Przetargi.pl
Wykonanie zadania nr 4 wdrożenie i uruchomienia usługi E-CMENTARZ w ramach projektu pn.: „Wdrożenie elektronicznej obsługi klienta wraz z systemem zdalnego odczytu wodomierzy i zarządzania cmentarzem na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bobrownikach”

Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 42583 Bobrowniki, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 287 41 99 , fax. 032 287 41 99
  • Data zamieszczenia: 2017-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
    ul. Sienkiewicza
    42583 Bobrowniki, woj. śląskie
    tel. 032 287 41 99, fax. 032 287 41 99
    REGON: 27150052800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgk.bobrowniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadania nr 4 wdrożenie i uruchomienia usługi E-CMENTARZ w ramach projektu pn.: „Wdrożenie elektronicznej obsługi klienta wraz z systemem zdalnego odczytu wodomierzy i zarządzania cmentarzem na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bobrownikach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis zadania nr 4 Wdrożenie usługi-e-cmentarz Cel i założenia: Zakup dostawa, instalacja, wdrożenie i uruchomienie niezbędnego oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie obsługi i zarządzania cmentarzami dla realizacji e-usługi. Wymagane jest przekazanie kodów źródłowych oprogramowania wytworzonego przez Wykonawcę w formatach powszechnie dostępnych a w tym: a) kody źródłowe bazy danych; b) kody oprogramowania głównego; c) opisaną strukturę tabel oraz powiązania między nimi. Przy czym nie obejmuje to oprogramowania niezbędnego a pochodzącego od producentów zewnętrznych co do których Wykonawca nie posiada praw autorskich lub z powodu innych uwarunkowań prawnych nie może ich przekazać. W takich sytuacjach dopuszcza się, że Wykonawca wskaże miejsce depozytu kodów źródłowych z uprawnieniem Zamawiającego do dostępu i korzystania z tychże kodów w określonych sytuacjach a to: a) w przypadku upadłości lub likwidacji dostawy oprogramowania; b) w przypadku odmowy świadczenia serwisu lub usług utrzymaniowych przez dostawcę Oprogramowania; c) w przypadku wady Oprogramowania, której nie chce usunąć dostawca oprogramowania; d) w przypadku zmiany warunków świadczenia usług serwisowych lub utrzymaniowych ponad ustalone dopuszczalne zmiany. Dopuszcza się złożenie kodów źródłowych do depozytu notarialnego, skrytki bankowej lub w firmie profesjonalnie zajmującej się świadczeniem deponowania kodów źródłowych. Wymagany system winien oferować podstawowe funkcje wspomagające zarządzanie cmentarzem a które będą jednocześnie służyły przygotowaniu, przetworzeniu i udostępnianiu w ramach i na rzecz planowanej e-usługi publicznej. Podstawowe funkcje to : 1. Ewidencja, uporządkowanie i udostępnianie danych dotyczących osób pochowanych na cmentarzu i opiekunów grobów. 2. Utworzenie ksiąg zmarłych - wprowadzenie danych do aplikacji, w wyniku spisu z natury tj. danych z nagrobków i wpisania danych z ksiąg zmarłych oraz innych dokumentów ewidencyjnych będących w posiadaniu administracji cmentarzy w zakresie ilościowym do 4000 kwater w obu cmentarzach. 3. Wykonanie i opracowanie szczegółowej mapy cmentarzy w postaci graficznej wraz ze współrzędnymi geodezyjnymi kwater i lokalizacja GPS. 4. Zbudowanie map komputerowych cmentarzy zawierających obrys i kształt cmentarzy na których zaznaczone zostaną sektory , rzędy a także numery grobów oraz alej i całej infrastruktury zabudowy cmentarza. 5. Określenie wolnych miejsc mogących być rezerwacjami lub stanowić wolne miejsca do zagospodarowania. 6. Oznaczenie na mapie cmentarzy rezerwacji widniejących w dokumentacji papierowej posiadanej przez Administratora (wraz z podaniem ich współrzędnych geodezyjnych oraz pozycji GPS). 7. Zaprojektowanie wolnej części cmentarzy i nadanie nowym miejscom grzebalnym oznaczeń miejscowych, celem dalszej bezbłędnej ewidencji. Określenie niezbędnych wymiarów tj. odległości pomiędzy grobami, odległości od ścieżek i innych istotnych elementów cmentarza. 8. Indywidualna kartoteka dla danego grobu. 9. Opracowanie dokumentacji fotograficznej grobów (co najmniej dwie fotografie w zbliżeniu i perspektywie) na zakończenie wdrożenia systemu e-usługi. 10. Udostępnienie funkcji i danych lokalizacyjnych grobów zarówno w oparciu o dane GPS jak i współrzędne geodezyjne. 11. Udostępnienie możliwości wirtualnego spaceru po cmentarzach poprzez stronę www Zamawiającego. 12. Możliwość dodawania do kartoteki ewidencji zdjęć i filmów. Tak zgromadzone dane winny być podstawą do wykreowania i zdefiniowania i udostępniania nowej e-usługi opartej o : a) raportowania zbliżającego się końca trwałości grobu dla zarejestrowanej uprawnionej osoby (np. członka rodziny); b) obsługa czynności przedłużanie prawa do korzystania z miejsca pod groby murowane; c) obsługa procedury opłaty za korzystanie z cmentarzy, którą pobiera zarządca w wysokości określonej przez obowiązujące aktualnie regulacje prawne. Wymagane jest dokonanie niezbędnej integracji z aktualnie eksploatowanym Systemem Informatycznym marki COMARCH ERP OPTIMA wspierającym zarządzanie firmą Zamawiającego. Integracja ta winna obejmować co najmniej : a) wspólną i ujednoliconą bazę słownikową (normatywną), b) wspólną i ujednoliconą Kartotekę Osobową, c) wspólną i ujednoliconą bazę faktur i rozrachunków (faktura inicjowana w systemie e-usługi), d) przepływ danych o rozrachunkach i rozliczeniach finansowych z obecnie eksploatowanego systemu COMARCH ERP OPTIMA do systemu e-usługi, e) przepływ danych pomiędzy modułami obecnie eksploatowanego systemu do systemu e-usługi. Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny „Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48620000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 1.1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804, oraz z 2015 poz. 978 i 1240. z późn. zm.). 1.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający uzna za skuteczne na podstawie załączonego dowodu przelewu na wskazany poniżej rachunek bankowy Zamawiającego. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 23.10.2017 r. o godzinie 12:00. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: 70 84 38 0001 0000 6031 20 00 0010 w Banku Spółdzielczym w Będzinie. Z dopiskiem „wadium sprawa ZP/ZGK/05/2017” Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca powinien podać nr konta, na który ma być dokonany zwrot wadium w trybie art. 46 pkt. 1a (najlepiej to uczynić podczas operacji przelewu w opisie tytułu przelewu). 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu w sekretariacie w siedzibie Zamawiającego. 2.2. W przypadku, gdy oferta będzie zabezpieczona wadium w postaci innej niż wskazana w pkt. 1.1. lub wadium zostanie wniesione niezgodnie ze sposobem wyżej podanym, Zamawiający dokona wykluczenia Wykonawcy. 2.3. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.7. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. 2.4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.6. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.3. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.7. Zamawiający zatrzyma wadium w sytuacjach : a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. c) W przypadku przedłużającego się postępowania o udzielenie zamówienia lub z uwagi na konieczność wyboru innej oferty (np. wskutek uwzględnienia odwołania) Wykonawcy podejmują decyzję w sprawie ewentualnego przedłużenia ważności wadium. Mogą również ponownie wnieść nowe, na przedłużony okres związania ofertą (art. 85 ust. 4 ustawy Pzp) oraz na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy (art. 184 ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach