Izba Celna w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg
- Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Celników Polskich 21
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 83 344 98 33 , fax. 83 342 76 73
- Data zamieszczenia: 2014-08-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Białej Podlaskiej
ul. Celników Polskich 21 21
21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
tel. 83 344 98 33, fax. 83 342 76 73
REGON: 00014379700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.uc.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie kompleksowej usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń Izby Celnej oraz jej jednostek organizacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń w budynku Izby Celnej w Białej Podlaskiej oraz w budynkach jej jednostek organizacyjnych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z podziałem na wskazane poniżej części: 1) Część Nr I Budynek Izby Celnej w Białej Podlaskiej (stara i nowa część), położony przy ul. Celników Polskich 21, 21 - 500 Biała Podlaska. Powierzchnia użytkowa obiektu, w której ma być świadczona usługa: - stara część - 2 016,1 m2 - nowa część - 1 759,8 m2 Łączna powierzchnia (stara i nowa część): 3 775,90 m2 Budynek Urzędu i Oddziału Celnego w Białej Podlaskiej wraz z pomieszczeniami budynku kontrolno - magazynowego, położony przy ul. Celników Polskich 23, 21 - 500 Biała Podlaska. Powierzchnia użytkowa obiektu Urzędu i Oddziału w Białej Podlaskiej, w której ma być świadczona usługa: 2 427,6 m2 . Powierzchnia użytkowa pomieszczeń budynku kontrolno - magazynowego, w której ma być świadczona usługa: 113,17 m2 Łączna powierzchnia (budynek Urzędu i Oddziału Celnego oraz pomieszczenia budynku kontrolno-magazynowego): 2 540,77 m2 Łączna powierzchnia użytkowa, w której ma być świadczona usługa dla całej części Nr I zamówienia: 6 316,67 m2 2) Część Nr II Budynek Urzędu Celnego, położony przy ul. Rejowieckiej 181, 22 - 100 Chełm. Powierzchnia użytkowa obiektu, w której ma być świadczona usługa: 698,70 m2 3) Część Nr III Budynek Laboratorium Celnego, położony na terenie Terminala Samochodowego w Koroszczynie, 21 - 550 Terespol. Powierzchnia użytkowa obiektu, w której ma być świadczona usługa: 630 m2 4) Część Nr IV Budynek Urzędu Celnego w Lublinie, położony przy ul. Energetyków 20-22 w Lublinie. Powierzchnia użytkowa obiektu, w której ma być świadczona usługa: 1 394,7 m2 5) Część Nr V Budynek biurowo - magazynowy Oddziału Celnego w Tomaszowie Lubelskim wraz z budynkiem portierni, położony przy ul. Łaszczowieckiej 12c w Tomaszowie Lubelskim. Powierzchnia użytkowa obiektu, w której ma być świadczona usługa: 3 490,77 m2 6) Część Nr VI Budynek Referatu Grupy Mobilnej w Hrubieszowie, położony w miejscowości Gródek 86. Powierzchnia użytkowa obiektu, w której ma być świadczona usługa: 86,90 m2 7) Część Nr VII Budynek Urzędu i Oddziału Celnego w Zamościu, ul. Strefowa 5, 22-400 Zamość. Powierzchnia użytkowa obiektu, w której ma być świadczona usługa: 4.413,91 m2 8) Część Nr VIII Pomieszczenia budynku biurowo-magazynowego w Berdyszczach, ul. Graniczna 3, 22-175 Dorohusk. Powierzchnia użytkowa obiektu, w której ma być świadczona usługa: 62,65 m2 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. 4. W celu szczegółowego zapoznania się ze specyfiką zamówienia zaleca się dokonania wizji lokalnej placówek Zamawiającego w celu określenia dokładnego zakresu usługi po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego. Wizja nastąpi w dniu roboczym oraz w godzinach pracy Zamawiającego. 5. Każda osoba wykonująca usługę sprzątania, musi posiadać wystawiony przez Wykonawcę identyfikator. Wszystkie identyfikatory powinny być ponumerowane. 6. Sprzątanie i utrzymanie czystości odbywać się powinno przy użyciu dostarczonych przez Wykonawcę środków czystości, preparatów dezynfekcyjnych i środków służących do pielęgnacji powierzchni, a także obejmować stałe w okresie trwania umowy dostarczanie i zaopatrywanie sanitariatów i pomieszczeń socjalnych, w artykuły i środki wymienione w Załączniku Nr 1 do SIWZ (zgodnie z zakresem właściwym dla danej Części zamówienia). 7. Wykonawca stosować będzie środki czystości i artykuły posiadające atest PZH, właściwe do zainstalowanych pojemników oraz dozowników. Wskazane środki czystości i artykuły winny być także odpowiednie dla poszczególnych powierzchni, gwarantujące bezpieczeństwo (antypoślizgowe), o jakości zapewniającej wymagany poziom utrzymania sprzątanych obiektów. 8. Zamawiający informuje, że posiada sprzęt sprzątający wyszczególniony w Załączniku Nr 2 do SIWZ, który zostanie udostępniony Wykonawcy (wyłącznie dla Części Nr I). 9. Wykonawca zobowiązany będzie w trakcie realizacji zamówienia do używania udostępnionego przez Zamawiającego sprzętu sprzątającego. Okoliczność tą należy uwzględnić podczas kalkulacji oferty poprzez stosowne obniżenie kosztów realizacji usługi. 10. Wszystkie prace winny być wykonywane w sposób najmniej uciążliwy dla Zamawiającego, zgodnie z zakresem godzin podanym w Załączniku Nr 1 do SIWZ odpowiednio dla każdej części. 11. Zakres, sposób i jakość świadczenia usługi sprzątania w poszczególnych obiektach może zostać skontrolowany przez przedstawiciela Zamawiającego. Uwagi zostaną spisane w protokole kontroli realizacji umowy, stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ. 12. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia zastępstwa w razie choroby lub urlopu pracownika i z powodu innych nieprzewidzianych okoliczności. 13. Realizacja zamówienia dokonywana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest pobierane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialapodlaska.uc.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania porządku i czystości w Chełmskim Parku Wodnym, w okresie 12 miesięcy.
Dodano: 2016-07-25 - Świadczenie usług kompleksowego sprzątania Lubelskiego Centrum Konferencyjnego w Lublinie
Dodano: 2016-06-09 - USŁUGA PIELEGNACJI TERENÓW ZIELENI NA TERENACH WOKÓŁ SPSK4 i UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
Dodano: 2016-04-22 - USŁUGA SPRZĄTANIA WRAZ Z CAŁODOBOWYM DOZOREM BUDYNKU I OBSŁUGĄ SZATNI ORAZ WINDY.
Dodano: 2016-04-15 - Usługa kompleksowego utrzymania czystości obiektów i terenów zewnętrznych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (Numer sprawy: UM-ZP-262-20/16)
Dodano: 2016-04-13 - Usługi związane z oczyszczaniem obiektów mostowych RDW w Chełmie
Dodano: 2016-03-23 - Świadczenie usług sprzątania
Dodano: 2016-03-08 - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Miedzyrzec ul. Warszawska 53 21-560 Międzyrzec Podlaski Województwo lubelskie
Dodano: 2016-03-04 - Wykonywanie kompleksowej usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń Izby Celnej w Białej Podlaskiej oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-02-25 - Usługa sprzątania i utrzymania czystości.
Dodano: 2016-02-08