Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8487043 , fax. 61 8955043
- Data zamieszczenia: 2018-01-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
ul. Wojska Polskiego 28
60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8487043, fax. 61 8955043
REGON: 184400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.puls.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń w Domu Asystenta, Studenta i Doktoranta Sadyba przy ul. Wojska Polskiego 79 w Poznaniu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Miejsce realizacji: HOTEL ASYSTENTA „SADYBA” Poznań, Al. Wojska Polskiego 79; działka 2/2 2. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja istniejących pomieszczeń, niewielkiego bloku konferencyjnego – zmiana sposobu użytkowania – na cele gabinetów prywatnej praktyki lekarskiej. Powstanie jeden gabinet lekarza internisty, gabinet zabiegowy oraz gabinet stomatologiczny wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi. Zakres prac obejmuje wykonanie prac budowlanych, instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych zgodnie z załączoną dokumentacją. Ofertę należy przygotować na podstawie dokumentacji technicznej, przedmiarów robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i SIWZ. Przedmiary robót maja charakter pomocniczy i nie determinują zakresu robót objętych zamówieniem. Dostawa mebli nie jest objęta niniejszym postępowaniem. 3. Hotel Asystenta SADYBA pierwotnie wykorzystywany jako dom studencki, został zmieniony na dom mieszkalny z częścią parteru jako sala konferencyjna. Jest zamieszkany przez pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego. W przyziemiu, które jest odrębną strefą funkcjonalną i pożarową, mieści się żłobek prowadzony przez niezależny podmiot gospodarczy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest skuteczne wniesienie wadium w wysokości: 5 000 – PLN słownie: pięć tysięcy złotych 00/100, Wadium musi być skutecznie wniesione przed upływem terminu składania ofert tj.14 lutego r. do godz. 08:00
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: FORMULARZ OFERTOWY- załącznik nr 1. . Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku poleganiu na zasobach innych podmiotów) – załącznik nr 5 . Potwierdzenie wniesienia wadium - załącznik nr 6 .Ewentualne pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy udzielone przez Wykonawcę (imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli osoba podpisująca nie została wskazana do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, również w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie) - załącznik nr 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wg załącznika nr 8 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Golina – Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Golinie wraz z przebudową sieci wodociągowej
Dodano: 2024-05-24 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1849P Gaj Mały – Karolin polegająca na utwardzeniu pobocza na długości 995 m.
Dodano: 2024-05-24 - Modernizacja połaci dachu hali sportowej w SP 2 w Nowym Tomyślu
Dodano: 2024-05-23 - Budowa budynku magazynowego, budynku garażowego, wiaty garażowej oraz ramy żelbetowej jako elementu małej architektury, na terenie części działki o nr ewid. 82153/5
Dodano: 2024-05-23 - Przebudowa budynku Zespołu Szkół Publicznych nr 1 w Pleszewie jako dostosowanie budynku pod względem bezpieczeństwa pożarowego – instalacja hydrantowa
Dodano: 2024-05-20 - Aranżacja zabytkowego wnętrza holu w budynku Collegium Minus (tablice)
Dodano: 2024-05-20 - Budowa hali sportowej z częścią socjalno-bytową i infrastrukturą towarzyszącą.
Dodano: 2024-05-19 - Przebudowa ulicy Kwiatowej w Niepruszewie wraz z budową parkingu i drogi wewnętrznej.
Dodano: 2024-05-19 - Modernizacja istniejących pomieszczeń zaplecza boisk sportowych w Niepruszewie
Dodano: 2024-05-19 - Przebudowa części budynku Przedszkola Gminnego w Orchowie na potrzeby Klubu Maluszka w Orchowie
Dodano: 2024-05-17