Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg
- Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 3201032, 3200220, 3023282 , fax. 58 3458235
- Data zamieszczenia: 2015-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74 74
80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, fax. 58 3458235
REGON: 19281776900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych stanowiących jednostki organizacyjne GZNK SZB w 2016 r - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń w 11 obiektach biurowych we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku w 2016 r.
Ogólna powierzchnia do sprzątania wynosi 7 158,60 m2.
Wykonywanie usług sprzątania odbywać się będzie:
a) w obiektach dozorowanych fizycznie przez pracownika ochrony - po godzinach pracy,
b) w obiektach, w których funkcjonuje elektroniczny monitoring zabezpieczający usługa świadczona powinna być generalnie po godzinach pracy. Świadczenie usługi w innych godzinach wymaga uzgodnienia z kierownikiem danej jednostki.
2.Szczegółowy zakres usługi sprzątania.
Czynności codziennego sprzątania.
1) w pomieszczeniach biurowych i salach konferencyjnych:
- wycieranie na mokro i na sucho oraz usuwanie plam z mebli biurowych (także z szaf na górze) i sprzętu biurowego, właściwymi do rodzaju sprzątanej powierzchni środkami pielęgnacyjnymi,
- konserwacja mebli biurowych przy użyciu środka pielęgnacyjnego(antystatycznego),
- wycieranie sprzętu AGD i RTV środkami pielęgnacyjnymi przeznaczonymi dla sprzętu RTV (antystatyczne) i AGD,
- mycie na mokro drzwi wraz z klamkami,
- mycie luster środkami przeznaczonymi do mycia luster,
- odkurzanie na sucho wykładziny dywanowej i podłogowej oraz tapicerki meblowej oraz usuwanie na bieżąco z ich powierzchni plam,
- wycieranie na mokro parapetów, listew odbojowych i listew przypodłogowych,
- opróżnianie i mycie koszy na śmieci i wymiana worków na śmieci uwzględniając ich przystosowanie do rodzaju segregowanych odpadów. Odpady muszą być wyrzucane do pojemników przeznaczonych na dany rodzaj odpadów (suche, mokre, papier, szkło tworzywa sztuczne) zgodnie z przyjętymi przez Zamawiającego zasadami segregacji śmieci (worki zapewnia wykonawca),
- mycie powierzchni podłogowych (terakota, gress, tarket),
- czyszczenie zieleni naturalnej i sztucznej,
- podlewanie w miarę potrzeb kwiatów w sekretariacie Zarządu (gabinetach),
2) w toaletach:
- mycie terakoty, glazury, umywalek, baterii umywalkowych środkami przeznaczonymi do czyszczenia i dezynfekcji,
- czyszczenie sedesów i desek sedesowych środkami przeznaczonymi do czyszczenia muszli toaletowych,
- czyszczenie pisuarów środkami przeznaczonymi do czyszczenia sanitariatów,
- mycie luster, półek i kloszy oświetleniowych,
- bieżące uzupełnianie preparatów dezynfekująco - zapachowych w pomieszczeniach WC oraz w muszlach klozetowych (środki zapewnia wykonawca),
- bieżące uzupełnianie w toaletach papieru toaletowego, mydła i ręczników jednorazowych (materiał zapewnia zamawiający),
- opróżnianie i mycie pojemników na środki higieny osobistej, koszy na odpadki oraz wymiana worków na śmieci z podziałem na mokre, suche, szkło, papier oraz tworzywa sztuczne (worki zapewnia wykonawca),
- wycieranie na mokro i sucho drzwi, parapetów, rur środkami właściwymi dla rodzaju sprzątanej powierzchni.
3) w pomieszczeniach ogólnych (klatki schodowe, korytarze, wejścia do budynków, zejścia do piwnic, palarnie):
- wycieranie na mokro i na sucho oraz usuwanie plam z mebli biurowych (także z szaf na górze) i sprzętu biurowego, właściwymi do rodzaju sprzątanej powierzchni środkami pielęgnacyjnymi,
- wycieranie na mokro gaśnic, parapetów, tabliczek informacji wizualnej, listew odbojowych, listew przypodłogowych i listew instalacyjnych,
- zamiatanie podłóg,
- mycie lamperii i drewnianej obudowy,
- mycie powierzchni podłogowych twardych,
- mycie środkami pielęgnacyjnymi do mycia szyb powierzchni szklanych znajdujących się wewnątrz budynku,
- czyszczenie zieleni naturalnej i sztucznej,
- zmywanie na mokro schodów, podestów i barierek odpowiednimi środkami pielęgnacyjnymi,
- opróżnianie popielniczek znajdujących się w miejscach wyznaczonych do palenia,
- mycie drzwi wejściowych (drewnianych i PCV - przeszklonych),
- opróżnianie ziemi, piasku, ewentualnie śniegu spod wycieraczek metalowych znajdujących się przy wejściach do obiektów,
- zamiatanie i mycie wejść od budynków, schodów zewnętrznych (w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie gołoledzi) - codziennie w godzinach wykonywania usługi sprzątania.
4) Czynności okresowego sprzątania.
- mycie kaloryferów - 1 raz w tygodniu,
- odkurzanie ścian (farba emulsyjna) pomieszczeń serwerowni w obiektach - 1 raz w tygodniu w porozumieniu z kierownikiem danej jednostki,
- czyszczenie mechaniczne i froterowanie raz w tygodniu (piątek),
- polimeryzacja podłóg - 4 razy w roku w miesiącach marzec, czerwiec, wrzesień i grudzień,
- polimeryzacja podłóg w budynku Zarządu co dwa miesiące (luty, kwiecień, czerwiec, sierpień, październik i grudzień),
- woskowanie podłóg kamiennych i schodów w celu uzyskania wymaganego połysku - 4 razy w roku w miesiącach marzec, czerwiec, wrzesień i grudzień,
- odkurzanie na mokro wykładzin dywanowych i podłogowych oraz tapicerki meblowej - 1 raz w tygodniu,
- czyszczenie krzeseł tapicerowanych ok. 100 szt. dwa razy w roku kwiecień, wrzesień,
- odmrażanie i mycie lodówek - 1 raz na kwartał (marzec, czerwiec, wrzesień i grudzień),
- mycie wszystkich okien (ramy oraz szyby), luksfery, w tym okna w miejscach trudno dostępnych (klatki schodowe) wraz z parapetami zewnętrznymi i kratami okiennymi technologią zaproponowaną przez wykonawcę - 4 razy w roku w miesiącach marzec, czerwiec, wrzesień i grudzień (wykaz ilości okien stanowi załącznik nr 2 do siwz),
- mycie okien w budynku Zarządu co dwa miesiące (luty, kwiecień, czerwiec, sierpień, październik i grudzień),
- mycie nawiewów okiennych (archiwum) dwa razy w roku (kwiecień, wrzesień),
- odkurzanie i mycie kratek wentylacyjnych 1 raz na kwartał (marzec, czerwiec, wrzesień i grudzień),
- mycie, a w okresie zimowym odśnieżanie daszków nad wejściem do budynków na bieżąco wg potrzeb.
5) Sprzątanie bezkurzowe posadzek w pomieszczeniach archiwum - raz w tygodniu.
6) Pomieszczenia przeznaczone na lokalne archiwa w budynkach - sprzątanie raz w tygodniu.
Powierzchnia pomieszczeń pomocniczych nie jest uwzględniona w powierzchni ogółem do sprzątania określonej w załączniku nr 1 do siwz.
7) Sprzątanie będzie realizowane również podczas wykonywania robót konserwacyjnych i robót remontowych wg zakresu określonego w czynnościach codziennego i okresowego sprzątania.
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- wykaz obiektów i rodzaj powierzchni do sprzątania w tych obiektach - załącznik nr 1 do siwz,
- wykaz ilości okien w poszczególnych jednostkach GZNK SZB - załącznik nr 2 do siwz.
4. Wymagania dotyczące zatrudnienia
a) Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę co najmniej 50 procent osób, które będą bezpośrednio wykonywały usługę sprzątania.
b) Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać osoby niekarane, fizycznie pełnosprawne i mogące wykonywać prace na wysokości.
c) Zatrudnione osoby winne świadczyć usługę sprzątania przez 6 godzin dziennie.
Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprzątania w siedzibie Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Gdyni oraz w podległych 16 Biurach Powiatowych na terenie województwa pomorskiego
Dodano: 2016-02-10 - Świadczenie usług utrzymania czystości (sprzątania) w budynkach Muzeum Archeologicznego w Gdańsku, zlokalizowanych w Gdańsku i Sopocie (PP/30/2015)
Dodano: 2015-11-24 - Usługa sprzątania w siedzibie Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Gdyni oraz w podległych 16 Biurach Powiatowych na terenie województwa pomorskiego.
Dodano: 2015-11-17 - Usługa sprzątania w siedzibie Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Gdyni oraz w podległych 16 Biurach Powiatowych na terenie województwa pomorskiego
Dodano: 2015-11-05 - Usługa sprzątania w siedzibie Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Gdyni oraz w podległych 16 Biurach Powiatowych na terenie województwa pomorskiego
Dodano: 2015-10-14 - UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W SIEDZIBIE STAROSTWA POWIATOWEGO W TCZEWIE
Dodano: 2015-08-31 - Sprzątanie i konserwacja pomieszczeń Sądu Rejonowego w Gdyni wraz z korytarzami, utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych Sądu oraz konserwację i czyszczenie mebli w pomieszczeniach i korytarzach
Dodano: 2015-06-09 - Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych i socjalnych w siedzibie Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2015-05-29 - Utrzymanie czystości w hali Ergo Arena oraz terenu przyległego
Dodano: 2014-11-28 - Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych Agencji Rozwoju Pomorza S.A. w Gdańsku ul. Arkońska 6
Dodano: 2014-11-27