Przetargi.pl
Wykonanie usług wyceny nieruchomości w formie operatów szacunkowych oraz inwentaryzacji budynków i lokali dla potrzeb Gminy Solec Kujawski

Gmina Solec Kujawski ogłasza przetarg

  • Adres: 86-050 Solec Kujawski, ul. 23 Stycznia 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3871325 , fax. 52 3871253
  • Data zamieszczenia: 2013-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Solec Kujawski
    ul. 23 Stycznia 7 7
    86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3871325, fax. 52 3871253
    REGON: 00052888200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług wyceny nieruchomości w formie operatów szacunkowych oraz inwentaryzacji budynków i lokali dla potrzeb Gminy Solec Kujawski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienie jest wykonanie usług wyceny nieruchomości w formie operatów szacunkowych oraz inwentaryzacji budynków i lokali dla potrzeb Gminy Solec Kujawski.Zakres planowanych usług obejmuje wykonanie wycen nieruchomości dotyczących: Określenia wartości nieruchomości lokalowej z inwentaryzacją, Określenia wartości nieruchomości lokalowej bez inwentaryzacji, Określenia wartości nieruchomości zabudowanej (obiektem mieszkalnym, usługowym), Określenia wartości działki gruntowej, Określenia wartości nieruchomości dla potrzeb ustalenia ceny sprzedaży prawa własności gruntu użytkownikowi wieczystemu,Określenia wzrostu wartości nieruchomości w celu ustalenia opłat adiacenkich z tytułu budowy, rozbudowy, przebudowy, modernizacji infrastruktury technicznej,Określenia wzrostu wartości nieruchomości w celu naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu jej scalenia i podziału oraz podziału, Określenia różnicy wartości prawa własności i prawa użytkowania wieczystego gruntu dla potrzeb ustalenia opłat za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,Określenia wartości gruntu do aktualizacji opłat rocznych za użytkowanie wieczyste,Określenia skutków finansowych uchwalenia lub zmiany planów miejscowych, określonych w art. 36 oraz art. 37 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U z 2012, Nr 647, ze zm.), Określenia wartości nieruchomości dla potrzeb ustalenia i aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd. Wykonania inwentaryzacji budynków i lokali z pomieszczeniami przynależnymi. Wykonania prac nie objętych w/w zamówieniem za 1 godzinę pracy. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach