ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ogłasza przetarg
- Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Wysocka 1B
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 62 7217533
- Data zamieszczenia: 2024-01-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
ul. Wysocka 1B
63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. +48 62 7217533
REGON: 00001775600553 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług medycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:" 2.1.4.1. „Część 1” zamówienia - Usługi medyczne na rzecz pracowników zamawiającego, wykonywane w placówce medycznej, zlokalizowanej na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego, dalej „Część 1” zamówienia""2.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla:2.1.5.1. „Części 1” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4A do SWZ""2.1.7.1. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na: 2.1.7.1.1. rejestracji osób i odbieraniu materiałów do badań, dostarczonych przez osoby, które zgłosiły się celem wykonania wskazanych przez zamawiającego, co do ich rodzaju oraz/lub zakresu usług medycznych,2.1.7.1.2. obsłudze urządzeń służących do wykonywania badań rentgenowskich, EKG i spirometrii,2.1.7.1.3. wydawaniu dokumentacji określającej wyniki wykonanych usług medycznych - na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. 2020 r. poz. 2207 ze zm.), dalej „ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę”.2.1.7.2. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – zawiera dla:2.1.7.2.1. „Części 1” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4A do SWZ""2.1.11. Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla:2.1.11.1. „Części 1” zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 4A do SWZ".Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:"2.1.4.2. „Część 2” zamówienia - Usługi medyczne na rzecz pracowników zamawiającego, wykonywane w placówce medycznej, zlokalizowanej na terenie miasta Leszna, dalej „Część 2” zamówienia""2.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla: (...)2.1.5.2. „Części 2” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4B do SWZ""2.1.7.1. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na: 2.1.7.1.1. rejestracji osób i odbieraniu materiałów do badań, dostarczonych przez osoby, które zgłosiły się celem wykonania wskazanych przez zamawiającego, co do ich rodzaju oraz/lub zakresu usług medycznych,2.1.7.1.2. obsłudze urządzeń służących do wykonywania badań rentgenowskich, EKG i spirometrii,2.1.7.1.3. wydawaniu dokumentacji określającej wyniki wykonanych usług medycznych - na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. 2020 r. poz. 2207 ze zm.), dalej „ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę”.2.1.7.2. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – zawiera dla: (...)2.1.7.2.2. „Części 2” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4B do SWZ""2.1.11. Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla:2.1.11.2. „Części 2” zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 4B do SWZ"Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:"2.1.4.3. „Część 3” zamówienia - Usługi medyczne na rzecz pracowników zamawiającego, wykonywane w placówce medycznej, zlokalizowanej na terenie miasta Kępna, dalej „Część 3” zamówienia""2.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla: (...)2.1.5.3. „Części 3” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4C do SWZ""2.1.7.1. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na: 2.1.7.1.1. rejestracji osób i odbieraniu materiałów do badań, dostarczonych przez osoby, które zgłosiły się celem wykonania wskazanych przez zamawiającego, co do ich rodzaju oraz/lub zakresu usług medycznych,2.1.7.1.2. obsłudze urządzeń służących do wykonywania badań rentgenowskich, EKG i spirometrii,2.1.7.1.3. wydawaniu dokumentacji określającej wyniki wykonanych usług medycznych - na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. 2020 r. poz. 2207 ze zm.), dalej „ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę”.2.1.7.2. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – zawiera dla: (...)2.1.7.2.3. „Części 3” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4C do SWZ""2.1.11. Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla: (...)2.1.11.3. „Części 3” zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 4C do SWZ".Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:"2.1.4.4. „Część 4” zamówienia - Usługi medyczne na rzecz pracowników zamawiającego, wykonywane w placówce medycznej, zlokalizowanej na terenie miasta Kalisza, dalej „Część 4” zamówienia""2.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla: (...)2.1.5.4. „Części 4” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4D do SWZ""2.1.7.1. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na: 2.1.7.1.1. rejestracji osób i odbieraniu materiałów do badań, dostarczonych przez osoby, które zgłosiły się celem wykonania wskazanych przez zamawiającego, co do ich rodzaju oraz/lub zakresu usług medycznych,2.1.7.1.2. obsłudze urządzeń służących do wykonywania badań rentgenowskich, EKG i spirometrii,2.1.7.1.3. wydawaniu dokumentacji określającej wyniki wykonanych usług medycznych - na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. 2020 r. poz. 2207 ze zm.), dalej „ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę”.2.1.7.2. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – zawiera dla: (...)2.1.7.2.4. „Części 4” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4D do SWZ""2.1.11. Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla: (...)2.1.11.4. „Części 4” zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 4D do SWZ".Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:"2.1.4.5. „Część 5” zamówienia - Usługi medyczne na rzecz pracowników zamawiającego, wykonywane w placówce medycznej, zlokalizowanej na terenie miasta Jarocina, dalej „Część 5” zamówienia""2.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla: (...)2.1.5.5. „Części 5” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4E do SWZ""2.1.7.1. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na: 2.1.7.1.1. rejestracji osób i odbieraniu materiałów do badań, dostarczonych przez osoby, które zgłosiły się celem wykonania wskazanych przez zamawiającego, co do ich rodzaju oraz/lub zakresu usług medycznych,2.1.7.1.2. obsłudze urządzeń służących do wykonywania badań rentgenowskich, EKG i spirometrii,2.1.7.1.3. wydawaniu dokumentacji określającej wyniki wykonanych usług medycznych - na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. 2020 r. poz. 2207 ze zm.), dalej „ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę”.2.1.7.2. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – zawiera dla: (...)2.1.7.2.5. „Części 5” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4E do SWZ""2.1.11. Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla: (...)2.1.11.5. „Części 5” zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 4E do SWZ"Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:"2.1.4.6. „Część 6” zamówienia - Usługi medyczne na rzecz pracownic zamawiającego, wykonywane w placówce medycznej, zlokalizowanej na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego, dalej „Część 6” zamówienia""2.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla: (...)2.1.5.6. „Części 6” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4F do SWZ""2.1.8.1. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na: 2.1.8.1.1. rejestracji osób i odbieraniu materiałów do badań, dostarczonych przez osoby, które zgłosiły się celem wykonania wskazanych przez zamawiającego, co do ich rodzaju oraz/lub zakresu usług medycznych, 2.1.8.1.2. obsłudze urządzeń służących do wykonywania badań mammograficznych,2.1.8.1.3. wydawaniu dokumentacji określającej wyniki wykonanych usług medycznych - na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;2.1.8.2. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – zawiera dla:2.1.8.2.1. „Części 6” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4F do SWZ""2.1.11. Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla: (...)2.1.11.6. „Części 6” zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 4F do SWZ"Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:"2.1.4.7. „Część 7” zamówienia - Usługi medyczne na rzecz pracownic zamawiającego, wykonywane w placówce medycznej, zlokalizowanej na terenie miasta Leszna, dalej „Część 7” zamówienia""2.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla: (...)2.1.5.7. „Części 7” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4G do SWZ""2.1.8.1. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na: 2.1.8.1.1. rejestracji osób i odbieraniu materiałów do badań, dostarczonych przez osoby, które zgłosiły się celem wykonania wskazanych przez zamawiającego, co do ich rodzaju oraz/lub zakresu usług medycznych, 2.1.8.1.2. obsłudze urządzeń służących do wykonywania badań mammograficznych,2.1.8.1.3. wydawaniu dokumentacji określającej wyniki wykonanych usług medycznych - na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;2.1.8.2. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – zawiera dla: (...)2.1.8.2.2. „Części 7” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4G do SWZ.""2.1.11. Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla: (...)2.1.11.7. „Części 7” zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 4G do SWZ." - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-31
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług medycznych na rzecz pracowników Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-28 - Świadczenie usługi z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne – wstępne, okresowe i kontrolne dla pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówek terenowych
Dodano: 2016-12-02