Przetargi.pl
Wykonanie wielobranżowych robót budowlano-instalacyjnych rozbudowy i przebudowy budynku przy ul. Ujejskiego 14 z przeznaczeniem na Dom dla Dzieci w Otwocku - placówkę opiekuńczo - wychowawczą zapewniającą stały pobyt dla 14 dzieci wraz z opiekunami

Domy dla Dzieci w Otwocku ogłasza przetarg

  • Adres: 05-402 Otwock, Ul. Komunardów 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0227792433 , fax. 0227884044
  • Data zamieszczenia: 2016-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Domy dla Dzieci w Otwocku
    Ul. Komunardów 10 10
    05-402 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 0227792433, fax. 0227884044
    REGON: 14628420500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr@pcprotwock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Placówka opiekuńczo-wychowawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wielobranżowych robót budowlano-instalacyjnych rozbudowy i przebudowy budynku przy ul. Ujejskiego 14 z przeznaczeniem na Dom dla Dzieci w Otwocku - placówkę opiekuńczo - wychowawczą zapewniającą stały pobyt dla 14 dzieci wraz z opiekunami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie wielobranżowych robót budowlano-instalacyjnych rozbudowy i przebudowy budynku przy ul. Ujejskiego 14 z przeznaczeniem na Dom dla Dzieci w Otwocku - placówkę opiekuńczo - wychowawczą zapewniającą stały pobyt dla 14 dzieci wraz z opiekunami, w szczególności: 1) wybudowanie nowej części budynku zgodnie z dokumentacją projektową, o powierzchni użytkowej ok.140 m2; wykopanie i wykonanie fundamentów, postawienie ścian, wykonanie schodów i stropów żelbetowych, uzupełnienie stropu drewnianego w części istniejącej, wykonanie dachu, wykonanie balkonów i tarasu, wykonanie schodów zewnętrznych, usunięcie 4 szt. drzew; 2) przebudowa istniejącego budynku zgodnie z dokumentacją projektową; w szczególności roboty rozbiórkowe w części istniejącej, wyburzenie istniejącej klatki schodowej, likwidacja istniejącego wejścia do budynku, zmiana funkcji istniejących pomieszczeń; 3) wykonanie wewnętrznych robót budowlanych wykończeniowych wraz z montażem stolarki wewnętrznej; wykonanie ścian działowych i sufitów, posadzek, ułożenie płytek i paneli; wykonanie tynków wewnętrznych i gładzi gipsowych; malowanie; zamontowanie stolarki okiennej i drzwiowej; częściową wymianę stolarki w części istniejącej, 4) wykonanie robót z zakresu instalacji sanitarnych, w tym wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z zakupem i montażem kotła grzewczego; instalacji i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacji hydrantowej, instalacji i przyłączy gazowych; 5) wykonanie robót z zakresu instalacji elektrycznych, w tym oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego oraz instalacji teletechnicznej; 6) wykonanie robót budowlanych zewnętrznych wraz z robotami elewacyjnymi; wykonanie tynków zewnętrznych; ocieplenie ścian i malowanie; odwodnienie dachu, obróbki blacharskie; 7) wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru i oddymiania klatki schodowej i ścianki p.poż.; 8) wykonanie robót budowlanych zagospodarowania terenu, położenie kostki brukowej; Roboty wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust 1 i 2 niniejszego paragrafu stanowić mają kompleksową realizację przedsięwzięcia, pozwalającą na oddanie obiektu do użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem. 2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. W przypadku wystąpienia nieujawnionych różnic w opisie przedmiotu zamówienia między dokumentacją projektową, a przedmiarem robót przyjmuje się, że opis zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wykluczony wykonawca, który nie wniesie wadium. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku. Zaleca się potwierdzenie kopi przelewu - za zgodność z oryginałem - zgodnie z zapisem art. 10 § 1 ust. 6 niniejszej SIWZ. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr 51 8023 0009 2001 0009 8573 0020 prowadzone przez Bank Spółdzielczy w Karczewie (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji) z podaniem numeru przetargu PN Nr 1.DDD.2016. 7. Wadium wniesione przelewem na konto Zamawiającego uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium (decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego). 8.Oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium w innych formach niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty. 9. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty zaakceptowaną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania zgodnie z art.24 ust.2 pkt.2 ustawy pzp. 10. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodnie z art.46 ust.5 ustawy pzp. 11. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać bezwarunkową utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art.6 § 2 ust.6 i 7 niniejszej SIWZ. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 12. Wadium wniesienie w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego. W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwości roszczeń Zamawiającego, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 13.Wadium musi być ważne minimum przez okres 30 dni ( na cały okres związania ofertą ) licząc od terminu składania ofert ( również dzień składania ofert).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pcpr@pcprotwock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach