Przetargi.pl
Wykonanie usługi serwisu i konserwacji systemów sygnalizacji włamania i napadu(SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD), systemów telewizji dozorowej (CCTV) w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego.

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2015-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi serwisu i konserwacji systemów sygnalizacji włamania i napadu(SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD), systemów telewizji dozorowej (CCTV) w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50700000-2; 50710000-5. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykaz serwisu i konserwacji systemów sygnalizacji włamania i napadu(SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD), systemów telewizji dozorowej (CCTV) zawiera załącznik nr 1a do SIWZ. 4. Zamówienie musi być wykonywane przez osoby: - wpisane na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego wydanego przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gdańsku (dawna licencja), - które w ramach umowy będą realizowały zadania z dostępem do informacji niejawnych muszą posiadać: poświadczenie bezpieczeństwa osobowego wydane na podstawie art. 28 pkt. 1 ustawy o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010r. nr 182, poz. 1228) albo upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone wydane w trybie art. 21 ust. 4 pkt. 1 w/w ustawy. 5. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie serwisów i konserwacji systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD), systemów telewizji przemysłowej (CCTV) w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego. 6. Zakres usług obejmuje serwis i konserwacje systemów SSWiN, SKD, CCTV, oraz utrzymywanie ich w ciągłej sprawności technicznej. Przeglądy konserwacyjne muszą być przeprowadzane raz na kwartał zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej oraz z należytą starannością. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia serwisu awaryjnego całodobowego, a koszty robocizny związane z naprawami awaryjnymi muszą być ujęte w cenie. Koszty wymiany niesprawnych części, (nie będących na gwarancji) będą rozliczane na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego ofert Wykonawcy sporządzonych w oparciu o średnie ceny wg cennika SEKOCENBUD za kwartał poprzedzający montaż lub udokumentowane koszty zakupu np. fakturę (w przypadku braku takiej pozycji w cenniku), na podstawie odrębnych zleceń. Koszty robocizny należy ująć w cenie serwisu i konserwacji. Zakres prac obejmuje również instruktaż obsługi użytkowników ww. systemów. 7. Specyfikacja podstawowego zakresu czynności serwisu i konserwacji została opisana szczegółowo w niniejszym załączniku nr 2 do SIWZ. 8. Wykaz systemów i urządzeń wraz z adresami obiektów UG jest zawarty w załączniku nr 1a do SIWZ. 9. Wykonawca musi zastosować się do wytycznych zawartych w załączniku nr 11 do SIWZ, które będą wymagane przez Centrum Inwestycji i Remontów UG. 10.Czas reakcji serwisu, jaki wymaga Zamawiający, od momentu zgłoszenia awarii do podjęcia czynności naprawczych - zgodnie z przedstawioną ofertą Wykonawcy. 11. Część systemów jest na gwarancji, (wyszczególnione w załączniku nr 1a do SIWZ poz.35,36,57,58,83) i serwisowane będą przez Wykonawcę od dat wyszczególnionych czerwoną czcionką w wymienionych pozycjach załącznika 1a do SIWZ. 12. Prace muszą być wykonywane zgodnie z DTR urządzeń i obowiązującymi przepisami. Szczegółowe dane dotyczące w/w systemów zostaną przekazane Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa. 13. Wysokość wynagrodzenia zawierać będzie wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające ze szczegółowej specyfikacji zawartej w zestawieniu kosztów serwisu i konserwacji stanowiącej załącznik nr 1a do SIWZ, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia, ponadto cena serwisu i konserwacji zawiera również koszty dojazdu oraz koszty materiałów eksploatacyjnych takich jak np.: bezpieczniki, smary, oleje, środki czyszczące, papier do drukarek, okresowo wymieniane bateryjki pilotów i czujek bezprzewodowych, oraz szybki przycisków ewakuacyjnych, typu zbij szybkę. 14. Zamawiający zastrzega prawo do niezrealizowania przedmiotu umowy w całości (w ramach prawa opcji) tj. rezygnację do 20% wartości wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 5 ust. 2 umowy, np. w przypadku wyłączenia części systemów, a Wykonawcy w tym przypadku nie będą przysługiwać roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego z tytułu rezygnacji z części (do 20%) realizacji kwoty umowy, określonej w § 5 ust. 2. 15. Zamawiający będzie płacił kwartalnie Wykonawcy wynagrodzenie za usługę, zgodnie z ceną oferty wyrażoną szczegółowo w załączniku nr 1a do SIWZ, na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę na adres Zamawiającego: Uniwersytet Gdański, 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A, NIP 584-020-32-39. Podstawą wystawienia faktury będą protokoły z serwisu i konserwacji potwierdzone przez Użytkownika i osobę odpowiedzialną za realizację umowy (§ 10 ust. 1 umowy). Specyfikacja czynności serwisowych i konserwacyjnych: I. Wykonawca serwisu i konserwacji systemów SSWiN, SKD, CCTV zobowiązany jest do : 1. Zapewnienia całodobowego serwisu, oraz utrzymania w/w instalacji w ciągłej sprawności technicznej, usuwania na bieżąco zgłaszanych awarii. 2. Przeprowadzenia raz na kwartał przeglądu konserwacyjnego obejmującego n/w czynności: II. Podstawowy zakres czynności przeglądu konserwacyjnego systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN ) Zakres czynności konserwacyjnych obejmuje co najmniej: 1. Pomiary parametrów technicznych centrali alarmowej. 2. Odczyt z pamięci zdarzeń wszystkich zarejestrowanych w ostatnim kwartale usterek, alarmów i nieprawidłowości w pracy systemu alarmowego, zdiagnozowanie przyczyny ich wystąpienia oraz usunięcie wykrytych usterek. 3. Przegląd linii dozorowych systemu i aktywności dołączonych czujek alarmowych, sprawdzenie strefy chronienia i ewentualna korekta parametrów. 4. Cykliczne, wyrywkowe sprawdzenie poprawności działania sabotaży 20% czujek, w każdej kolejnej konserwacji sprawdzenie następnych 20% czujek, podając numery sprawdzonych linii. 5. Przetestowanie systemu poprzez wykonanie wszystkich dozwolonych programem instalacyjnym czynności manipulacyjnych dla różnych stanów pracy. 6. Sprawdzenie urządzeń zasilających system, pomiar parametrów zasilaczy oraz zasilania awaryjnego baterii akumulatorowych. 7. Sprawdzenie działania wszystkich sygnalizatorów akustycznych i optyczno akustycznych wewnętrznych i zewnętrznych. 8. Sprawdzenie i przetestowanie sprawności przesyłu sygnałów alarmowych do służb ochrony poprzez nadajniki, dialery tel. , moduły GSM itp. 9. Przeprowadzenie testów urządzeń radiowych współpracujących z systemem t.j: czujki bezprzewodowe, radiolinie, piloty, wymiana zużytych baterii. 10. Kontrola działania drukarek systemowych, dostawa i wymiana zużytego papieru. 11. Kontrola i sprawdzenie działania komputera i UPSa, oraz oprogramowania do współpracy z systemem alarmowym. 12. Sprawdzenie i usunięcie nieprawidłowości odnotowanych i zgłaszanych przez obsługę systemu lub dozór techniczny. III. Podstawowy zakres czynności serwisowania i konserwacji systemu kontroli dostępu (SKD) Zakres czynności konserwacyjnych obejmuje co najmniej: 1. Kontrolę poprawności działania czytników kart magnetycznych. 2. Testowanie i kontrolę oprogramowania systemu, usunięcie zgłaszanych nieprawidłowości. 3. Kontrolę poprawności działania komputera obsługującego SKD. 4. Kontrolę poprawności działania kontrolerów i interfejsów. 5. Sprawdzenie i regulację elektrozaczepów zgłoszonych przez administratora. 6. Sprawdzenie zasilaczy lokalnych kontrola i korekta napięć zasilających i doładowania akumulatorów. IV. Podstawowy zakres czynności serwisowania i konserwacji systemu CCTV Zakres czynności konserwacyjnych obejmuje co najmniej: 1. Sprawdzenie rejestratorów cyfrowych poprawności zapisu i odtwarzania obrazów, korektę ustawień parametrów mających wpływ na poprawę jakości rejestracji na twardym dysku. 2. Sprawdzenie czystości wnętrza rejestratorów i stanu wentylatorów, czyszczenie, odkurzenie, wymiana niesprawnych wentylatorów. 3. Sprawdzenie poprawności działania klawiatury wynośnej do obsługi systemu CCTV. 4. Sprawdzenie i utrzymanie w czystości monitorów LCD. 5. Sprawdzenie poprawności działania i jakości obrazu wszystkich kamer, korekta ustawień i parametrów, czyszczenie obiektywów i szybek obudów zewnętrznych, sprawdzenie i pomiar napięć zasilających, sprawdzenie zamocowań, poprawa mocowań naruszonych. 6. Sprawdzenie i usunięcie nieprawidłowości odnotowanych i zgłaszanych przez obsługę systemów lub dozór techniczny. 7. Sprawdzenie dostępności do systemów CCTV poprzez Internet dla ochrony Straży Uniwersyteckiej tam gdzie jest to dopuszczone. Czynności serwisowe, konserwacyjne Wykonawca winien wykonywać nie rzadziej niż raz na kwartał w terminach uzgodnionych z Zamawiającym a czynności naprawcze niezwłocznie po wykryciu usterki w uzgodnieniu z Zamawiającym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji serwisu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach