Przetargi.pl
Wykończenie i dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb nowego przedszkola w miejscowości Snopków

Gmina Jastków ogłasza przetarg

  • Adres: 21-002 Jastków, Chmielowa 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48 81 50 20 425
  • Data zamieszczenia: 2023-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jastków
    Chmielowa 3
    21-002 Jastków, woj. lubelskie
    tel. +48 81 50 20 425
    REGON: 431019744
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykończenie i dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb nowego przedszkola w miejscowości Snopków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w nowo budowanym, 6-oddziałowym lokalu przedszkolnym w budynku usługowo-mieszkalnym w Snopkowie. Zakres prac do wykonania obejmuje:1. wykonanie robót wewnętrznych, wykończeniowych, w tym:- posadzki (gres, panele, wykładziny)- ścianki wydzielające ustępy wc - gładzie, okładziny i malatura ścienna- sufity podwieszane- stolarka wewnętrzna- obudowy grzejników- wyposażenie oraz meble zgodnie z zakresem zawartym w przedmiarze- wyposażenie łazienek zgodnie z zakresem zawartym w przedmiarze2. roboty branży sanitarnej, w tym: - wykonanie wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji3. roboty branży elektrycznej, w tym: - montaż opraw oświetleniowych z osprzętem4. roboty zewnętrzne, w tym:- budowa placu zabaw- budowa ogrodzenia.Zakres robót ma na celu zrealizowanie uprawnień Zamawiającego wynikających z przedwstępnej umowy sprzedaży lokalu niemieszkalnego z dnia 23.06.2022r.- przedszkola oznaczonego nr 1 wraz z pomieszczeniem przynależnym, o projektowanej powierzchni 991,55m2, jakim jest wykonanie prac aranżacyjno – wykończeniowych, zgodnie z przepisami prawa w szczególności ppoż., sanitarno-epidemiologicznymi i bhp do 31.05.2024r. w celu umożliwienia stronie sprzedającej przystąpienie do odbioru budynku i uzyskania pozwolenia na jego użytkowanie.Do zakresu Wykonawcy należy również:- uruchomienie, sprawdzenie i przekazanie wszelkich urządzeń, instalacji do użytkowania wraz z niezbędną dokumentacją, - koszty ewentualnych badań i pomiarów w czasie wykonywania jak i przy odbiorze robót, niezbędne do potwierdzenia wymaganej np. jakości/zakresu/ilości robót, oraz wymaganych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót itp. (w tym badanie wody)- koszty robót przygotowawczych oraz porządkowych ( w tym: zagospodarowania placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, ubezpieczenia budowy, ochrona i dozór mienia)- uczestniczenie podczas odbiorów obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, przez właściwe organy zgodnie z obowiązującymi przepisami.- rozliczenie za zużyte media wg podliczników zamontowanych przez Wykonawcę robót na podstawie odrębnych protokołów odbioru i odczytu podliczników spisanych między stronami.Szczegółowy zakres robót zawarty został w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wskazanego w ofercie przez wykonawcę przy wycenie należy opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, specyfikacji, SST oraz STWIOR. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej specyfikacji, SST lub STWIOR.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł(słownie: dwadzieścia tysięcy)2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunekbankowy Zamawiającego: nr konta: 14 1240 5497 1111 0010 6615 3260 zadnotacją „Wadium – Znak sprawy: IN.271.20.2023.CT”4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, którezostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływemterminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawcaprzekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postacielektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymujenieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków,o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.7. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98ustawy Pzp8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach