Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
- Data zamieszczenia: 2015-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
ul. Walewska 4 4
04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
REGON: 01044511900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie prac remontowych w zakresie robót sanitarnych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót sanitarnych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1 i 6 w roku 2016. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac remontowych w zakresie robót sanitarnych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót sanitarnych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr: - AN-1 (część 1) - AN-6 (część 2) 2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1) W zakresie części 1 i 2: a) Roboty remontowe instalacji: -roboty remontowe instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, -roboty remontowe instalacji kanalizacyjnej, -roboty remontowe instalacji centralnego ogrzewania, -roboty po instalacyjne, b) Świadczenie usług pogotowia technicznego - zakres usług świadczonych w ramach wyjazdów pogotowia technicznego określono w załączniku nr 11 do SIWZ. -Zamawiający informuje, iż zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ, w okresie ostatnich trzech lat na terenie jednej Administracji Nieruchomości wykonano od 3 do 38 wyjazdów pogotowia technicznego ROCZNIE. Podana ilość wyjazdów ma charakter szacunkowy i służy jedynie do porównania ofert. -Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w zakresie pogotowia w dni powszednie dla lokali mieszkalnych od godz. 16-tej do godz. 8-ej dnia następnego, w dni powszednie dla lokali użytkowych od godz. 16-tej do godz. 20-tej, w dni świąteczne i wolne od pracy w ciągu całej doby. Wykonawca zobowiązany jest również zagwarantować dojazd ekipy naprawczej i przystąpić do usuwani awarii w terminie do 2 godz. od momentu zgłoszenia awarii. 2) Dodatkowo w zakresie części 1 zakres prac obejmuje: a) Roboty remontowe instalacji, tj: -roboty remontowe instalacji hydroforni, -roboty remontowe instalacji hydrantów b) Konserwację instalacji hydroforni i hydrantów - zakres prac konserwacyjnych został określony w załączniku nr 8 do SIWZ, 3. Zakres prac określają: 1) przedmiary robót (dla AN 1-część 1 i AN 6-część 2), oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ, 2) Zakres prac dotyczący konserwacji instalacji hydroforni i hydrantów (dotyczy tylko części 1-AN 1)- załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ, 3) Wykaz adresowy budynków (dla AN 1-część 1 i AN 6-część 2) - stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, 4) Wykaz cenowy za wyjazdy pogotowia technicznego (dla AN 1-część 1 i AN 6-część 2) - załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. 5) Zakres usług świadczonych w ramach wyjazdów pogotowia technicznego (dla AN 1-część 1 i AN 6-część 2) - załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ, 6) Wykaz cenowy wraz z wykazem adresowym hydroforni i hydrantów - stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ (dotyczy tylko części 1-AN1). 4. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Oznacza to, ze Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i może on zastosować inne, pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w przedmiarze robót i STWiOR, pod względem: 1) charakterystyki materiałowej (np. jakości materiałów), 2) parametrów technicznych (wytrzymałości, wydajności, trwałości, kolorystyki, itp.), 3) charakteru użytkowego (tożsamości funkcji). 5. Wykonawca, po zakończeniu prac, złoży dokumenty potwierdzające wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami podczas realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 6. Rozliczanie wykonanych prac: 1) Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. 2) Za roboty remontowe instalacyjne (w zakresie części 1 i 2): a) Prace z zakresu robót remontowych instalacji (z wyłączeniem prac wykonanych w ramach wyjazdów pogotowia technicznego oraz prac obejmujących zakres konserwacji hydroforni i hydrantów), zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń. b) Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie wynikające z kosztorysów powykonawczych wykonanych w oparciu o ceny jednostkowe robót określone w kosztorysie ofertowym i ilości faktycznie wykonanych robót. c) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości prac podanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia poprzez zmniejszenie lub zwiększenie ilości prac oraz zmianę zakresu prac poprzez dodanie nowych pozycji (innych jak w przedmiarze robót) z powodu konieczności dostosowania prac do bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane pozycje i ilości w przedmiarach robót mają charakter szacunkowy i służą jedynie do porównania ofert. d) Rozliczenie robót nieujętych w przedmiarze robót, nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę metodą szczegółową w oparciu o faktycznie wykonane ilości wykonywanych robót. Ceny jednostkowe muszą zostać skalkulowane w oparciu o katalog KNR 4-02 lub KNNR 8 roboty remontowe instalacji sanitarnych (a w przypadku gdy wykonana praca nie znajduje się w KNR 4-02 lub KNNR 8 o pozostałe katalogi KNR, KNNR) stawkę Rg i narzuty podane w kosztorysie ofertowym. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu - według najniższych cen wynikających z kosztorysów ofertowych i zestawień, a w przypadku ich braku według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku cen materiałów, urządzeń i sprzętu w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu. 3) Za konserwację hydroforni i hydrantów - (dotyczy tylko części 1 (AN 1)). Za świadczenie usług konserwacji hydroforni i hydrantów, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe miesięczne. Koszt czynności konserwacyjnych występujących rzadziej niż 1 raz w miesiącu należy uwzględnić w miesięcznej stawce za konserwację proporcjonalnie do częstotliwości występowania, 4) Za świadczenie usług pogotowia technicznego (w zakresie części 1 i 2): Za świadczenie usług pogotowia, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe za 1 wyjazd pogotowia w celu: -usunięcia awarii w budynku, lokalu mieszkalnym -usunięcia awarii w budynku, lokalu użytkowym, siedzibie ZGN -mechanicznego udrożnienia lub oczyszczenia trasy przyłącza kanalizacyjnego w budynku mieszkalnym/ użytkowym lub siedzibie własnej -mechanicznego udrożnienia lub oczyszczenia trasy przyłącza kanalizacyjnego w budynku lub lokalu użytkowym, siedzibie ZGN. Rozliczenie za świadczenie usług pogotowia technicznego nastąpi według rzeczywistej ilości przyjazdów pogotowia technicznego. 7. Wynagrodzenie ulega pomniejszeniu o kwotę podatku VAT, którego rozliczenie, w wyniku wyboru oferty Wykonawcy będzie obowiązkiem Zamawiającego, w przypadku braku informacji o której mowa w pkt. 19.8. SIWZ. Zgodnie z art. 83 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty tylko na JEDNĄ część zamówienia przez jednego Wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: -Część 1: 1.800,00 zł. -Część 2: 2.500,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DSE Jarosław: Przebudowa budynku nr 88 w zakresie wykonania kotłowni olejowo-gazowej wraz z instalacją wewnętrzną gazu na terenie JW. 4226 Komorowo k/Ostrów Mazowiecka
Dodano: 2016-07-27 - Wykonywanie robót remontowych budynku biurowego w zakresie robót malarskich, posadzkarskich, przebudowy wybranych pomieszczeń i naprawy elewacji przy ul. Niecałej 2 w budynku Urzędu m.st. Warszawy
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowę elewacji 8-miu budynków z zabytkowego zespołu Osiedla Robotniczego przy Al. Marsz. J. Piłsudskiego nr 35, 37, 39, 43, 76, 78, 80, 86 w Markach
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa budynku koszarowego nr 301 wraz z urządzeniami budowlanymi dla potrzeb internatowych CSŁiI w Zegrzu - Sprawa 43/2016
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W BUDYNKACH NR 10, DS1, 26, 60, 100 i H7
Dodano: 2016-07-27 - Remont wejścia głównego do budynku Zespołu Szkół Licealnych i Ekonomicznych przy ul. Stawki 10 w Warszawie (znak sprawy ZP-64/16)
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa i rozbudowa istniejącej zabudowy (remiza strażacka w trakcie budowy) wraz ze zmianą przeznaczenia na budynek świetlicy wiejskiej
Dodano: 2016-07-26 - USUNIĘCIE RYS I SPĘKAŃ W KLATKACH SCHODOWYCH NR B I C W BUDYNKU NR 100
Dodano: 2016-07-21 - Remont Auli z nową aranżacją w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
Dodano: 2016-07-19 - MONTAŻ ROLET WEWNĘTRZNYCH W SALACH AUDIOWIZUALNYCH NR 313 I 314 ORAZ WYMIANA ELEKTRO - ZACZEPÓW DRZWIOWYCH W BUDYNKU NR 100
Dodano: 2016-07-19