Przetargi.pl
Wykonanie, zamontowanie i utrzymanie tabliczek z nazwami ulic na terenie miasta Marki w 2016 roku

Urząd Miasta Marki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-270 Marki, al. J. Piłsudskiego 95
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7811003 wew. 660 , fax. 7811378
  • Data zamieszczenia: 2016-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Marki
    al. J. Piłsudskiego 95 95
    05-270 Marki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7811003 wew. 660, fax. 7811378
    REGON: 00052600900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie, zamontowanie i utrzymanie tabliczek z nazwami ulic na terenie miasta Marki w 2016 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, zamontowanie i utrzymanie tabliczek z nazwami ulic w mieście Marki w 2016 roku. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie zgodnie ze wzorem tabliczek dotychczas stosowanym na terenie miasta Marki (wg załącznika nr 1 do SST), montaż tabliczek do słupka/słupa lub na innych konstrukcjach wsporczych (latarnie, słupy trakcyjne, itp.) z zachowaniem skrajni pionowej i poziomej. Słupek powinien być umieszczony w fundamencie. Ponadto zakres prac obejmuje uzupełnianie brakujących tabliczek z nazwami ulic (zgodnie z ww. wymaganiami), utrzymanie istniejącego oznakowania ulic polegające na wymianie tabliczek i słupków, drobnych naprawach tj. myciu, czyszczeniu, prostowaniu tabliczek, napraw obejm mocujących tabliczki, korekty ustawienia lica tabliczki, prostowanie i kotwienie słupków, malowanie miejsc uszkodzonych itp. Warunki realizacji: 1. Zamówienia realizowane będą na podstawie pisemnych zleceń wystawionych przez Zamawiającego. Zlecenia będą przekazywane elektronicznie lub faksem, a potwierdzane w formie pisemnej. Jako dzień otrzymania zlecenia przez Wykonawcę liczy się dzień przesłania wiadomości elektronicznej lub faksu. 2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania prac w terminie maksymalnie do 10 dni roboczych, od dnia otrzymania zlecenia. Termin ten może zostać skrócony do terminu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie (III Kryterium oceny ofert). 3. W przypadku, gdy uszkodzenie mogłoby spowodować zagrożenie dla użytkowników dróg lub ich pojazdów wymagany jest jednodniowy termin rozpoczęcia prac. Termin ten nie będzie mógł być przedłużony ze względu na niewłaściwe warunki atmosferyczne. 4. Roboty w ramach zleceń należy realizować nieprzerwanie, w ciągu kolejnych dni roboczych, aż do całkowitego zakończenia realizacji zlecenia. Ilekroć mowa jest o dniach roboczych należy przez to rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 5. W przypadku przekroczenia terminu zakończenia realizacji zamówienia, który zostanie wskazany w zleceniu, o którym mowa w pkt 1, Zamawiający wyśle wiadomość elektroniczną lub faks do Wykonawcy z wezwaniem do zakończenia robót wskazując nowy termin. Niepodjęcie robót przez wykonawcę w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania powyższego wezwania lub przekroczenie nowego terminu, który zostanie wskazany w powyższym wezwaniu, uprawnia Zamawiającego do wysłania wiadomości elektronicznej do Wykonawcy z informacją o rozpoczęciu naliczania kary umownej określonej w umowie, począwszy od dnia następnego roboczego po dniu ponownego wezwania. 6. Udzielona gwarancja obejmuje prace wykonane w ramach przedmiotu zamówienia, użyte materiały oraz wykonane tabliczki. 7. Szczegółowy opis prac, które będą wykonywane w ramach przedmiotowego zamówienia oraz warunki wykonania zostały określone w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. 8. Zlecenia będą rozliczane na podstawie obmiaru po wykonawczego zaakceptowanego przez osobę wskazaną przez Zamawiającego. Obmiary po wykonawcze będą uwzględniały faktyczne czynności wykonane przez wykonawcę w celu osiągnięcia wymaganego efektu jakościowego i estetycznego. 9. Suma wartości wszystkich zleceń wykonanych w oparciu o zawartą umowę nie może przekroczyć kwoty wartości umowy, która będzie wiązała Zamawiającego i Wykonawcę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349923000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.marki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach