Przetargi.pl
Wykonanie zmian w systemie ogólnozakładowej łączności telefonicznej i ogólnozakładowym systemie dyspozytorskim w SRK S.A. KWK Boże Dary

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3513300, 3513301, 3513364 , fax. 032 3513309, -10, 3513369
  • Data zamieszczenia: 2016-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    ul. Strzelców Bytomskich 207 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, fax. 032 3513309, -10, 3513369
    REGON: 27690250400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zmian w systemie ogólnozakładowej łączności telefonicznej i ogólnozakładowym systemie dyspozytorskim w SRK S.A. KWK Boże Dary
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie zmian w systemie ogólnozakładowej łączności telefonicznej i ogólnozakładowym systemie dyspozytorskim w SRK S.A. KWK Boże Dary. II. Zakres przedmiotu zamówienia 1. Uzyskanie indywidualnego dopuszczenia Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego dla Kopalnianego Systemu Telekomunikacyjnego KST. 2. Wykonanie technologii prowadzenia robót z zakresie objętym projektem wykonawczym nr 119/2015 (załącznik nr 5 do SIWZ) z szczególnym uwzględnieniem sposobu realizacji zadania w sposób zapewniający utrzymanie bezprzerwowego ruchu urządzeń i systemów bezpieczeństwa, łączności i alarmowania. 3. Wykonanie dokumentacji podstawowej urządzeń centrali telefonicznej KWK Boże Dary. 4. Wykonanie dokumentacji podstawowej urządzeń dyspozytorni zakładowej i metanometrycznej KWK Boże Dary. 5. Wykonanie dokumentacji podstawowej magistralnej sieci telekomunikacyjnej KWK Boże Dary. 6. Adaptacja pomieszczeń dyspozytorni zakładowej i metanometrycznej. 7. Adaptacja pomieszczeń konserwatora urządzeń centrali telefonicznej, dyspozytorni zakładowej i metanometrycznej. 8. Przebudowa i konfiguracja urządzeń sieciowych wydzielonej sieci dyspozytorskiej. 9. Konfiguracja oprogramowania sterowników i bazy danych centrali Hipath 4000 v6.0. 10. Przebudowa stanowisk awiz kopalnianej centrali telefonicznej wraz z konfiguracją ich oprogramowania. 11. Przebudowa stanowisk systemu łączności dyspozytorskiej Hipath Trading wraz z konfiguracją ich oprogramowania. 12. Przebudowa stanowisk systemu łączności dyspozytorskiej i alarmowo-rozgłoszeniowej typu SAT-Z wraz z konfiguracją ich oprogramowania. 13. Wyłączenie z ruchu połączeń VOIP systemu SAT KWK Staszic z systemem SAT KWK Boże Dary oraz konfiguracja sterowników GURU. 14. Przebudowa stanowisk zintegrowanego systemu bezpieczeństwa typu SMP-NT/S. 15. Aktualizacja oprogramowania sterowników central telemetrycznych CMC-5 i systemu SMP-NT/S do wersji SMP-NT/SV. 16. Dostawa i zabudowa 2 szt. jednostek sterujących stanowisk utrzymaniowych KSU i SUTS (gorąca rezerwa) systemu UTS, w szafach wyposażeń stacyjnych w sali stojaków dyspozytorni zakładowej i metanometrycznej wraz 2 wyniesionymi stanowiskami nadzoru. 17. Dostawa i zabudowa 3 szt. jednostek sterujących stanowisk utrzymaniowych i obsługi systemów SMP i TRADING w szafach wyposażeń stacyjnych w sali stojaków dyspozytorni zakładowej i metanometrycznej wraz 3 wyniesionymi stanowiskami nadzoru. 18. Zabudowa stanowiska komputerowego wyznaczonego do spełnienia wymagań odstępstwa WUG od przepisów RMG (paragraf 636 RMG) w związku z danymi z systemów bezpieczeństwa przesyłanymi pomiędzy KWK Murcki-Staszic, a KWK Boże Dary. 19. Skonfigurowanie wydzielonego i zabezpieczonego połączenia VPN pomiędzy systemami obu kopalń za pomocą łącza radiolinii IPASOLINK 150 MB z wykorzystaniem danych udostępnianych z serwera THOR MIRROR. 20. Adaptacja pomieszczenia sztabu i kierownika akcji. 21. Dostawa i zabudowa systemu kierowania akcjami ratowniczymi wraz z systemem nasłuchu w sztabie akcji, dyspozytorni zakładowej i metanometrycznej, kopalnianej stacji ratowniczej. 22. Przebudowa urządzeń oraz linii kablowych zasilania gwarantowanego urządzeń stacyjnych, stanowisk obsługi i stanowisk utrzymaniowych systemów łączności bezpieczeństwa i alarmowania. 23. Likwidacja stojaka LISA wraz z okablowaniem. 24. Wyłączenie z ruchu magistralnych kabli telekomunikacyjnych oraz likwidacja nieczynnych kabli telekomunikacyjnych w kablowni teletechnicznej w sali stojaków dyspozytorni zakładowej i metanometrycznej oraz poziomowych kablowniach telekomunikacyjnych na poziomach 416m i 600m. III. Uwarunkowania techniczno-organizacyjne. 1. Prace powinny być wykonywane zgodnie z postanowieniami ujętymi w: ­ ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. - Prawo geologiczne i górnicze, ­ rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2002 r. (Dz. U. Nr 139, poz. 1169 z 2002 r.) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w podziemnych zakładach górniczych wraz z przynależnymi załącznikami oraz późniejszymi zmianami, ­ ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 207/2003, poz. 2016), wraz z późniejszymi zmianami, ­ rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28 marca 2013 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych, ­ rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów BHP (Dz. U. Nr 129/97, poz. 844), ­ rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2011roku (Dz.U. Nr 275 poz.1628) w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego, ­ ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21). ­ Uzgodnieniach szczegółowych warunków współpracy pomiędzy stronami stanowiących załącznik nr 1 do projektu umowy, ­ dokumentacjach techniczno-ruchowych, ­ odrębnych przepisach i Polskich Normach. 2. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników zatrudnionych do przedmiotowych prac prowadzonych na rzecz Zamawiającego, zapewni właściwy dozór oraz wykonawstwo zgodnie z Prawem Geologicznym i Górniczym, a ponadto zagwarantuje: ­ wysoką wydajność i jakość usług, ­ prawidłowe wykorzystanie czasu pracy, ­ wykonanie usług zgodnie z opracowaną technologią robót, obowiązującymi instrukcjami zatrudnienia firm obcych na terenie KWK Boże Dary i instrukcjami zatwierdzonymi przez kierownika ruchu zakładu górniczego, ­ realizację poleceń osób dozoru zamawiającego uprawnionych do nadzoru i kontroli prac w zakresie czasu pracy i przestrzegania instrukcji prowadzonych prac zatwierdzonych przez KRZG KWK Boże Dary. 3. Przed rozpoczęciem realizacji umowy, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszystkie dokumenty niezbędne do zgłoszenia firmy do właściwego organu nadzoru górniczego. 4. Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie wymagało zatrudnienia osób posiadających stwierdzenie kwalifikacji dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci wymaganych zgodnie z art. 54 Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 o Prawie Energetycznym (Dz. U. Nr 54, poz.348 z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 28 kwietnia 2003 r. (Dz.U. z 2003 r. nr 89, poz. 828) w liczbie co najmniej: - 1 osoba posiadająca stwierdzone kwalifikacje co najmniej osoby wyższego dozoru ruchu elektrycznego pod ziemią, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15.12.2011r w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego, uprawnienia SEP, D - na stanowisku dozoru w zakresie elektroenergetycznym, - 1 osoba posiadająca stwierdzone kwalifikacje co najmniej osoby średniego dozoru ruchu elektrycznego pod ziemią, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15.12.2011r w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego, uprawnienia SEP, D - na stanowisku dozoru w zakresie elektroenergetycznym, - 2 osoby posiadające uprawnienia SEP E - na stanowisku eksploatacji w zakresie elektroenergetycznym do napięcia 1kV, 6. Wykonawca zgodnie z art. 11a ust. 4. pkt. 1) Ustawy z dnia 22 stycznia 2015r. o zmianie ustawy o funkcjonowaniu górnictwa węgla kamiennego w latach 2008-2015 oraz niektórych innych ustaw, nie może zatrudniać do robót pod ziemią osób korzystających z urlopu górniczego albo urlopu dla pracowników zakładu przeróbki mechanicznej węgla pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy. 7. Wykonawca zapewni na okres prowadzonych prac polisę ubezpieczeniową obejmującą ubezpieczenie prac, realizowanych przez Wykonawcę i jego podwykonawców od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 1000 000,00 zł i przedstawi jej kopię w dniu przekazania terenu prowadzenia prac, w związku z przejęciem przez Wykonawcę pełnej odpowiedzialności za: a) Szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich przebywających w rejonie prowadzonych prac. b) Szkody wynikające ze zniszczenia, uszkodzenia oraz innych zdarzeń w odniesieniu do prac, obiektów i materiałów, sprzętu i innego mienia ruchomego związanego z prowadzeniem prac podczas realizacji przedmiotu umowy. Wszystkie koszty związane z zawarciem umowy ubezpieczenia oraz opłacenia składek ubezpieczeniowych obciążają wyłącznie Wykonawcę. 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe z jego winy. 9. Zamawiający zapewnia korzystanie przez pracowników wykonawcy z systemu elektronicznej kontroli czasu pracy oraz z łaźni, lampowni, metanomierzy, aparatów ucieczkowych, telefonu. 10. W czasie prowadzenia prac należy zapewnić pełną sprawność ruchową działających obecnie systemów ogólnozakładowej łączności telefonicznej oraz ogólnozakładowego systemu dyspozytorskiego. 11. Dostawa, termin oraz miejsce zabudowy urządzeń muszą zostać uzgodnione z osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia z ramienia zakładu górniczego. 12. Wykonawca dostarczy własnym staraniem na swój koszt wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania prac wynikających z zakresu przedmiotu zamówienia. 13. Wykonawca dostarczy i zainstaluje oprogramowanie dla rozbudowanych i zmodernizowanych systemów w zakresie niezbędnym do ich prawidłowej pracy. Oprogramowanie musi być przekazane wraz z wymaganymi licencjami. W okresie gwarancji oprogramowanie podlegać będzie bezpłatnej aktualizacji. 14. Protokół odbioru będzie stanowić dla Wykonawcy podstawę do wystawienia faktury. 15. W trakcie odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację techniczną niezbędną do uzyskania zezwolenia na oddanie do ruchu, w trzech egzemplarzach w wersji papierowej i w wersji elektronicznej. IV. WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres: ­ minimum 24 miesiące gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia, ­ minimum 12 miesięcy gwarancji jakości na urządzenia dostarczone w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, licząc od dnia odbioru, na warunkach określonych w projekcie umowy. 2. Wykonawca winien realizować zadanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie dotyczącym przedsięwzięcia stanowiącego przedmiot zamówienia, w tym w szczególności ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21). W szczególności winien wypełnić obowiązki spoczywające na posiadaczu odpadów, o których mowa w art. 33 ustawy o odpadach oraz uzyskać określone w Dziale IV tej ustawy uprawnienia wymagane do gospodarowania odpadami powstałymi w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. Z 2004r. Nr 92 poz.880 z pózn. zm.). 3. Wykonawca winien posiadać i załączyć do oferty wdrożony certyfikat zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy zgodnie z wymogami normy PN-N-18001 : 2004. 4. Wykonawca winien posiadać i załączyć do oferty świadectwo posiadania praw upoważniających do wykonywania usług w zakresie systemów objętych przedmiotem zamówienia, tj. autoryzację producenta systemów (HiPath 4000, SMP-NT/S, SAT).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453140001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 25.800,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy osiemset złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości na wykonany przedmiot zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach