1” zamówienia""2.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla:2.1.5.1. „Części 1” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4A do SWZ""2.1.7.1. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na: 2.1.7.1.1. rejestracji osób i odbieraniu materiałów do badań, dostarczonych przez osoby, które zgłosiły się celem wykonania wskazanych przez zamawiającego, co do ich rodzaju oraz/lub zakresu usług medycznych,2.1.7.1.2. obsłudze urządzeń służących do wykonywania badań rentgenowskich, EKG i spirometrii,2.1.7.1.3. wydawaniu dokumentacji określającej wyniki wykonanych usług medycznych - na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. 2020 r. poz. 2207 ze zm.), dalej „ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę”.2.1.7.2. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – zawiera dla:2.1.7.2.1. „Części 1” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4A do SWZ""2.1.11. Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla:2.1.11.1. „Części 1” zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 4A do SWZ".Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:"2.1.4.2. „Część 2” zamówienia - Usługi medyczne na rzecz pracowników zamawiającego, wykonywane w placówce medycznej, zlokalizowanej na terenie miasta Leszna, dalej „Część 2” zamówienia""2.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla: (...)2.1.5.2. „Części 2” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4B do SWZ""2.1.7.1. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na: 2.1.7.1.1. rejestracji osób i odbieraniu materiałów do badań, dostarczonych przez osoby, które zgłosiły się celem wykonania wskazanych przez zamawiającego, co do ich rodzaju oraz/lub zakresu usług medycznych,2.1.7.1.2. obsłudze urządzeń służących do wykonywania badań rentgenowskich, EKG i spirometrii,2.1.7.1.3. wydawaniu dokumentacji określającej wyniki wykonanych usług medycznych - na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. 2020 r. poz. 2207 ze zm.), dalej „ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę”.2.1.7.2. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – zawiera dla: (...)2.1.7.2.2. „Części 2” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4B do SWZ""2.1.11. Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla:2.1.11.2. „Części 2” zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 4B do SWZ"Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:"2.1.4.3. „Część 3” zamówienia - Usługi medyczne na rzecz pracowników zamawiającego, wykonywane w placówce medycznej, zlokalizowanej na terenie miasta Kępna, dalej „Część 3” zamówienia""2.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla: (...)2.1.5.3. „Części 3” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4C do SWZ""2.1.7.1. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na: 2.1.7.1.1. rejestracji osób i odbieraniu materiałów do badań, dostarczonych przez osoby, które zgłosiły się celem wykonania wskazanych przez zamawiającego, co do ich rodzaju oraz/lub zakresu usług medycznych,2.1.7.1.2. obsłudze urządzeń służących do wykonywania badań rentgenowskich, EKG i spirometrii,2.1.7.1.3. wydawaniu dokumentacji określającej wyniki wykonanych usług medycznych - na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. 2020 r. poz. 2207 ze zm.), dalej „ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę”.2.1.7.2. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – zawiera dla: (...)2.1.7.2.3. „Części 3” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4C do SWZ""2.1.11. Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla: (...)2.1.11.3. „Części 3” zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 4C do SWZ".Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:"2.1.4.4. „Część 4” zamówienia - Usługi medyczne na rzecz pracowników zamawiającego, wykonywane w placówce medycznej, zlokalizowanej na terenie miasta Kalisza, dalej „Część 4” zamówienia""2.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla: (...)2.1.5.4. „Części 4” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4D do SWZ""2.1.7.1. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na: 2.1.7.1.1. rejestracji osób i odbieraniu materiałów do badań, dostarczonych przez osoby, które zgłosiły się celem wykonania wskazanych przez zamawiającego, co do ich rodzaju oraz/lub zakresu usług medycznych,2.1.7.1.2. obsłudze urządzeń służących do wykonywania badań rentgenowskich, EKG i spirometrii,2.1.7.1.3. wydawaniu dokumentacji określającej wyniki wykonanych usług medycznych - na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. 2020 r. poz. 2207 ze zm.), dalej „ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę”.2.1.7.2. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – zawiera dla: (...)2.1.7.2.4. „Części 4” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4D do SWZ""2.1.11. Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla: (...)2.1.11.4. „Części 4” zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 4D do SWZ".Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:"2.1.4.5. „Część 5” zamówienia - Usługi medyczne na rzecz pracowników zamawiającego, wykonywane w placówce medycznej, zlokalizowanej na terenie miasta Jarocina, dalej „Część 5” zamówienia""2.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla: (...)2.1.5.5. „Części 5” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4E do SWZ""2.1.7.1. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na: 2.1.7.1.1. rejestracji osób i odbieraniu materiałów do badań, dostarczonych przez osoby, które zgłosiły się celem wykonania wskazanych przez zamawiającego, co do ich rodzaju oraz/lub zakresu usług medycznych,2.1.7.1.2. obsłudze urządzeń służących do wykonywania badań rentgenowskich, EKG i spirometrii,2.1.7.1.3. wydawaniu dokumentacji określającej wyniki wykonanych usług medycznych - na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. 2020 r. poz. 2207 ze zm.), dalej „ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę”.2.1.7.2. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – zawiera dla: (...)2.1.7.2.5. „Części 5” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4E do SWZ""2.1.11. Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla: (...)2.1.11.5. „Części 5” zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 4E do SWZ"Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:"2.1.4.6. „Część 6” zamówienia - Usługi medyczne na rzecz pracownic zamawiającego, wykonywane w placówce medycznej, zlokalizowanej na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego, dalej „Część 6” zamówienia""2.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla: (...)2.1.5.6. „Części 6” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4F do SWZ""2.1.8.1. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na: 2.1.8.1.1. rejestracji osób i odbieraniu materiałów do badań, dostarczonych przez osoby, które zgłosiły się celem wykonania wskazanych przez zamawiającego, co do ich rodzaju oraz/lub zakresu usług medycznych, 2.1.8.1.2. obsłudze urządzeń służących do wykonywania badań mammograficznych,2.1.8.1.3. wydawaniu dokumentacji określającej wyniki wykonanych usług medycznych - na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;2.1.8.2. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – zawiera dla:2.1.8.2.1. „Części 6” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4F do SWZ""2.1.11. Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla: (...)2.1.11.6. „Części 6” zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 4F do SWZ"Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:"2.1.4.7. „Część 7” zamówienia - Usługi medyczne na rzecz pracownic zamawiającego, wykonywane w placówce medycznej, zlokalizowanej na terenie miasta Leszna, dalej „Część 7” zamówienia""2.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla: (...)2.1.5.7. „Części 7” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4G do SWZ""2.1.8.1. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na: 2.1.8.1.1. rejestracji osób i odbieraniu materiałów do badań, dostarczonych przez osoby, które zgłosiły się celem wykonania wskazanych przez zamawiającego, co do ich rodzaju oraz/lub zakresu usług medycznych, 2.1.8.1.2. obsłudze urządzeń służących do wykonywania badań mammograficznych,2.1.8.1.3. wydawaniu dokumentacji określającej wyniki wykonanych usług medycznych - na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;2.1.8.2. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – zawiera dla: (...)2.1.8.2.2. „Części 7” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4G do SWZ.""2.1.11. Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla: (...)2.1.11.7. „Części 7” zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 4G do SWZ."
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach