Przetargi.pl
Wykonanie windy zewnętrznej przy budynku szkolnym ZSO Nr 1 przy ulicy Puszkina.

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
  • Data zamieszczenia: 2015-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    ul. Sikorskiego 3-4 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie windy zewnętrznej przy budynku szkolnym ZSO Nr 1 przy ulicy Puszkina.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na utrzymaniu oznakowania pionowego na terenie miasta Gorzowa Wlkp. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a)dostawa i montaż windy wraz z rozbudową budynku szkoły przez dobudowanie szybu windy zewnętrznej w narożniku istniejącego budynku dydaktycznego szkoły ZSO Nr 1 przy ulicy Puszkina 32, zlokalizowanym w miejscu istniejącego wejścia do budynku i chodnika. b)zamurowanie okien na klatce schodowej i w łazience na parterze , w związku z wykonaniem szybu windy, c)zamontowanie oświetlenia ewakuacyjnego w klatce schodowej, d)wydzielenie klatki schodowej stosując stałą kurtynę dymową, e)przebudowa łazienek 1,2,i 3 piętra z wykonaniem fragmentu elewacji i zmianą okien w związku z wydzieleniem dodatkowego korytarza wejściowego do windy, f)dostawa fabrycznie nowego dźwigu osobowego, g)montaż i uruchomienie dostarczonego dźwigu osobowego i przeszkolenie personelu w niezbędnym zakresie, h)Wykonanie dokumentacji pomontażowej, i)Ocena zgodności dźwigu przez jednostkę notyfikowaną UDT- certyfikat, j)Rejestracja dźwigu, k)Serwis gwarancyjny i konserwacja w okresie gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: CZAS GWARANCJI
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach