Przetargi.pl
Wykonywanie usług dotyczących określania wartości nieruchomości na potrzeby Gminy Miasto Zambrów w latach 2018-2020.

Burmistrz Miasta Zambrów ogłasza przetarg

  • Adres: 18300 Zambrów, ul. Fabryczna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0862712210 w. 16 , fax. 862 712 117
  • Data zamieszczenia: 2017-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Zambrów
    ul. Fabryczna 3
    18300 Zambrów, woj. podlaskie
    tel. 0862712210 w. 16, fax. 862 712 117
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zambrow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług dotyczących określania wartości nieruchomości na potrzeby Gminy Miasto Zambrów w latach 2018-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest określanie wartości nieruchomości w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2016 roku 2147 z późń. zm. ), rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego ( Dz. U. Nr 207 poz. 2109 z późń. zm. ) oraz inwentaryzacja budynków w niżej wymienionym zakresie: 1. Określenie wartości komunalnych lokali mieszkalnych i użytkowych z terminem wykonania w ciągu 2 tygodni od daty otrzymania zlecenia. - zakres prac : • Określenie wartości poszczególnych lokali mieszkalnych i użytkowych wraz z określeniem wartości ułamkowej części gruntu pod budynkiem oraz sporządzenie rzutów poziomych danego lokalu i pomieszczeń przynależnych. Oferta powinna zawierać cenę za określenie wartości jednego lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi, 2. Inwentaryzacja budynków komunalnych z terminem wykonania w ciągu 2 miesięcy od daty otrzymania zlecenia. - zakres prac : • Wykonanie w 3 egzemplarzach inwentaryzacji wszystkich lokali znajdujących się w budynku wraz z pomieszczeniami przynależnymi zawierającej : - rzuty poziome wszystkich kondygnacji budynku oraz rzuty poziome wszystkich lokali z podaniem wymiarów służących do obliczenia ich powierzchni oraz powierzchni pomieszczeń przynależnych (piwnice), - zestawienie powierzchni lokali i pomieszczeń przynależnych wraz z obliczeniem przypadającego na poszczególne lokale udziału w części wspólnej budynku, - protokół z pomiaru lokalu podpisany przez najemcę/właściciela oraz sporządzającego pomiar, Oferta powinna zawierać cenę za każdy lokal wraz z pomieszczeniami przynależnymi przy opracowywaniu inwentaryzacji budynków do 30 lokali i powyżej 30 lokali. 3. Określenie wartości nieruchomości : gruntu, budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz budowli towarzyszących z terminem wykonania w ciągu 3 tygodni od daty otrzymania zlecenia. - zakres prac : • Określenie wartości budynków i budowli towarzyszących znajdujących się na nieruchomości oraz gruntu. Oferta powinna zawierać cenę za określenie wartości budynków i budowli towarzyszących znajdujących się na nieruchomości oraz gruntu w zależności od powierzchni zabudowy wszystkich budynków : do 300 m2, 301 - 1000 m2, powyżej 1000 m2, 4. Określenie wartości ogrodzeń, nasadzeń i innych składników nie będących budynkami z terminem wykonania w ciągu 3 tygodni od daty otrzymania zlecenia. - zakres prac : • Określenie wartości ogrodzeń, nasadzeń i innych składników nie będących budynkami. Oferta powinna zawierać cenę za określenie wartości poszczególnych ogrodzeń ( na fundamencie i bez fundamentu ) oraz nasadzeń : drzewa owocowe i inne - cena za 1 sztukę i każdą następną, krzewy owocowe i ozdobne - cena za 1 sztukę w przedziale do 10 sztuk i powyżej 10 sztuk, kwiaty i rośliny wieloletnie typu maliny, jeżyny, truskawki, poziomki itp. - cena za jeden rodzaj uprawy, żywopłot - cena za jedną sztukę. Określenie wartości innych składników takich jak altanki, wiaty, garaże, tunele foliowe, prowizoryczne szklarnie, fundamenty, piwnice, studnie, utwardzenia placu, oświetlenia, śmietniki, obiekty małej architektury itp. - cena za jedną sztukę. 5. Określenie wartości gruntów przeznaczonych do sprzedaży, nabycia, zamiany, oddania w użytkowanie wieczyste, aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego, przekształcenia prawa użytkowania w prawo własności z terminem wykonania operatu w ciągu 3 tygodni od daty otrzymania zlecenia. - zakres prac : • Sporządzenie operatów na poszczególne nieruchomości. Oferta powinna zawierać cenę za wykonanie operatu pojedynczych nieruchomości gruntowych oraz grupy nieruchomości gruntowych położonych obok siebie lub przy tej samej ulicy o podobnym stanie wyposażenia w urządzenia infrastruktury technicznej i zagospodarowania w zależności od ilości nieruchomości w przedziałach do 5 nieruchomości, 6-15 nieruchomości, 16-30 nieruchomości, ponad 30 nieruchomości, (cena pierwszej nieruchomości w grupie i każdej następnej ). Oferta powinna zawierać cenę za określenie wartości wyłącznie gruntu. Przy szacowaniu nieruchomości składającej się z kilku działek położonych obok siebie za sporządzenie operatu szacunkowego nieruchomości przyjmuje się wynagrodzenie jak za jedną nieruchomość. 6. Określenie wartości nieruchomości do ustalenia opłat adiacenckich lub renty planistycznej z terminem wykonania w ciągu 3 tygodni od daty otrzymania zlecenia. - zakres prac : • Określenie wartości nieruchomości przed i po wybudowaniu urządzeń infrastruktury technicznej. Oferta powinna zawierać cenę za sporządzenie operatu szacunkowego pojedynczych nieruchomości i przy wycenie grupy nieruchomości cenę za każdą nieruchomość. • Wykonanie operatu szacunkowego gruntów poddanych podziałowi i określenie wzrostu wartości nieruchomości w związku z jej podziałem. Oferta powinna zawierać cenę sporządzenia operatu szacunkowego. • Wykonanie operatu szacunkowego dla określenia jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu lub obniżenia wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Oferta powinna zawierać cenę sporządzenia operatu szacunkowego. 7. Określenie wartości gruntów poddanych scaleniu i podziałowi z terminem wykonania w ciągu 1 miesiąca od daty otrzymania zlecenia. - zakres prac : • Wykonanie operatu szacunkowego gruntów poddanych scaleniu i podziałowi poprzez określenie wartości gruntów przed scaleniem i podziałem, po scaleniu i podziale, wartości gruntów wydzielonych pod drogi, wartości składników znajdujących się na tych gruntach, wysokości dopłaty za nieekwiwalentną powierzchnię. Oferta powinna zawierać cenę sporządzenia operatu szacunkowego przy liczbie do 15 nieruchomości i powyżej 15 ( cena za pierwszą nieruchomość i za następne ). 8. Określenie odszkodowania z tytułu służebności gruntowych lub służebności przesyłu z terminem wykonania w ciągu 3 tygodni od daty otrzymania zlecenia. - zakres prac : • Sporządzenie operatu szacunkowego do ustalenia odszkodowania z tytułu służebności gruntowych lub służebności przesyłu. Oferta powinna zawierać cenę sporządzenia operatu szacunkowego. 9. Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego z terminem wykonania w ciągu 2 tygodni od daty otrzymania zlecenia. - zakres prac : • Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego, który utracił swoją ważność. Oferta powinna zawierać cenę sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego. Oferta powinna być sporządzona zgodnie z podanymi kryteriami przy poszczególnych usługach i zawierać ceny w rozbiciu na wszystkie wymienione grupy. Oferty nie spełniające tych kryteriów będą odrzucone. Ceny wyszczególnione w ofercie podaje się w kwocie brutto uwzględniającej podatek VAT. Zamawiający nie przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia z powodu wystąpienia przesłanek określonych w art. 142 ust. 5 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek ich posiadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza) 3) pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika – gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego – w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów - załącznik nr 7 do SIWZ. 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien wraz z ofertą wypełnioną na załączniku nr 1 do SIWZ załączyć: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). 2) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 i 5 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu składa następujące dokumenty : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa następujące dokumenty : 1) Wykaz wykonanych robót ( załącznik nr 4 do SIWZ ) w okresie ostatnich 3 lat z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - w celu potwierdzenia spełnienia opisanego warunku w Rozdziale 2 pkt. VI.1. ppkt. 2 lit. b). 2) Dokumenty potwierdzające, iż roboty z załącznika nr 4 zostały wykonane należycie, np. referencje - w celu potwierdzenia spełnienia warunku opisanego w Rozdziale 2 pkt. VI.1. ppkt. 2 lit. b). 3) Potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 4) Wskazanie osoby (załącznik nr 5 do SIWZ), którą dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia z załączeniem dokumentów stwierdzających, że osoba, która będzie realizowała przedmiot zamówienia posiada uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego zgodnie z przepisami ustawy o gospodarce nieruchomościami. 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. 3) wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował (jeżeli dotyczy). 4. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o których mowa w ust. 2, składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2) Dokument, o którym mowa w ppkt. 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1 zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis ppkt. 2 stosuje się odpowiednio. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach