Lasy Państwowe Nadleśnictwo Włodawa ogłasza przetarg
- Adres: 22-200 Włodawa, Suszno, ul. Szpitalna 152A
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 82 5721441 , fax. 82 572 37 60
- Data zamieszczenia: 2015-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Włodawa
Suszno, ul. Szpitalna 152A 152A
22-200 Włodawa, woj. lubelskie
tel. 82 5721441, fax. 82 572 37 60
REGON: 11001691200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lublin.lasy.gov.pl/wlodawa
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usług z zakresu transportu i spedycji drewna w 2015 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług z zakresu transportu i spedycji drewna w 2015 r. Prace dotyczą transportu drogowego drewna z lasu na składnicę drewna wykonawcy, załadunku drewna na wagony oraz sporządzenia dokumentacji transportowej i wysyłkę drewna do zakładów International Paper - Kwidzyn Sp. z o.o., ul. Lotnicza 1, 82-500 Kwidzyn. 2. Wielkość przedmiotu zamówienia to 6511 m3 drewna średniowymiarowego, z czego: -Brz S2a - 4122 m3, -Ol S2a - 1400 m3, -Os S2a - 989 m3, 3. Rozmiar przedmiotu zamówienia określony został, na podstawie dotychczas zawartych umów z zakładami International Paper - Kwidzyn Sp. z o.o. na 2015 r., oraz szacunkowo na podstawie analizy sprzedaży do ww. odbiorcy w latach ubiegłych i mimo określenia go przez zamawiającego w maksymalnej wielkości, w toku wykonywania usługi może wystąpić konieczność zwiększenia rozmiaru niektórych elementów realizowanego zamówienia w grupie sortymentów, aby spełnić pełny zakres prac opisanych w przedmiocie zamówienia. Zamawiający przyjmuje, że zwiększenie rozmiaru zadań nie może być większe niż 20 % w stosunku do ilości określonej w ofercie. Środki finansowe na sfinansowanie zwiększonego zakresu zamówienia pochodzić będą z ponadplanowych przychodów uzyskanych ze sprzedaży drewna. 4. Z uwagi na to, że zamawiający określił przedmiot zamówienia w możliwie maksymalnej wielkości, w uzasadnionych przypadkach przewiduje możliwość redukcji przedmiotu zamówienia o 50 %. Zamawiający w przypadku, gdy zaistnieją okoliczności redukcji przedmiotu zamówienia, powiadomi o tym wykonawcę. 5. Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem powinien być wykonany w sposób zgodny z zasadami szczegółowo określonymi w: -Instrukcji ochrony lasu - wprowadzonej zarządzeniem nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 22.11.2011 r., -Instrukcji bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu podstawowych prac z zakresu gospodarki leśnej - wprowadzonej zarządzeniem nr 36 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20.04.2012 r., -Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 24.08.2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. z 2006 r. nr 161, poz. 1141), -Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 22.03.2006 r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz. U. z 2006 r. nr 58, poz. 405 z późn. zm.), -Instrukcji ochrony przeciwpożarowej lasu - wprowadzonej zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21.11.2011 r., -Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. nr 109, poz. 719), -Zasadach, kryteriach i standardach zrównoważonej gospodarki leśnej FSC, PEFC (http://www.fsc.pl, http://www.pefc-polska.pl). 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w kwocie 2 000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: -w BGŻ Chełm 80 2030 0045 1110 0000 0101 57 10 lub: -w PEKAO S.A. 34 1240 2249 1111 0000 3598 3804 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Wykonanie usług z zakresu transportu i spedycji drewna w 2015 r. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pozostałych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie zamawiającego w pok. nr 109 (kasa) lub załączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu wykonawcy. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 6. Kopię dowodu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_wlodawa
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Transport kruszywa na drogę Turkołówka - Wołajowice
Dodano: 2016-07-27 - Usługi w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci do szkół w Gminie Międzyrzec Podlaski w roku szkolnym 2016/2017 na podstawie biletów miesięcznych
Dodano: 2016-07-27 - Transport dzieci i młodzieży do szkół podstawowych i gimnazjum z terenu Gminy Jastków
Dodano: 2016-07-26 - Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Dorohusk w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-26 - Usługi w zakresie dowożenia uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Kraśniczyn w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-25 - Transport kruszywa na drogę w m. Świerszczów
Dodano: 2016-07-15 - DOWOŻENIE UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO OŚRODKA SZKOLNO- WYCHOWAWCZEGO W KARCZMISKACH W ROKU SZKOLNYM 2016/2017 WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU
Dodano: 2016-07-13 - DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM W GMINIE ŁAZISKA W ROKU SZKOLNYM 2016/2017 WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU
Dodano: 2016-07-13 - Dowożenie i odwożenie uczniów oraz wychowanków do przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów w gminie Bychawa wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-12 - świadczenie usług przewozowych tj. dowóz i rozwóz dzieci w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-12