Przetargi.pl
Wykonanie usługi transportu oraz organizacji wycieczek i wyjazdów dla uczestników projektu pn. "Pora dla Seniora"

Gmina Susiec ogłasza przetarg

  • Adres: 22672 Susiec, ul. Tomaszowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 654 868 , fax. 846 654 893
  • Data zamieszczenia: 2018-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Susiec
    ul. Tomaszowska 2
    22672 Susiec, woj. lubelskie
    tel. 846 654 868, fax. 846 654 893
    REGON: 95036897700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsusiec.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi transportu oraz organizacji wycieczek i wyjazdów dla uczestników projektu pn. "Pora dla Seniora"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zamawiający w przedmiotowym zmówieniu zastosuje klauzulę społeczną polegającą na zastrzeżeniu, iż o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie spółdzielnie socjalne, działające na podstawie ustawy lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, z uwzględnieniem przepisów art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Podstawa prawna: art. 15a ustawy o spółdzielniach socjalnych) przy minimalnym wskaźniku zatrudnienia osób objętych społeczną i zawodową integracja osób grup społecznie marginalizowanych w wysokości minimum 35 % w stosunku do całości osób zatrudnionych w danej spółdzielni socjalnej. 2. Opis przedmiotu zamówienia 21. Zamówienie dotyczy „Wykonania usługi transportu oraz organizacji wycieczek i wyjazdów dla uczestników projektu pn. „Pora dla seniora” realizowanego przez Gminę Susiec w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Oś Priorytetowa 11 Włączenie społeczne Działanie, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne w tym: ZADANIE 1. ORGANIZACJA TRANSPORTU UCZESTNIKÓW PROJEKTU „PORA DLA SENIORA” NA ZAJĘCIA ORGANIZOWANE W KLUBIE SENIORA. Opis przedmiotu zamówienia. Zamówienie dotyczy świadczenia usług transportowych polegających na zapewnieniu dowozu uczestników w ilości 31 osób na zajęcia projektowe w Klubie seniora w Suścu, mającym swoją siedzibę w budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Suścu przy ul. Tomaszowskiej 100. Uczestnikami projektu są osoby w wieku 60+ i więcej z terenu Gminy Susiec, w tym również osoby niepełnosprawne i niesamodzielne jeżeli takie zadeklarują udział w projekcie. Zadanie przewiduje 2 kursy dziennie samochodami przystosowanymi do przewozu nie mniej niż 19 osób . Jeden kurs max. do 100km, 2x w tygodniu, realizowane przez 136 tyg w sumie w ciągu 3 lat = 544 kursy. 544 kursy x 100 km = 54 400 km w tym: rok 2018: Częstotliwość kursów: 2 kursy dziennie (1 kurs - przywiezienie i 1 kurs odwiezienie) 2 razy w tygodniu = 160kursów po 100km rok 2019: Częstotliwość kursów: 2 kursy dziennie (1 kurs - przywiezienie i 1 kurs odwiezienie) 2 razy w tygodniu = 192 kursy po 100km rok 2020: Częstotliwość kursów: 2 kursy dziennie (1 kurs - przywiezienie i 1 kurs odwiezienie) 2 razy w tygodniu = 192 kursy Teren dowozu uczestników, obejmuje trasę: Susiec-Paary-Rybnica-Wólka Łosiniecka -Łosiniec- Maziły- Zawadki- Kunki- Ciotusza- Oseredek-Nowiny- Majdan Sop I i II -Roża-Łuszczacz-Susiec -łącznie 100km. Usługa obejmuje przywiezienie i odwiezienie uczestników projektu na zajęcia projektowe, które realizowane będą zgodnie z harmonogramem realizacji zajęć, opracowanym po zakończeniu procesu rekrutacji uczestników i personelu. Przewidziana jest realizacja zajęć cyklicznych, minimum dwa razy w tygodniu w cyklach minimum pięciogodzinnych przez okres 3 lat tj. od marca 2018 do grudnia 2020r; Zajęcia realizowane będą w dniach od poniedziałku do niedzieli w godzinach porannych od 8:00 do 14:00 oraz popołudniowych max do godz. 18:00. Dopuszcza się możliwość realizacji zajęć, również w godzinach wieczornych w zależności od potrzeb i możliwości uczestników projektu max. do godziny 22:00. Ze względu na fakt, że harmonogram realizacji zajęć, w tym dni i godziny spotkań, uzależnione będą od specyfiki poszczególnych grup, Podmioty zainteresowane złożeniem oferty powinny wykazać się przede wszystkim dyspozycyjnością czasową. ZADANIE NR 2. ORGANIZACJA TRANSPORTU UCZESTNIKÓW PROJEKTU „PORA DLA SENIORA” NA SPOTKANIE INTEGRACYJNE W SĄSIEDNICH KLUBACH SENIORA. Opis przedmiotu zamówienia. Zamówienie dotyczy świadczenia usług transportowych polegających na zapewnieniu dowozu uczestników Klubu Seniora w Suścu na spotkanie integracyjne z członkami z innych Klubów Seniora. Trasa obejmuje wyjazd z siedziby Klubu Seniora z parkingu przy budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Suścu przy ul. Tomaszowskiej 100, zebranie uczestników z domów, dowóz na miejsce spotkania oraz powrót i odwiezienie uczestników do domów. Ze względu na fakt, że wg zapisów we wniosku Wnioskodawca zapewnia, że zajęcia prowadzone będą w sposób zindywidualizowany, dostosowany do potrzeb i możliwości uczestników i wymagania organizacyjne nie będą miały pierwszeństwa nad indywidualnymi potrzebami uczestników. Harmonogram realizacji zadania w tym dni i godziny spotkań, uzależnione będą zarówno od programu realizacji projektu jak również od możliwości sąsiednich Klubów Seniora w związku z czym, szczegółowe terminy wyjazdów podane zostaną Wykonawcy w terminie późniejszym. Usługa obejmuje zapewnienie transportu dla 31 osób, samochodami przystosowanymi do przewozu nie mniej niż 19 osób. Czas trwania spotkania integracyjnego uczestników wynosi max. 5h. Planuje się: rok 2018 – 2 wyjazdy x 120km rok 2019 – 2 wyjazdy x 120km rok 2020 – 2 wyjazdy x 120km Ogółem przejechanych km = 6 wyjazdów x 120 km = 720 km ZADANIE NR 3. ORGANIZACJA WYJAZDU NA BASEN. Zadanie obejmuje organizację wyjazdu na basen w Jezierni, dla uczestników projektu „Pora dla seniora”. Uczestnikami są osoby w wieku 60+ i więcej. Koszt realizacji zadania obejmuje transport i zakup biletów dla 31 osób. Usługa obejmuje zapewnienie transportu dla 31 osób, samochodami przystosowanymi do przewozu nie mniej niż 19 osób. Wyjazdy odbywały się będą 2 razy w roku przez okres 3 lat w terminach: - sierpień i listopad 2018r. - sierpień i listopad 2019r. - sierpień i listopad 2020r. Trasa wyjazdu na basen: Susiec- Jeziernia-Susiec łącznie jeden wyjazd = 240 km Ogółem przejechanych km = 6 wyjazdów x 240 km = 1 440 km w tym: - zebranie z domów uczestników (teren Gminy Susiec)– 100 km - rozwiezienie seniorów do domów w drodze powrotnej ( teren gminy Susiec)– 100 km Dojazd na basen: Susiec-Jeziernia-Susiec- 40km ZADANIE NR 4. ORGANIZACJA WYJAZDU DO KINA. Zadanie obejmuje organizację wyjazdu do kina w Tomaszowskim Domu Kultury w Tomaszowie Lubelskim dla uczestników projektu „Pora dla seniora”. Uczestnikami są osoby w wieku 60+ i więcej. Usługa obejmuje zapewnienie transportu dla 31 osób, samochodami przystosowanymi do przewozu nie mniej niż 19 osób. Koszt realizacji zadania obejmuje transport, zakup biletów i wyżywienia dla 31 osób. Wyjazdy odbywały się będą 2 razy w roku przez okres 3 lat w terminach: - lipiec i październik 2018r. - lipiec i październik 2019r. - lipiec i październik 2020r. Trasa: jeden wyjazd= 233 km Ogółem przejechanych km = 6 wyjazdów x 233 km = 1 398 km w tym: - zebranie z domów uczestników (teren Gminy Susiec)– 100 km - rozwiezienie seniorów do domów w drodze powrotnej ( teren gminy Susiec)– 100 km Trasa wyjazdu do kina: Susiec-Tomaszów Lubelski-Susiec-33km ZADANIE NR 5. ORGANIZACJA WYCIECZKI DO CHEŁMA. Zadanie obejmuje organizację wycieczki do Chełma dla uczestników Klubu Seniora w Suścu, poprzez zapewnienie transportu oraz biletów wstępu i wyżywienia dla 31 osób. Uczestnikami są osoby w wieku 60+ i więcej zamieszkujące Gminę Susiec. Termin wycieczki: wrzesień 2018 Trasa wycieczki: Susiec - Chełm – Susiec – łącznie 460 km - zebranie z domów uczestników wycieczki (teren Gminy Susiec)– 100 km - rozwiezienie seniorów do domów w drodze powrotnej ( teren gminy Susiec)– 100 km - Trasa wycieczki: Susiec – Chełm – Susiec: 230 km - objazdy, dojazdy, podjazdy w Chełmie – 30 km Wycena powinna obejmować koszty toalet, parkingów, śniadania, obiadu , kolacji, biletów wstępu do zwiedzanych obiektów. ZADANIE NR 6. ORGANIZACJA WYCIECZKI DO LUBLINA. Zadanie obejmuje organizację wycieczki do Lublinie dla uczestników Klubu seniora w Suścu, poprzez zapewnienie transportu oraz biletów wstępu i wyżywienia dla 31 uczestników. Uczestnikami są osoby w wieku 60+ i więcej zamieszkujące Gminę Susiec. Zadanie obejmuje zapewnienie transportu oraz biletów wstępu i wyżywienia dla 30 uczestników i opiekuna. Termin: wrzesień 2019r. Trasa wycieczki: Susiec - Lublin – Susiec – łącznie 530 km - zebranie z domów uczestników wycieczki (teren Gminy Susiec)– 100 km - rozwiezienie seniorów do domów w drodze powrotnej ( teren gminy Susiec)– 100 km Trasa wycieczki: Susiec - Lublin– Susiec – 300 km - objazdy, dojazdy, podjazdy w Lublinie – 30 km Wycena powinna obejmować koszty toalet, parkingów, śniadania, obiadu , kolacji, biletów wstępu do zwiedzanych obiektów. ZADANIE NR 7. ORGANIZACJA WYCIECZKI DO ŁAŃCUTA. Zadanie obejmuje organizację wycieczki do Łańcuta dla uczestników Klubu seniora w Suścu, poprzez zapewnienie transportu oraz biletów wstępu i wyżywienia dla 30 uczestników i opiekuna. Uczestnikami są osoby w wieku 60+ i więcej zamieszkujące Gminę Susiec. Termin wycieczki: wrzesień 2020r. Trasa wycieczki: Susiec - Łańcut – Susiec – łącznie 470 km - zebranie z domów uczestników wycieczki (teren Gminy Susiec)– 100 km - rozwiezienie seniorów do domów w drodze powrotnej ( teren gminy Susiec)– 100 km Trasa wycieczki: Susiec - Łańcut- Susiec – 240 km - objazdy, dojazdy, podjazdy w Łańcucie – 30 km Wycena powinna obejmować koszty toalet, parkingów, śniadania, obiadu , kolacji, biletów wstępu do zwiedzanych obiektów. ZADANIE NR 8. ORGANIZACJA WYCIECZKI DO PRZEMYŚLA. Zadanie obejmuje organizację wycieczki do Przemyśla dla uczestników Klubu seniora w Suścu, poprzez zapewnienie transportu oraz biletów wstępu i wyżywienia dla 30 uczestników i opiekuna. Uczestnikami są osoby w wieku 60+ i więcej zamieszkujące Gminę Susiec. Termin wycieczki: czerwiec 2019r. Zadanie obejmuje zapewnienie transportu oraz biletów wstępu i wyżywienia dla 30 uczestników i opiekuna. Trasa wycieczki: Susiec - Przemyśl – Susiec – łącznie 440 km - zebranie z domów uczestników wycieczki (teren Gminy Susiec)– 100 km - rozwiezienie seniorów do domów w drodze powrotnej ( teren gminy Susiec)– 100 km Trasa wycieczki: Susiec - Przemyśl- Susiec – 200 km - objazdy, dojazdy, podjazdy w Przemyślu – 40 km Wycena powinna obejmować koszty toalet, parkingów, śniadania, obiadu , kolacji, biletów wstępu do zwiedzanych obiektów. ZADANIE NR 9. ORGANIZACJA WYCIECZKI DO NAŁĘCZOWA. Zadanie obejmuje organizację wycieczki do Nałęczowa dla uczestników Klubu seniora w Suścu, poprzez zapewnienie transportu oraz biletów wstępu i wyżywienia dla 30 uczestników i opiekuna. Uczestnikami są osoby w wieku 60+ i więcej zamieszkujące Gminę Susiec. Trasa wycieczki: Susiec - Nałęczów – Susiec – łącznie 600 km czerwiec 2018rok. - zebranie z domów uczestników wycieczki (teren Gminy Susiec)– 100 km - rozwiezienie seniorów do domów w drodze powrotnej ( teren gminy Susiec)– 100 km Trasa wycieczki: Susiec - Nałęczów- Susiec – 350 km - objazdy, dojazdy, podjazdy w Nałęczowie – 50 km Wycena powinna obejmować koszty toalet, parkingów, śniadania, obiadu , kolacji, biletów wstępu do zwiedzanych obiektów. ZADANIE NR 10. ORGANIZACJA WYCIECZKI DO SANDOMIERZA. Zadanie obejmuje organizację wycieczki do Sandomierza dla uczestników Klubu seniora w Suścu, poprzez zapewnienie transportu oraz biletów wstępu i wyżywienia dla 30 uczestników i opiekuna. Uczestnikami są osoby w wieku 60+ i więcej zamieszkujące Gminę Susiec. Termin wycieczki: czerwiec 2020r. Trasa wycieczki: Susiec - Sandomierz – Susiec – łącznie 500 km - zebranie z domów uczestników wycieczki (teren Gminy Susiec)– 100 km - rozwiezienie seniorów do domów w drodze powrotnej ( teren gminy Susiec)– 100 km Trasa wycieczki: Susiec - Sandomierz- Susiec – 270 km - objazdy, dojazdy, podjazdy w Sandomierzu – 30 km Wycena powinna obejmować koszty toalet, parkingów, śniadania, obiadu , kolacji, biletów wstępu do zwiedzanych obiektów. Szczegółowy opis zakresu usług, stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 3. Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 4. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby na czas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna za warunek spełniony jeśli Wykonawca przedstawi Wpis Spółdzielni do Krajowego Rejestru Sądowego wraz ze statutem spółdzielni socjalnej działającej na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2006 r, o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. Nr 94, poz. 651 z poź. zm), oraz informację o ilości osób zatrudnionych w ramach przywrócenia (reintegracji) na rynek pracy osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i umożliwieniem osobom bezrobotnym aktywizację zawodową w stosunku do całości zatrudnionych osób.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.ugsusiec.bip.lubelskie.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 3. Dokumenty dotyczące innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega: 3.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt 6.1. a i b SIWZ. 3.2. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych zobowiązany jest złożyć do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. 3.3. Wykonawca zamiast wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ może przedstawić inny dokument, który pozwoli Zamawiającemu ocenić, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz pozwoli Zamawiającemu ocenić, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów i który określa w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3.4. Zamawiający wymaga, by Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożył w odniesieniu do tych podmiotów, dokumenty wymienione w pkt. 6.2.3. SIWZ, na wezwanie Zamawiającego dokonane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Dokumenty dotyczące podwykonawcy: 4.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 6.1. b SIWZ. 4.2. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. 5. Dokumenty, które składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 5.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie z pkt 6.1. a i b składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5.2. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie zobowiązany do złożenia dokumentów dotyczących tego Wykonawcy, wymaganych w pkt.6.2.3. SIWZ na wezwanie Zamawiającego dokonane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Wykonawcy dołączają do oferty pełnomocnictwo wskazujące, czy pełnomocnik uprawniony jest do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z pełnomocnikiem tym będzie prowadzona wszelka korespondencja wiążąca dla wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 6.1.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce za mieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach