Przetargi.pl
Wykonanie zewnętrznego ogrodzenia posesji V Liceum Ogólnokształcącego im. Zbigniewa Herberta w Słupsku

V Liceum Ogólnokształcące im. Zbigniewa Herberta ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Bolesława Krzywoustego 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 8456022 , fax. 0-59 8456022
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: V Liceum Ogólnokształcące im. Zbigniewa Herberta
    ul. Bolesława Krzywoustego 6 6
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 0-59 8456022, fax. 0-59 8456022
    REGON: 77160121900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5lo.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zewnętrznego ogrodzenia posesji V Liceum Ogólnokształcącego im. Zbigniewa Herberta w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje:Przedmiotem wykonania robót jest ogrodzenie zewnętrzne posesji V LO w Słupsku przy ul. Krzywoustego 6. Od ulicy Krzywoustego strona wschodnia należy rozebrać istniejące ogrodzenie z siatki na słupkach metalowych i wykonywać ogrodzenie ozdobne na odcinku 1-3 wys.1,25 m na cokole betonowym. Na odcinku 3-4 ogrodzenie ozdobne na słupkach obsadzonych w stopach betonowych.Na odcinku 5-15 wykonać ogrodzenie z kształtowników wys. 1,5 m na słupkach obsadzonych w stopach betonowych. Na odcinku 6-7 należy rozebrać istniejące ogrodzenie z siatki w ramkach wys. 2,5 m obsadzonych na słupkach z szyn kolejowych. Stal z rozbiórki należy wywieźć na złom w uzgodnieniu z inwestorem.Szczegółowo przedmiot zamówienia (zakres robót) określa dokumentacja projektowa opracowana przez P. Józefa Głódzia, zawierającą: - Projekt Ogrodzenia Zewnętrznego, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, - Przedmiar Robót. Powyższe dokumenty stanowią integralną część SIWZ. 1.1 Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty będące przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacją techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz z obowiązującymi przepisami i z zachowaniem należytej staranności. Roboty należy prowadzić w sposób gwarantujący spełnienie warunków i wymagań określonych w dokumentacji projektowej i SWIZ. 1.2 Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych przez Zamawiającego w ramach niniejszego postępowania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy. 3. Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót. Roboty należy prowadzić w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich. 3.1 Nazwy własne, które występują w SIWZ określają wymagany minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń (równoważnych) 4. Wymagana gwarancja jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 3 lata, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349282000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. WARUNKI OGÓLNE 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek opisany w pkt. 1.1.4. musi spełniać każdy z Wykonawców. 2. WARUNKI SZCZEGÓŁOWE UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W OPARCIU O ART. 22 UST. 1 PKT 1-3 USTAWY PZP Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1. DOŚWIADCZENIE. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych, każda o wartości 80% ceny ofertowej, odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały należycie wykonane. 2.2. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.1. niniejszego rozdziału. 2.3. POTENCJAŁ TECHNICZNY. Wykonawca musi wykazać, że posiada potencjał techniczny umożliwiający wykonanie zamówienia zgodnie z założoną technologią wykonywania robót. 2.4. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.3. niniejszego rozdziału. 2.5. POTENCJAŁ KADROWY. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia na stanowiskach podanych poniżej, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane i przynależą do Polskiej (właściwej) Izby Inżynierów Budownictwa: 2.5.1. kierownikiem budowy - posiadającym odpowiednie uprawnienia z doświadczeniem minimum 3 lat na stanowisku kierownika budowy.Zamawiający żąda, aby Wykonawca dysponował wymaganym potencjałem kadrowym przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 2.6. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.5. niniejszego rozdziału. 2.7. POTENCJAŁ EKONOMICZNO - FINANSOWY.Wykonawca musi wykazać, że posiada: 2.7.1. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.7.2. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100.000,00 PLN. 2.8. Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.8.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że spełniają łącznie warunek określony w pkt. 2.7.1 niniejszego rozdziału. 2.8.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia warunek określony w pkt. 2.7.2. będzie spełniony, jeżeli każdy z Wykonawców wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający dopuszcza sumowanie kwoty ubezpieczenia. 3. SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WYMAGANYCH WARUNKÓW. 3.1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki. 3.2. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował reguła - spełnia albo nie spełnia. 3.3. Niespełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3.4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VIII niniejszej SIWZ do oferty należy dołączyć: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wszystkich warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o treści zgodnej z zał. nr 2 do SIWZ. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp o treści zgodnej z zał. nr 3 do SIWZ. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, o treści zgodnej z zał. nr 4 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Informacje zawarte w wykazie muszą potwierdzać spełnienie warunku dotyczącego doświadczenia Wykonawcy; 1.6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, o treści zgodnej z zał. nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w wykazie muszą potwierdzać spełnienie warunku dotyczącego Potencjału technicznego; 1.7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. 1.6. Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 1.8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, o treści zgodnej z zał. nr 6 do SIWZ. Informacje zawarte w wykazie muszą potwierdzać spełnienie warunku dotyczącego Potencjału kadrowego; 1.9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. 1.8., Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował; 1.10. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do prowadzenia robót objętych postępowaniem, odpowiednio do funkcji, jaką będą pełnić przy realizacji zamówienia, to jest kopie uprawnień budowlanych oraz kopie dokumentu potwierdzającego przynależność do Polskiej (właściwej) Izby Inżynierów Budownictwa, aktualne na dzień złożenia oferty; 1.11. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zgodnie z art. 70 ustawy Prawo bankowe przez zdolność kredytową rozumie się zdolność do spłaty zaciągniętego kredytu wraz z odsetkami. Oceny tej dokonuje wyłącznie bank. Informacja banku o Wykonawcy nie zawierająca danych, co najmniej w kwocie określonej w niniejszej SIWZ oraz informacja zawierająca dane typu - kwota pięciocyfrowa, sześciocyfrowa itp. bez określenia kwoty w złotych nie będzie uwzględniona przy ocenie spełnienia warunku i uznana przez Zamawiającego jako brak wymaganego dokumentu. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, musi potwierdzać spełnienie warunku dotyczącego Potencjału ekonomiczno-finansowego (rozdział VIII pkt. 2.7.1. SIWZ); 1.12. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument musi potwierdzać spełnienie warunku dotyczącego Potencjału ekonomiczno-finansowego (rozdział VIII pkt. 2.7.2. SIWZ). 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 2.1. Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 1.2., 1.3., 1.4. i 1.12. niniejszego rozdziału muszą być przedłożone przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, pozostałe dokumenty mogą być składane wspólnie. 2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 2.3. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 i § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm. wprowadzoną Dz. U. Nr 188, poz. 1155). 4. Pozostali Wykonawcy dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przedkładają zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605 z późn. zm,oraz Dz. U. Nr 188, poz. 1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5lo.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach