Przetargi.pl
Wykonanie zadań ochronnych w rezerwatach przyrody

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-113 Łódź, ul. Traugutta 25
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 665 03 74, 665 03 70 , fax. 0-42 665 03 71
  • Data zamieszczenia: 2009-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi
    ul. Traugutta 25 25
    90-113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 665 03 74, 665 03 70, fax. 0-42 665 03 71
    REGON: 10059875000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.rdos.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadań ochronnych w rezerwatach przyrody
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadań ochronnych w trzech rezerwatach przyrody: - Winnica - m.Wielka Wieś, gm. Widawa, pow. Łaski - na powierzchni 1,54 ha, tj. odtworzenie i utrzymanie kompleksu muraw kserotermicznych poprzez wycięcie i usunięcie poza teren rezerwatu nalotu drzew i krzewów z gatunków inwazyjnych oraz koszenie wybranych fragmentów muraw kserotermicznych, - Jeziorsko - m. Glinno, gm. Warta, pow. Sieradzki- na powierzchni 50,5 ha, tj. wycinka zarośli wierzbowych i koszenie roślinności zielnej na prawym brzegu cofki zbiornika Jeziorsko w rejonie miejscowości Glinno, - Polana Siwica - gm. Nieborów, pow. Łowicki, Nadleśnictwo Skierniewice - na powierzchni 29,93 ha, tj. wykaszanie roślinności zielnej oraz wycinka drzew i krzewów z gatunków inwazyjnych. 2.Ilość części zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i w tym celu dokonał podziału zamówienia na III części. Szczegółowy opis każdej części znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania zamówienia przez podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 907000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do zrealizowania zamówienia; 3)gwarantują specjalistyczny nadzór przyrodniczy, zwłaszcza w zakresie ornitologicznym, botanicznym oraz entomologicznym; 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 6)w ciągu trzech ostatnich lat wykonali samodzielnie lub w zespole, co najmniej trzy usługi dotyczące chronionych obszarów przyrodniczych. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w ust. 1 nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ - złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 2)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 3)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane poprawnie (referencji lub opinii zleceniodawców o wykonanych pracach) - złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 4)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą nadzorować wykonanie zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.rdos.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach