Przetargi.pl
Wykonywanie kompleksowych zabiegów sanitarno-higienicznych, czynności transportowych oraz prac remontowo-konserwacyjnych w obiekcie Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Psychiatrycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku przy ul. Obrońców Wybrzeża 4

Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Obronców Wybrzeża 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 83 22 555 , fax. 59 84 49 185
  • Data zamieszczenia: 2016-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Obronców Wybrzeża 4 4
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 83 22 555, fax. 59 84 49 185
    REGON: 77090149700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie kompleksowych zabiegów sanitarno-higienicznych, czynności transportowych oraz prac remontowo-konserwacyjnych w obiekcie Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Psychiatrycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku przy ul. Obrońców Wybrzeża 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompleksowych zabiegów sanitarno-higienicznych, czynności transportowych oraz wykonywanie drobnych prac remontowych i konserwacyjnych w obiektach Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Psychiatrycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej przy ul. Obrońców Wybrzeża 4 w Słupsku wraz z przejęciem dwóch pracowników Zamawiającego na podstawie art. 231 kodeksu pracy. 2. Całkowita powierzchnia przeznaczona do sprzątania wynosi 5 423,33 m2. Z datą zawarcia umowy Wykonawca będzie świadczył usługi sprzątania w pomieszczeniach o łącznej powierzchni 4 676,96 m2. Pozostała powierzchnia tj. 746,37 m2 zostanie włączona do sprzątania z chwilą rozpoczęcia w nich działalności przez Zamawiającego. Wykaz pomieszczeń przeznaczonych do sprzątania wraz z powierzchnią zostanie przekazany protokolarnie. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za rzeczywiście sprzątaną powierzchnię. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w następujących załącznikach: 1) Wykaz powierzchni przeznaczonych do wykonywania usługi określa Załącznik nr 1 do IDW. 2) Zakres czynności i częstotliwość wykonania określa Załącznik nr 2 do IDW. 3) Strefy i zakres sprzątania w poszczególnych strefach określa Załącznik nr 3 do IDW. 4) Zasady pracy oraz zakres obowiązków wykonawcy określa Załącznik nr 4 do IDW. 5) Zakres obowiązków wykonawcy - prace remontowo-konserwacyjne określa załącznik 4A do IDW 6) Zasady transportu wewnętrznego określa Załącznik nr 5 do IDW. 7) Wymagania dotyczące preparatów myjących i dezynfekcyjnych określa Załącznik nr 6 do IDW. 8) Godziny pracy obsługi porządkowej określa Załącznik nr 7 do IDW. 9) Wzór protokołu kontroli stanowi Załącznik nr 8 do IDW 10) Wzór protokołu kontroli stanu sanitarno-higienicznego określa Załącznik nr 9 do IDW. 11) Wykaż pracowników do przejęcia stanowi załącznik nr 10 do IDW. 4. Wykonawca musi zapewnić dostateczną liczbę pracowników do sprawnej i należytej realizacji usługi. 5. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektów Zamawiającego w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkich danych jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. termin wizji lokalnej ustala się na dzień 19.05.2016 r. 6. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 15 000,00 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria-slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach