Przetargi.pl
Wykonywanie i sukcesywna dostawa nowych tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu pojazdów, wykonanie i dostawa wtórników tablic rejestracyjnych i odbioru tablic złomowanych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Otwocku

Powiat Otwocki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Górna 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 778-1-300 , fax. 22 778-1-302
  • Data zamieszczenia: 2015-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Otwocki
    ul. Górna 13 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 778-1-300, fax. 22 778-1-302
    REGON: 01326868100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-otwocki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie i sukcesywna dostawa nowych tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu pojazdów, wykonanie i dostawa wtórników tablic rejestracyjnych i odbioru tablic złomowanych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Otwocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie i sukcesywna dostawa nowych tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu pojazdów, wykonanie i dostawa wtórników tablic rejestracyjnych i odbioru tablic złomowanych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Otwocku. 1.Wymagania techniczne, konstrukcyjne, materiałowe, technologiczne, jakościowe, wzornictwo, kolorystyka, algorytm tworzenia numerów rejestracyjnych oraz inne warunki jakie muszą spełniać tablice rejestracyjne określone są w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1522). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego określonym normom lub specyfikacjom technicznym, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.jedn.: Dz.U. z 2010 r., Nr 138, poz. 935 ze zm.). Spełnienie powyższych wymagań Wykonawca winien udokumentować certyfikatami wydanymi przez uprawnione jednostki badawcze na produkty objęte zamówieniem. Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu wymagane certyfikaty. 2.Wykonawca tablic rejestracyjnych musi spełniać wymagania określone w art. 75 ustawy z 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U z 2012 r poz. 1137 z późn.zm) oraz rozporządzeniu Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2012 r., poz.585). 3.W przypadku zmiany obowiązujących wzorów na poszczególne rodzaje tablic Wykonawca realizuje zamówienie wg wzorów wynikających z obowiązujących przepisów w dniu produkcji tablic. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem, wykonywanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych wg następującego asortymentu i w określonych ilościach, są to ilości szacunkowe: Rodzaj tablic szacowana liczba Tablice samochodowe jednorzędowe kpl 24.000, tj. 48.000szt., Tablice samochodowe jednorzędowa + dwurzędowa (kwadrat + prostokąt) kpl. 300, tj. 600szt., Tablice motocyklowe i ciągnikowe dwurzędowe 2.400szt., Tablice motorowerowe 1.200 szt., Tablice indywidualne samochodowe jednorzędowe kpl. 90, 180 szt., Tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe kpl.30, 60 szt., Tablice zabytkowe motocyklowe dwurzędowe 30 szt.. 5.Odbiór tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do utylizacji w sposób zgodny z przepisami prawa. 6.Wskazane ilości tablic rejestracyjnych mają charakter szacunkowy i Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. Ostateczna wielkość dostawy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania pełnej ilości zamówionych tablic do 20% oraz zwiększenia zamówienia do 20%. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu ilościowego poszczególnych tablic rejestracyjnych i zwiększenie w zamian zakresu ilościowego innych tablic rejestracyjnych z asortymentu objętego niniejszą umową. Zmiany ilościowe poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych będą dokonywane proporcjonalnie pod względem ich wartości i nie będą miały wpływu na wartość niniejszej umowy. 8.Tablice będą dostarczane Zamawiającemu na podstawie ilości określonych w zamówieniu przesłanym Wykonawcy faksem, e- mailem lub zgłoszonych telefonicznie (forma do uzgodnienia) a termin dostawy jednej partii nie może być dłuższy niż 7 dni. 9.Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć tablice rejestracyjne w trybie awaryjnym w ciągu 48 godzin. 10.Wykonawca będzie dostarczał i odbierał tablice własnym środkiem transportu do/z siedziby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatu Otwockiego w Otwocku. 11.Dostarczone tablice winny być opakowane w folię w paczkach z czytelnym opisem numeru serii i numerami kolejnymi, za wyjątkiem sytuacji kiedy jest zapotrzebowanie na mniejszą ilość. 12.Wszelkie koszty związane z dostawą nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiorem wycofanych z użytku ponosi Wykonawca. 13. Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane i dostarczone tablice rejestracyjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia - dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-otwocki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach