Przetargi.pl
Wykonanie zaplecza sanitarnego w pomieszczeniach kuchni oraz łazienek oraz remontu budynku mieszkalnego znajdującego się przy ul. Wiejskiej 12, obręb Jarząbkowie, gm. Pawłowice, pow. pszczyński, woj. śląskie. (nr inw. 110/2012/BM/3R) - w systemie zaprojektuj i wybuduj. Postępowanie nr: OP.SO.ZP-016/II/ 114/2013/RB

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-068 Opole, ul. 1 Maja 6
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4000900 , fax. 077 4000951
  • Data zamieszczenia: 2013-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu
    ul. 1 Maja 6 6
    45-068 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4000900, fax. 077 4000951
    REGON: 01034470800696
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zaplecza sanitarnego w pomieszczeniach kuchni oraz łazienek oraz remontu budynku mieszkalnego znajdującego się przy ul. Wiejskiej 12, obręb Jarząbkowie, gm. Pawłowice, pow. pszczyński, woj. śląskie. (nr inw. 110/2012/BM/3R) - w systemie zaprojektuj i wybuduj. Postępowanie nr: OP.SO.ZP-016/II/ 114/2013/RB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie zaplecza sanitarnego w pomieszczeniach kuchni oraz łazienek oraz remontu budynku mieszkalnego znajdującego się przy ul. Wiejskiej 12, obręb Jarząbkowie, gm. Pawłowice, pow. pszczyński, woj. śląskie. (nr inw. 110/2012/BM/3R) - w systemie zaprojektuj i wybuduj. 2. Zakres wykonania prac obejmuje: 1) Wymiana stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i podokienników wewnętrznych , wykonanie szpalet; 2) Wymiana drzwi wejściowych do budynku na drzwi aluminiowe ocieplone z samozamykaczem, 3) Wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych, 4) Wymiana drzwi w klatce schodowej (piwnica, strych) 5) Remont posadzki w korytarzu polegający na niezbędnej rozbiórce, wykonaniu wylewki z warstwami izolacyjnymi, posadzce gres z cokolikami, 6) Wykonanie remontu ścian korytarza polegającego na renowacji tynków, malowaniu ścian farbami emulsyjnymi, lamperii farbami olejnymi, remoncie schodów, 7) Wykonanie na zewnątrz podestu betonowego i daszku nad wejściem (wg rozwiązania projektowego), 8) Wykonanie chodnika opaskowego szer. 0,5m z obrzeżem trawnikowym, 9) Wykonanie stałego dojścia do budynki (podbudowa, obrzeże, kostka brukowa betonowa grub. 6 cm), 10) Roboty zewnętrzne (ukształtowanie terenu, humusowanie , zieleń), 11) Roboty towarzyszące(regulacja rynien, rur spustowych, porządkowanie), 12) Roboty budowlane łazienek i instalacje związane z urządzeniem łazienek, 13) Roboty budowlane i instalacyjne związane z urządzeniami sanitarnymi w kuchni, 14) Wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej, 15) Prace projektowe. a) W skład dokumentacji projektowej powinny wchodzić: - inwentaryzacja architektoniczno - instalacyjna w zakresie niezbędnym do projektu, - ekspertyza techniczna w zakresie niezbędnym do projektu, - wielobranżowa koncepcja architektoniczno - budowlana, - projekt wielobranżowy z elementami projektu wykonawczego. b) W projekcie wielobranżowym powinny być uwzględnione zagadnienia z branży: - architektonicznej z zagospodarowaniem terenu, - konstrukcyjnej, - instalacji wody zimnej, - instalacji wody ciepłej, - kanalizacji sanitarnej, - instalacji wentylacji grawitacyjnej - instalacji wentylacji mechanicznej - instalacji elektrycznej podgrzewania wody, - instalacji elektrycznej oświetleniowej, Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji technicznej stanowiącej program funkcjonalno - użytkowy (PFU) - załącznik nr 9 do siwz. Pozostałe informację o przedmiocie umowy zostały zawarte we wzorze umowy - załącznik nr 8 do siwz. 3. Informacje dodatkowe dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia. 1) Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi pozwoleniami i uzgodnieniami (jeżeli będą konieczne) w wersji papierowej i elektronicznej. Wykonana dokumentacja winna obejmować wszystkie niezbędne elementy z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 2) Przedmiotowe zadanie ma być realizowane zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, niniejszą SIWZ, zgodne zasadami sztuki budowlanej, technologią wykonania. Obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego określone są szczegółowo we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 3) Wykonawca zobowiąże się w podpisanej przez strony w umowie, że udziela gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Okres udzielonej gwarancji wynosić będzie 36 miesięcy. 4) Przed przesłaniem (złożeniem) oferty zalecana jest wizja w terenie, a w razie wątpliwości lub braków w dokumentacji, złożenie pisemnego zapytania. W przypadku stwierdzenia przez wykonawców podczas wizji lokalnej konieczności wykonania prac niewymienionych w dokumentacji technicznej, a niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i mających wpływ na cenę oferty zobowiązuje się wykonawcę przed złożeniem oferty do pisemnego zapytania złożonego w trybie art. 38 ust. 1 ustawy PZP. 5) Plac budowy winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. 6) Teren budowy należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych. Prace niebezpieczne właściwie oznakować zgodnie z przepisami bhp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.820,00 zł, 2.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium - najpóźniej w terminie określonym dla dnia składania ofert. Termin wniesienia oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. 3. W przypadku wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy ANR OT w Opolu, w BGK Oddział Opole nr 43 1130 1219 0026 3116 1420 0002 z adnotacją: Wadium - Jarząbkowice POSTĘPOWANIE NR ZP-016/II/114/2013/RB. 4. Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu powinno zawierać bezwzględnie i nieodwołalnie zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku gdy wykonawca wybierze formę wadium w postaci niepieniężnej, zaleca się oryginał dokumentu wadium złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. 1-go Maja 6, w Opolu, pokój nr 33 ANR OT Opole. Kserokopię wniesionego wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach