Gmina Miejska Jarosław ogłasza przetarg
- Adres: 37-500 Jarosław, ul. Rynek 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. (016) 621 20 11 , fax. (016) 621 20 32
- Data zamieszczenia: 2009-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Jarosław
ul. Rynek 1 1
37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
tel. (016) 621 20 11, fax. (016) 621 20 32 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaroslaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie usługi : a) Projekt Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Nr 1/09 obszaru w rejonie ul. Wróblewskiego i ul. Zwierzynieckiej b) Zmiana Nr 5/1/2009 Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Jarosławia w rejonie ul. Wróblewskiego i ul. Zwierzynieckiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wykonanie usługi : a) Projekt Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Nr 1/09 obszaru w rejonie ul. Wróblewskiego i ul. Zwierzynieckiej b) Zmiana Nr 5/1/2009 Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Jarosławia w rejonie ul. Wróblewskiego i ul. Zwierzynieckiej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 16 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy pzp oraz niniejszej specyfikacji, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, zgodnie z Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz U Nr 87 poz. 605) złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze: 1. Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy pzp wraz z oświadczeniem ,że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością nadzorowanym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że nadzory te zostały wykonane należycie;- zgodnie z załącznikiem Nr do SIWZ 5. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia ( przebieg kariery zawodowej ) i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;- zgodnie z załącznikiem Nr do SIWZ ; 6. dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, 7. Na potwierdzenie realności proponowanego terminu realizacji zamówienia należy opracować tzw. kartę tematu ze szczegółową problematyką prac nad planem i zmianą studium wraz z harmonogramem wykonania prac projektowych oraz wysokością wynagrodzenia za poszczególne części opracowania. Zał. do siwz
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jaroslaw.um.gov.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Projekt zagospodarowania terenu
Dodano: 2016-07-08 - Projekt zagospodarowania terenu
Dodano: 2016-06-15 - Projekt zagospodarowania terenu
Dodano: 2016-05-12 - OPRACOWANIE CZĘŚCIOWEJ ZMIANY STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO ORAZ MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W GMINIE ŁAŃCUT
Dodano: 2015-06-22 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Zagospodarowanie terenów MOSIR w Mielcu
Dodano: 2015-02-04 - Opracowanie koncepcji z elementami dokumentacji technicznej strefy rekreacji wraz z częścią o charakterze ogrodu zoologicznego w Rzeszowie
Dodano: 2014-03-19 - Opracowanie projektu Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego oraz zmiany Studium Uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Dębica 2010 dla obszaru położonego w rejonie ul. Świętosława w Dębicy
Dodano: 2014-01-30 - Opracowanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Strzyżów ( obszar miejski i wiejski )
Dodano: 2014-01-07 - Opracowanie projektu zmiany nr 3 Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Leżajsk, projektu zmiany nr 2 Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego nr 5/2002 terenu wsi Wierzawice, projektu zmiany nr 2 Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego terenu wsi Giedlarowa, projektu zmiany nr 3 Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego terenu wsi Giedlarowa oraz projektu zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego terenu wsi Biedaczów i Gwizdów
Dodano: 2013-12-10 - Opracowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą urbanistyczną oraz projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą urbanistyczną na terenie Gminy Świlcza w roku 2014
Dodano: 2013-11-21