Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki ogłasza przetarg
- Adres: 45-075 Opole, ul. Krakowska 38
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 40 33 600 , fax. 77 40 33 609
- Data zamieszczenia: 2016-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki
ul. Krakowska 38 38
45-075 Opole, woj. opolskie
tel. 77 40 33 600, fax. 77 40 33 609
REGON: 16012870100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ocrg.opolskie.pl/zamówienia publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi dotyczącej publikacji treści informacyjno - promocyjnych o tematyce gospodarczej w prasie lokalnej o zasięgu regionalnym, obejmującym całe województwo opolskie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i druk cyklu publikacji informacyjno - promocyjnych o tematyce gospodarczej w prasie lokalnej o zasięgu regionalnym, obejmującym całe województwo opolskie. Zamówienie powinno zostać zrealizowane zgodnie z poniższymi parametrami: 1. Zlecany przez Zamawiającego w związku z realizacją projektu pn. Kooperacyjne Opolskie - profesjonalne otoczenie biznesu cykl publikacji informacyjno-promocyjnych o tematyce gospodarczej obejmować ma co najmniej 3 wydania takiej publikacji, które ukażą się w trzech odrębnych wydaniach czasopisma Wykonawcy, w terminach ustalonych z Zamawiającym, przy spełnieniu określonych poniżej warunków. 2. Każda z trzech edycji zlecanej publikacji powinna obejmować każdorazowo co najmniej 4 strony redakcyjne treści (następujących po sobie, opublikowanych w układzie 2 strony + 2 strony lub w innym, dowolnym układzie) w czasopiśmie wydawanym przez Wykonawcę. 3. W każdej z edycji zamawianej publikacji treści będą inne. Każdorazowo Zamawiający zaproponuje tematykę publikowanych materiałów, a także udostępni informacje niezbędne do sporządzenia tekstów. Przygotowanie i redakcja tekstów składających się na publikację, a także ich zilustrowanie (zdjęciami lub innymi elementami graficznymi), korekta językowa, przygotowanie składu graficznego, przygotowanie do druku oraz druk pozostawać będą w gestii Wykonawcy. 4. Przygotowanie i redakcja publikacji każdorazowo odbywać się będzie pod nadzorem Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do autoryzacji przygotowanych w ramach publikacji treści w terminie co najmniej trzech dni roboczych przed terminem druku. 5. Tytuł prasowy, w którym będą ukazywać się zlecone przez Zamawiającego strony publikacji informacyjno-promocyjnej powinien zawierać także inne treści związane z tematyką gospodarczą, biznesową, inwestycyjną, eksportową lub dot. gospodarki województwa opolskiego. 6. Treści zlecone przez Zamawiającego będą dotyczyć informacji i promocji kwestii związanych z gospodarką i biznesem woj. opolskiego. M.in. prowadzonych w regionie inwestycji (np. zakładów produkcyjnych i realizowanych przez nie projektów); spotkań informacyjnych i szkoleniowych dla biznesu; konferencji organizowanych i współorganizowanych przez Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki, wydarzeń gospodarczych, w których uczestniczyć będzie Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki, itp. W treści składających się na publikację artykułów będą pojawić się m.in. nazwy firm, opisy ich działalności czy realizowanych inwestycji, zdjęcia korespondujące z opisywaną tematyką, osiągnięcia przedsiębiorców czy instytucji otoczenia biznesu, itp. Firmy, których dotyczyć będą prezentowane na łamach dodatku informacyjno-promocyjnego zlecanego przez Zamawiającego treści, nie będą ponosić żadnych kosztów związanych np. z opublikowaniem ich nazwy, loga, zdjęć, itp. 7. Forma graficzna cyklu publikacji informacyjno-promocyjnych zamawianych przez Zlecającego w ramach projektu pn. Kooperacyjne Opolskie - profesjonalne otoczenie biznesu będzie taka sama lub bardzo zbliżona do formy graficznej odredakcyjnych treści wydań periodyku wydawanego przez Wykonawcę. 8. W ramach zamówienia Wykonawca dokona także wysyłki dedykowanej imiennej do co najmniej 150 osób - przedstawicieli kadry menedżerskiej opolskich przedsiębiorstw oraz dyrektorów instytucji publicznych z terenu województwa opolskiego. 9. Wymagania techniczne dotyczące wydawnictwa, w którym ukazywać się mają zlecane publikacje informacyjno-promocyjnych: a) objętość - co najmniej 48 stron (bez okładki) b) format - 205 mm x 275 mm lub większy c) wykończenie środka - grzbiet klejony, lakierowanie, papier kredowy 130 g lub więcej (nie dotyczy okładki) d) nakład: co najmniej 1500 egzemplarzy 10. Termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy do 30.04.2017 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Nakład
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ocrg.opolskie.pl/zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi o charakterze public relations realizowane w formie elektronicznych newsletterów na potrzeby Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki
Dodano: 2016-04-27 - Usługi o charakterze public relations realizowane w formie elektronicznych newsletterów na potrzeby Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki
Dodano: 2016-04-11 - Promocja Miasta Kędzierzyn-Koźle poprzez sport świadczona przez klub siatkarski.
Dodano: 2016-02-02 - Opracowanie koncepcji i realizacja przedsięwzięcia pn. Warto mieć własną firmę złożonego z warsztatów edukacyjnych dotyczących promocji przedsiębiorczości, skierowanego do uczniów szkół ponadgimnazjalnych, w tym osób z niepełnosprawnością, z województwa opolskiego. Nr postępowania: DOA-IV.272.54.2015
Dodano: 2015-10-08 - Przetarg nieograniczony na przygotowanie i realizację kampanii reklamowej na portalach internetowych na potrzeby Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 (nr sprawy ZP/U/25/2015)
Dodano: 2015-03-16 - Przetarg nieograniczony na wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych na potrzeby Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 (nr sprawy ZP/U/24/2015)
Dodano: 2015-03-16 - Organizacja akcji promocyjnej Opolski Weekend w Kinie
Dodano: 2015-03-13 - KLUB 150 - elektroniczna informacja - usługi o charakterze public relations, realizowane w formie elektronicznych newsletterów oraz miesięczników w związku z realizacją przez Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki Projektu pn. Opolska Platforma Innowacji współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Poddziałania 1.3.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013
Dodano: 2015-02-24 - Promocja Miasta Kędzierzyn-Koźle poprzez sport świadczona przez klub siatkarski w 2015r.
Dodano: 2015-02-11 - Promocja projektu wraz z jego prezentacją pn. Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Miasta Kędzierzyn-Koźle.
Dodano: 2014-11-12