Przetargi.pl
Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Lubaczów w roku 2011

Gmina Lubaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Jasna 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 632 16 84 , fax. 017 717 36 55
  • Data zamieszczenia: 2011-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubaczów
    ul. Jasna 1 1
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 016 632 16 84, fax. 017 717 36 55
    REGON: 65090065400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Lubaczów w roku 2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w 2011 r. prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Lubaczów w zakresie: 1) pozyskanie drewna - 1.500 m?, w tym: a) pozyskanie drewna wielkowymiarowego - 800 m?; b) pozyskanie drewna średniowymiarowego - 700 m?; 2) zrywka drewna - 1.500 m?, w tym; a) zrywka drewna wielkowymiarowego - 800 m?; b) zrywka drewna średniowymiarowego - 700 m?; 3) orka pojedyncza zrębów pługiem LPZ - 2,00 ha; 4) przygotowanie gleby pługofrezarką na zrębach - 1,00 ha; 5) przewóz sadzonek, załadunek, rozładunek i ich zadołowanie - 28.000 szt.; 6) wykonanie czyszczeń późnych w młodnikach - 9,00 ha. Podane wyżej sortymenty i masy drewna oraz zakresy usług hodowli lasu są wielkościami szacunkowymi i nie są ostateczne, mają jedynie pomóc Wykonawcom w skalkulowaniu ceny za usługi w celu uzyskania wspólnej podstawy do oceny ofert. Rzeczywiste ilości drewna i jego sortymenty oraz rzeczywiste zakresy usług hodowli lasu mogą się różnić od podanych wyżej (mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu), dokładne ilości zostaną określone w trakcie wykonywania prac. Zamawiający zastrzega sobie, w uzasadnionych przypadkach, prawo do całkowitej rezygnacji z wykonania niektórych usług, np. w przypadku braku kontrahentów na zakup drewna. Podstawą płatności będą rzeczywiste ilości zleconych i wykonanych usług, obmierzone i wykazane w protokole odbioru oraz ceny jednostkowe za dane czynności, podane w kosztorysie, załączonym do oferty. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie. Terminy i kolejność wykonania poszczególnych prac określone zostaną osoby odpowiedzialne merytorycznie. Odbiór ilościowo-jakościowy prac dokonywany będzie przez w.w osoby na druku protokołu odbioru robót. Sprawdzony i zatwierdzony protokół odbioru robót bez uwag ze strony Wykonawcy, będzie podstawą do wystawienia faktury (rachunku) za wykonaną przez Wykonawcę usługę. Należność za usługę będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie nie dłuższym, niż 30 dni od daty złożenia faktury (rachunku) wystawionej na podstawie obustronnie podpisanego protokółu odbioru robót . Redukcja lub zwiększenie zakresu zadań do wykonania możliwe będzie bez konieczności wprowadzania zmian w umowie, przy czym wynagrodzenie będzie obliczone w oparciu o stawki jednostkowe wymienione w ofercie. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego za rzeczywiście wykonaną część umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 7 do SIWZ - Specyfikacja usług
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach